کد خبر: ۱۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
شامگاه گذشته شرکت آب و فاضلاب استان کرمان مراسم تجلیل از بازنشسته گان خود را در مجتمع گردشگری پالیز برگزار کرد.
شامگاه گذشته شرکت آب و فاضلاب استان کرمان مراسم تجلیل از بازنشسته گان خود را در مجتمع گردشگری پالیز برگزار کرد.

به نوشته آرمان کرمان؛ به همین مناسبت ازکلیه بازنشستگان دراین مراسم دعوت شده بود و ابوی همسرم من نیز جزء دعوت شدگان بود ولی متاسفانه به علت کهولت سن و دوری مسیر نتوانستند در این مراسم حضور یابند به همین خاطر از من و همسرم خواست تا  به نمایندگی از طرف ایشان شرکت کنیم.

جشن باشکوهی بود وقتی وارد مراسم شدیم هنوز شروع نشده بود ، شمه خبرنگاریم گل کرد و خواستم تا از فرصت استفاده کنم به همین خاطر به سراغ تعدادی از بازنشستگان رفتم و از آنان در رابطه با دوران بازنشستگی شان پرسیدم و همین طور که در این دوره چه می کنند آیا برنامه ای برای آن دارند ؟ و برخورد خانواده علی الخصوص همسرشان با آنان چگونه است؟ و از این دست سوالات…

از چند نفری سوال کردم و عکس هم گرفتم سوژه خوبی بود، به نظر من  هر جایی که خبرنگار حضور داشته باشد سوژه هم هست، سعی کردم از مراسم هم چند تا عکس بگیرم ، در همین حین متوجه شدم که شخصیت مهمی وارد مراسم شده است چون همگی بازنشستگان به او عرض ادب و احترام می کردند ،  جلو رفتم ، ضمن معرفی خودم از ایشان خواستم که افتخار دهند تا چند دقیقه ای با او یک مصاحبه کوتاه داشته باشم، بنده خدا هم قبول کرد ، بعد از اتمام مصاحبه متوجه شدم که حراست شرکت همراه مدیرعامل وقت محمدطاهری به سراغ این شخص که بعدا با معرفی خودش متوجه شدم که مهندس محمد تربتی مدیرعامل اسبق شرکت بود آمدند و از او خواستند که به آنها به پیوندد ، برایم جالب توجه بود که مهندس تربتی تا آخرین سوال من را جواب داد و بعد به سراغ آنان رفت.

مجددا از فرصت استفاده کردم و خواستم که سراغ طاهری مدیرعامل وقت شرکت بروم و با او نیز مصاحبه کوتاهی داشته باشم ، زیرا هر وقت که از مسئول روابط عمومی این شرکت می خواستم که وقتی برای من از ایشان بگیرد برای مصاحبه فرصت نشد و ایشان هم جواب درستی به من نمی داد و همیشه وقت مصاحبه را به زمان دیگر موکول می کرد.

بگذریم وقتی از آقای طاهری خواستم که با وی نیز یک مصاحبه کوتاه در عرض دو سه دقیقه داشته باشم ، قول داد بعد از خوش آمدگویی به میهمانان این کار را انجام دهد.

بعد از اینکه سخنرانی اش در  جایگاه برای بازنشستگان تمام شد مجدد به سراغش رفتم ، بنده خدا استقبال کرد و خواست به قول خود عمل کند که باز حراست دخالت کرد و گفت مگر ما خبرنگار دعوت کرده ایم که شما به اینجا آمده اید ؟ شما حقی ندارید از مردم و یا مدیرعامل مصاحبه کنید باید قبلا هماهنگ می کردید؟

خیلی ناراحت شدم و گفتم خبرنگار نیاز به دعوت  ندارد او وظیفه اش است که هرجایی که مردم حضور دارند او نیز حضور داشته باشد زیرا او نیز از همین مردم است ، من به نمایندگی از طرف ابوی همسرم به اینجا آمده ام و وظیفه خود می دانستم که حال فرصتی دست داده از وی مصاحبه ای داشته باشم و درد دل مردم را به ایشان برسانم.

یکی از کارمندان حراست گفت : از کجا معلوم که شما از شبکه "من و تو” نیامده باشید و بخواهید از این فرصت سوء استفاده کنید ، آنقدر ناراحت شدم که با جدیت پاسخ دادم من سابقه ۱۸ ساله دارم و مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب من را می شناسند، همچنین کارت شناسایی دارم و این لحن و صحبت شما برای من یک توهین است و برای خودم و شما متاسفم که از بس با خبرنگاران و مطبوعات در ارتباط هستید چهره های خبرنگاران شهرتان را هم نمی شناسید.

یکی از آنان گفت :هروقت جلسه داشتیم آنجا تشریف بیاورید، گفتم من خبر نویس نیستم دیگران از جمله روابط عمومی این کار انجام می دهند ولی من می خواهم درد مردم را برسانم ، من می خواهم مشکلی از مشکلات مردم را مرتفع کنم ، والا گزارش آمار و ارقام و عملکرد فعالیت های این شرکت و دیگر سازمان ها را خود روابط عمومی ها اعلام می کنند.

بالاخره به آنها گفتم که استاندار کرمان از ما خبرنگاران خواسته تا مطالبه گری کنیم و هر جا که مسئولین بودند از آنان مصاحبه بگیریم و اگر کسی هم در این رابطه پاسخگو نبود به استانداری گزارش دهیم.

رئیس حراست کمی تامل کرد، بعد گفت شما به عنوان میهمان قدمتان روی چشم ولی ما نمی توانیم اجازه دهیم که مدیرعامل با شما مصاحبه داشته باشند.

حال من به عنوان یک خبرنگار با سابقه از مسئولین رده بالا و اجرایی شهرمان کرمان  علی الخصوص جناب مهندس رزم حسینی می خواهم که شما می گویید که وظیفه خبرنگار مطالبه گری ست و اگر مسئولی حاضر به پاسخگویی نبود گزارش دهید ، باید بگویم حال برخی از مسئولین هم که پاسخگو هستند دیگران از جمله حراست یا روابط عمومی اجازه چنین کاری را نمی دهند و علاوه بر این به خبرنگاران نیز توهین می کنند و می گویند از کجا معلوم که شما جاسوس و از رسانه های معاند نباشید.

آیا اگر به شخص شما هم به عنوان یک خادم و خدمت گزار مردم چنین اهانتی بشود چه عکس العملی نشان خواهید داد؟ لطفا پاسخ دهید؟
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
1
واقعا جای تاسف داره این رفتار.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)