کد خبر: ۳۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم مکتب انسانیت و هُل ندادن و مراقبت از یکدیگر است گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب مچ گرفتن نیست بلکه دست گرفتن است و مکتب یاری رساندن به دیگری است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم مکتب انسانیت و هُل ندادن و مراقبت از یکدیگر است گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب مچ گرفتن نیست بلکه دست گرفتن است و مکتب یاری رساندن به دیگری است.

سردار"حسین معروفی" عصر امروز ۲۱ مردادماه در همایش نقش رسانه در مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، مکتب عاشورا و مکتب امام راحل است و حاج قاسم این مکتب را عملیاتی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مکتب حاج قاسم را مکتب پاکیزگی و صداقت، اخلاص، مردم داری، عشق به قرآن، عشق به ولایت، عشق به ناموس، عشق به مردم و ... دانست و تاکید کرد: حاج قاسم ناموس پرست بود. حاج قاسم سلیمانی برای ناموس ایران ارباً اربا شد.

وی با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم مکتب انسانیت و هُل ندادن و مراقبت از یکدیگر است افزود: مکتب شهید سلیمانی مکتب مچ گرفتن نیست بلکه دست گرفتن است و مکتب یاری رساندن به دیگری است.

معروفی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی همواره تاکید داشت تقسیم‌بندی سیاسی در کشور راه نیندازیم. همه فرزندان و دختران ایران فرزندان ما هستند این همان نگاه و مکتب حاج قاسم است. در کجای دنیا سراغ دارید یک انسان در مقابل دشمنان اسلام فرماندهی کند و یک نفر را هل ندهد و فقط دست بگیرد و تمام معادلات دنیا را به‌هم بریزد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم از مکتب اهل بیت جدا نیست اظهار کرد: استان کرمان سرچشمه این مکتب است و رسانه های این استان باید به زیبایی نظامات این مکتب را تبیین و تشریح کنند.

وی با بیان اینکه نظامات مکتب حاج قاسم را به دانشگاه داده‌ایم تا زیر نظامات مکتب را مشخص کنند، اظهار کرد: حاج قاسم هیچ کس را هل نداد. این نظام رفاقت در جبهه حق است. در کجای دنیا دیده‌اید که سرلشکر عارف به تمام معنا باشدپ این یک مکتب است و وقتی عشقبازی در زمین اهل بیت کرده باشی معنای اخلاص را درک خواهید کرد. وقتی دستت در دست ائمه بود، همه کارهایت رنگ خدا به خودمی گیرد و این مکتب، مکتب شهید سلیمانی است که باید در جامعه ما ساری و جاری شود.

معروفی با تاکید بر اینکه رسانه‌های زیبا اندیش و زیبا عمل می‌توانند این مکتب را ترویج دهند افزود: انتظار ما از رسانه های استان و کشوری این است که با هر فکر و گرایشی، این مکتب را پیش گرفته تا جلوی دعواها و منیت‌ها گرفته شود. انتظار داریم رسانه‌ها کنار ما بوده و ما هم در کنار رسانه ها باید باشیم.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی های صورت گرفته در فضای رسانه ای کشور عنوان کرد: متاسفانه شاهد برخی دعواهای سیاسی در رسانه‌های کشور هستیم که به یکدیگر می‌تازند که مثلا فلانی اصولگراست یا اصلاح طلب! آبروی مومن از خانه خدا مهمتر است اما شاهدیم  بی حساب و کتاب آبروی دیگران را له می‌کنندپ در برخی از مواقع ممکن است با یک قلم زدن نادرست یک گروه را به بی‌راه بکشید. قلم حرمت دارد و نباید از این قلم در راه انحراف استفاده کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبیین خصوصیات اخلاقی سردار دلها، بیان کرد: همه اعراب منطقی جهان به حاج قاسم ارادت دارند. همه آنها عاشق حاج قاسم هستند. آیا حاج قاسم در ۲۱ سال اخیر آرامش داشت؟ خانواده حاج قاسم ۲۱ سال با یک شهید زندگی کرده‌اند لذا یکی از نظامات مکتب حاج قاسم خانواده است.

وی حاج قاسم را سید الشهدای مقاومت دانست و بیان کرد: برای اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده ایم و چند سناریو برای آن تعریف کرده؛ سناریوی با کرونا و سناریوی بدون کرونا و برای مدت ۱۰ روز برنامه خواهیم داشت، لذا استان کرمان را  باید استان حاج قاسمی کنیم و انتظار داریم رسانه‌های استان از هم اکنون به نهادینه کردن مکتب حاج قاسم سلیمانی در این استان بپردازند.

معروفی اظهار کرد: جدا کردن ملت‌ها از انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمن است و اگر بر جریان تحریف غلبه کنیم بر جریان تحریم هم می‌توانیم غلبه کنیم. پس باید حقیقت‌ها را بگوییم و حقیقت‌های انقلاب اسلامی را تشریح کنیم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پربازدید ها

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)