کد خبر: ۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
پروانه مافی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: برجام 2 باید با همدلی یک جانبه دولت و ملت به سرانجام برسد و صندوق های رای در دسترس ترین شکل دموکراسی در کشور است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: برجام 2 باید با همدلی یک جانبه دولت و ملت به سرانجام برسد و صندوق های رای در دسترس ترین شکل دموکراسی در کشور است.

به گزارش گفتارنو؛ پروانه مافی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در مورد برجام 2 گفت:  با توجه با اینکه در دو سال اول روی کارآمدن دولت تمام انرژی ها برای به فرجام رسیدن برجام هزینه شد، بنابراین آنچه در دو سال بعدی مد نظر است توجه به برجام در حوزه داخلی است و در چارچوب اجرایی شدن برجام اوضاع اقتصادی کشور بهبود یافته و دستاوردهای مهمی بدست خواهد آمد .

وی ادامه داد : آقای روحانی در سخنرانی های  خودشان  که به برجام 2 اشاره کردند منظور و نظرشان در خصوص مسایل داخلی است، که مانند مسایل خارجی باید به یک سرانجامی برسد، و مهم ترین بحث ایشان توجه به حوزه اقتصادی است. به نظر من، مشکلات باید توسط دولت و با همکاری مجلس آینده و  مردم حل شود تا مانند برنامه هسته ای به منزل مقصود برسد. 

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه زیاد است، عنوان کرد : مجلس دهم باید بر روی مسایل اقتصادی تمرکز بیشتری داشته باشد و آن را در الویت های اولیه خودش  قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی توسط دولت و با کمک مجلس باید حل وفصل شود، و یکی از مهم ترین معضل و اصلی ترین مشکل امروز جامعه ما معیشت  و گذران زندگی روزمره است.

فرماندار سابق شمیرانات تاکید کرد: امروزه افراد در تنگناهای جدی در امور اقتصادی قرار گرفته اند ، مخصوصا طبقات پایین تر که بسیار مشکل دارند، باید فکری به حال این قشر از جامعه کرد و وظیفه مجلس دهم است که در راس همه امور خودش  به بررسی و حل مشکلات اقتصادی بپردازد.

مافی جوانان را مهم قشر اجتماع خواند و گفت: رسیدگی به حوزه اقتصادی و اشتغال جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید برای آن راهکارهایی ارائه و عملیاتی و اجرایی ارائه شود.

فرماندار سابق شمیرانات در باره لزوم حضور مردم در پای صندوق های رأی اظهار داشت : در قاموس مردم ما نبوده است که با صندوق های رأی قهر کنند و حضوری کم رنگ داشته باشند، آنان به خوبی می دانند که اگر قهر کنند بعد ها خودشان هزینه می دهند و مردم باید با آگاهی نسبت به افراد رأی بدهند.

وی تصریح کرد: صندوق رأی در دسترس ترین و مهم ترین شکل دموکراسی است و این را نباید از دست بدهیم. لذا من از مردم شریف و همیشه در صحنه تقاضا می کنم در انتخابات شرکت کنند، البته درست است که ما در برخی نقاط ضعف داریم اما نباید با صندوق رای قهر کنیم. کشوری مثل آمریکا 240 سال طول کشید تا یک رئیس جمهور رنگین پوست را معرفی کند و یا هنور زنی با سمت رئیس جمهور پا به کاخ سفید نگذاشته است، آنها هم در حال آزمون و خطا هستند تا یک دموکراسی کامل شکل بگیرد.

مافی در پایان خاطر نشان کرد: مردم و حکومت یکسری حق و وظیفه نسبت به یکدیگر دارند، که بعضی از آنها به گردن مردم و برخی دیگر بر دوش دولت است، وظیفه دولت حل و فصل مشکلات در حوزه خارجی و داخلی است و مردم باید کمک کنند تا این مشکلات حل شود.

منبع: برنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)