کد خبر: ۳۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در راستای ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقداماتی در دست انجام است گفت: شورای سیاست گذاری ترویج مکتب حاج قاسم در این استان تشکیل شده و ساختارهای آن شکل گرفته است.

تشکیل شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب حاج قاسم در کرمان
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در راستای ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقداماتی در دست انجام است گفت: شورای سیاست گذاری ترویج مکتب حاج قاسم در این استان تشکیل شده و ساختارهای آن شکل گرفته است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدعلی نظری روز سه شنبه در آیین تجلیل از شهدای شاخص کشوری، بسیج کارمندان در استان و تکریم و معارفه مسئولان بسیج کارمندان کرمان افزود: استان کرمان به عنوان زادگاه و مکانی که سردار دلها از آنجا حرکت و نمود پیدا کرد و لشکر ۴۱ ثارالله را تشکیل داد، باید نمود مکتب حاج قاسم باشد و پیاده سازی این هدف مهم همکاری تمام دستگاه های اجرایی را می طلبد.

وی تصریح کرد: گاهی کارهایی انجام می شود که شاید در شأن سپهبد شهید حاج قاسم سلمانی و سایر شهدا نباشد لذا ساختار شورای سیاست گذاری ترویج مکتب حاج قاسم با حضور مسئولان ارشد استان کرمان و خانواده این شهید بزرگوار تشکیل شده تا تمام برنامه ها در این شورا تصویب و اجرا شود.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: سپاه و بسیج برای خدمت به مردم تاسیس شده که طبق قانون اساسی، حفظ دستاوردهای نظام، وظیفه سپاه است اما در نخستین مرحله باید مردم را حفظ کنیم که بعد از آن بقیه مسائل نیز حفظ می شود.

وی بیان کرد: برنامه های متعددی از میدان آزادی، محل وداع با حاج قاسم تا گلزار شهدای کرمان برای آیین سالگرد شهادت سردار دلها برنامه‌ریزی شده که در این راستا نیازمند همکاری مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمک های مؤمنانه سپاه ثارالله در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مرحله دوم این کمک‌ها از ۱۵ مرداد سال جاری در مصلی امام علی (ع) کرمان و پس از آن هر روز در شهرستان‌ها انجام و بسته‌های معیشتی بین قشر آسیب‌دیده از شیوع کرونا توزیع می‌شود.

سرهنگ نظری با اشاره به اهداف آمریکا از تحریم‌های کوتاه، میان و بلندمدت تصریح کرد: ارائه خدمات مؤمنانه و امیدبخشی به جامعه دقیقاً علیه اهداف کوتاه مدت شوم آمریکا است.

وی افزود: ایجاد محدودیت و جلوگیری از پیشرفت کشور به ویژه در ابعاد علمی و به اجماع رساندن دنیا برای جلوگیری از این پیشرفت ها از اهداف میان مدت آمریکا و ورشکستگی و انزوای سیاسی و به دنبال آن فروپاشی نظام از اهداف بلندمدتی است که آمریکا دنبال می کند و با سیاه نمایی ها به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شبکه‌های معاند در حالی علیه نظام و مردم ما متحد شده اند که سعی در القای ناتوانی نظام جمهوری اسلامی در اداره کردن مردم و جامعه دارند در حالی که مردم ما سر خط هستند. 

وی با بیان اینکه در کنار این سه هدف؛ آمریکا یک هدف جنبی را نیز دنبال می کند و آن تحریف حقایق است که در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره شد اظهار داشت: راهبرد ما در بیانیه گام دوم، فرمایشات معظم له است که از پس از صدور این بیانیه آنها را مطرح می‌ فرمایند.

در این آیین از خانواده شهید حسین مرتضوی زاده، شهید شاخص بسیج کارمندان کشور در سال ۹۹ و شهید جاویدالاثر مدافع حرم حاج حسین بادپا تجلیل به عمل آمد. 

همچنین در ادامه این آیین از جواد جلالی که ۲ دوره در سمت ریاست به بسیج کارمندان خدمت کرده بود قدردانی و مسئولیت بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان به وی سپرده شد.

همچنین حجت الله پاداش که سابقه مسئولیت در ۲ دوره سه ساله در بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان را دارد، به عنوان مسئول بسیج کارمندان کرمان منصوب شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)