کد خبر: ۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
برنامه های تبلیغی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان کرمان در این مدت هر روز به جز پنج شنبه و جمعه ها، ساعت های 19و پانزده دقیقه و 15 و سی دقیقه از سیما و در ساعات 10 و سی دقیقه و شانزده و سی دقیقه از صدای مرکز کرمان پخش خواهد شد.
برنامه های تبلیغی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه کرمان از امروز 24 بهمن تا پنجم اسفند سال جاری از صدا و سیمای مرکز این استان پخش می شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان جدول پخش برنامه های تبلیغی نامزدهای پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شبکه استانی کرمان بعد از برگزاری آئین قرعه کشی با حضور سه نفر از نامزدها و دو نماینده نامزدهای این مجلس، فرماندار کرمان، قائم مقام و سخنگوی هیات نظارت، مدیرکل صدا و سیما، نماینده دادگستری و اعضای ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز کرمان نوشته شد.

برنامه های تبلیغی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان کرمان در این مدت هر روز به جز پنج شنبه و جمعه ها، ساعت های 19و پانزده دقیقه و 15 و سی دقیقه از سیما و در ساعات 10 و سی دقیقه و شانزده و سی دقیقه از صدای مرکز کرمان پخش خواهد شد.

محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان در این نشست ضمن تقدیر از عوامل که برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه هفتم اسفند تلاش می کنند به برگزاری نشست های متعدد با مسئولان صدا و سیمای مرکز کرمان اشاره کرد و گفت: در این نشست ها مقرر شده برنامه نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در بهترین ساعت و پربیننده ترین زمان پخش شود. 

محمد علمی قائم مقام و سخنگوی هیات نظارت کرمان نیز در این نشست با تاکید بر رعایت قانون و رعایت اصل بی طرفی توسط اعضای هیات نظارت استان کرمان در همه مراحل انتخابات گفت: شورای نگهبان نهاد با قداستی است که شش فقیه به عنوان نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی و شش حقوقدان برجسته در آن حضور دارند. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این نشست با تاکید بر نقش بی طرفانه رسانه ملی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما در راستای کمک به برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات و ارتقاء مشارکت مردم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد. 

احمد علیرمضانی افزود: بخش های مختلف صدا و سیما از ماهها قبل با برنامه ریزی های دقیق و تشکیل ستاد انتخابات این مرکز در سه مرحله تبیینی، تشریحی و تهییجی رسالت خود را برای برگزاری انتخابات در شأن ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: تاکنون برنامه های مختلفی در بخش های سیما، صدا و خبر با موضوع انتخابات پخش شده است. 

آئین قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغی نامزدهای پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شبکه استانی کرمان در صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.

22 داوطلب به منظور نامزدی مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان کرمان نام نویسی کرده بودند که از این تعداد پنج داوطلب از این حوزه انتخابیه توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت نهایی شدند.

نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان کرمان به ترتیب حروف الفبا محمد بهرامی خوشکار، سید احمد خاتمی، احمد شیخ بهائی، سید جلیل صدر طباطبایی و امان الله علیمرادی هستند.

استان کرمان سه نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد. 

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند سال جاری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)