کد خبر: ۱۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر اطلاعات گفت: با ارزش‌ترين نعمت امروز ايران اسلامی، وجود بابركت رهبری حكيم و دلسوز است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوی در ابتدای اين مراسم با اشاره به ايام فاطميه و روزهای سوگواری شهادت حضرت صديقه طاهره(س) ابراز اميدواری كرد: همگان از فيوضات معنوی اين ايام به نحو شايسته بهره مند شوند.

وزير اطلاعات با اشاره به سفر رياست جمهور و هيات دولت به استان يزد، از حضور در جمع مردم استان به ويژه مردم شهرستان تفت ابراز خرسندی كرد و افزود: اميدوارم اكنون كه به عنوان نماينده دولت در جمع شما عزيزان حضور يافته‌ام بتوانم با توجه به مسائل و مشكلات تفت كه از سوی مسئولان شهرستان عنوان شد برای پيگيری و حل اين مسائل نماينده خوبی برای مردم شريف اين شهرستان در هيات دولت باشم.

علوي با اشاره به اين كه بر اساس آيات و روايات، خداوند متعال شرط ازدياد نعمت را شكر نعمت برشمرده است، ادامه داد: همانگونه كه هر انسان بايد شكرگزار نعمت‌ها باشد يك ملت نيز در برابر نعمت‌هاي خدادادی بايد شكرگزار و قدردان باشند. 

وی با بيان اين كه خداوند متعال نعمت‌های بسياری به ملت غيور ايران اسلامی عطا نموده است، گفت: با ارزش‌ترين نعمت برای ايران اسلامی وجود با بركت رهبری حكيم و دلسوز است و امروز شاهد آنيم كه كشورهای منطقه از اين نعمت عظيم الهی بی‌بهره مانده‌اند و اين مسئله، مشكلات بسياری را برای اين ملت‌ها ايجاد نموده است.

وزير اطلاعات با بيان اين كه با نگاه به سيره ائمه معصومين (ع) در می‌يابيم كه شكر نعمت وجود رهبر، اطاعت و فرمانبری از اوست اظهار داشت: رهبر همچون نخ تسبيح است كه به كشور وحدت و انسجام می‌بخشد و شكر اين نعمت عظيم، جمع شدن همگان در سايه پرچم ولايت است كه امروز اين پرچم در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

وي ادامه داد: امروز به لطف خدا پيوند تنگاتنگ ميان مردم و رهبري، كشور در شرايط وحدت و همبستگی بی‌نظيري است كه اين وحدت و انسجام ملی، خود نعمت ديگري است كه از بركت وجود رهبري، منبعث شده است.

علوي با تاكيد بر اهميت پرهيز از اختلافات و تفرقه ادامه داد: رابطه بين مسلمانان بايد برپايه برادري و مهر و محبت باشد و اسلام عزيز ما را به سمت بخشش و دوستي و گذشت راهنمايي كرده و هدايت مي كند.

وزير اطلاعات با بيان اين كه شكر نعمت وحدت حفاظت و پاسداري از آن است ادامه داد: مسائلي همچون انتخابات بايد بركات خودش را به جامعه برساند و آفات آن كه مي تواند دو دستگي و نفرقه باشد بايد كنترل شود و همه به سمت حفظ وحدت ملي حركت كنيم.

وي با اشاره به رهنمود هاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) در خصوص جذب حداكثري ادامه داد: وجود جريانات و سلايق مختلف در جامعه آزاد و با نشاط طبيعي است اما همگي بايد در چارچوب ولايت قرار گرفته و وحدت جامعه در سايه مصالح ملي حفظ شود.

علوي با اشاره به خط مشي دولت براي كاهش اختلافات ميان جريانات مختلف ادامه داد: دولت همه تلاش خود را براي تقويت روحيه وحدت و همبستگي ملي به كار گرفته است و در اين مسير گام نهاده است.

وزير اطلاعات با بيان اين كه وجود اختلاف ابهت و صلابت جامعه اسلامي را از بين خواهد برد عنوان كرد: حل اختلافات و كدورت ها يكي از راهبردهاي دولت است .

وي نعمت قدرت را از ديگر نعمت هاي ايران اسلامي برشمرد و افزود: در اوايل انقلاب كشورهاي همسايه اي همچون عراق ما را براي هشت سال درگير جنگ كرد اما امروز به لطف پروردگار و هدايت هاي رهبري در جايگاهي قرار داريم كه حتي ابرقدرت هاي دنيا جرات كوچك ترين تعرضي به ايران اسلامي را ندارند.

وزير اطلاعات برقراري امنيت در جامعه را نعمتي بزرگ برشمرد و گفت: با مقايسه شرايط امروز كشورهاي همسايه با ايران اسلامي به روشني مي بينيم كه امنيت ايران اسلامي در منطقه بي نظير است و اين نعمت براي مردم عزيز ايران كاملا ملموس است. وي افزود: با هماهنگي كم نظيري كه امروز ميان همه عوامل امنيتي و انتظامي در كشور وجود دارد ميهن عزيز اسلامي در شرايط بسيار امن و آرامي قرار دارد. بايد قدر نعمت ارزشمند امنيت را بدانيم

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي ادامه داد:  دولتي كه امروز در بدترين و سخت ترين شرايط با سرپتجه تدبير در حال حل مسائل و مشلات است نعمت ارزشمند ديگري است كه بايد قدردان آن باشيم. وي ادامه داد: امروز نسبت به آينده احساس اميدوارانه اي ايجاد شده است كه در سايه تلاش هاي دولت به دست آمده است.

علوي با بيان اينكه دولت خود را متعلق به همه مردم و همه جناح ها مي داند: ما ضمن اينكه به خطوط قرمزها ملتزم هستيم اما در عين حال تقويت انسجام ملي را با كاهش تكدرات وظيفه خود مي داند و خوشبختانه در اين مدت گام هاي بلندي بر داشته شده است.

وي با بيان اين كه زماني كه دولت يازدهم كار خود را شروع كرد شاهد اعتراض اقشار مختلف به دليل برخي مسائل و مشكلات اقتصادي بوديد ادامه داد: خوشبختانه امروز با تلاش بي وقفه دولت همه مشكلات در مسير حل شدن قرار گرفته است و امورات در مسير قانوني در جريان است.

وزير اطلاعات با اشاره به حضور حماسي مردم در انتخابات 7 اسفندماه گفت: خوشبختانه در اين انتخابات شاهد التهاب و تشويشي نبوديم و اين اتفاقي ارزشمند است كه بايد حافظ آن باشيم.

وي ابراز اميدواري كرد خداوند متعال نعمت هاي خود را بر مردم شريف ايران اسلامي بيافزايد و همگان با مهر و محبت بيشتر با هم رفتار كنند.

علوي با اشاره به مسائل و مشكلات موجود در شهرستان تفت كه از سوي مسئولان شهرستان مطرح شده است ابراز اميدواري كرد حل اين مسائل را در هيات دولت پيگيري نمايد.

در ابتداي اين مراسم فرماندار و امام جمعه تفت با ايراد سخناني حضور نماينده ويژه رييس جمهور و وزير اطلاعات را در شهرستان تفت گرامي داشته و از سفر پر خير و بركت رياست جمهوري و هيات وزيران به استان يزد و استقبال باشكوه مردم از آنان تجليل نمودند.

يادآور مي شود وزير اطلاعات در بدو ورود به شهرستان تفت با حضور در گلزار شهداي والامقام مركزي اين شهر به مقام شامخ شهداي اداي احترام كرد.

برچسب ها: علوی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)