کد خبر: ۴۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
ارسال به دوستان
ذخیره
صادق محصولی وزیر کشور دولت احمدی نژاد در گردهمایی کمیته بانوان ستاد رئیسی:
صادق محصولی که روح الله حسینیان  زمانی در مورد استفاده از پولش به نفع تبلیغات انتخاباتی احمدی‌نژاد گفته بود: «اصولگرایان باید یک نفر پولدار داشته باشند تا از آن‌ها حمایت کند تا بتوانند رای بیاورند.» اینک ضمن حضور در گردهمایی کمیته بانوان ستاد مردمی حامیان آیت الله رئیسی توجه به شفاف سازی عدالت و فساد گریزی را از جمله شایستگی‌های لازم برای فرد اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری خوانده است.

همه مسئولان از ابتدا منحرف نبودند

گفتارنو/ گروه سیاست: صادق محصولی که روح الله حسینیان  زمانی در مورد استفاده از پولش به نفع تبلیغات انتخاباتی احمدی‌نژاد گفته بود: «اصولگرایان باید یک نفر پولدار داشته باشند تا از آن‌ها حمایت کند تا بتوانند رای بیاورند.» اینک ضمن حضور در گردهمایی کمیته بانوان ستاد مردمی حامیان آیت الله رئیسی توجه به شفاف سازی عدالت و فساد گریزی را از جمله شایستگی‌های لازم برای فرد اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری خوانده است.

صادق محصولی کیست؟ 
در هنگام جلسه رأی اعتماد به محصولی برای تصدی پست وزارت نفت در مجلس هفتم ایران، برخی نمایندگان مجلس با طرح موضوع ثروت محصولی با انتصاب او به این پست مخالفت کردند به‌طوری‌که در نهایت خود او مجبور به انصراف شد. یک سایت خبری مدعی ثروتی هنگفت برای محصولی شد، اما محصولی این گونه ارقام را تکذیب کرده‌است. همچنین در سال ۱۳۸۴ علی عسگری نماینده وقت مشهد در مجلس هفتم با طرح پرونده ۵/۶ میلیون دلاری وی در خصوص نفت تاجیکستان اعلام کرد که این موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ در حال پیگیری است.

محصولی اعلام کرده که در ۴۴ مزایده شرکت کرده و تنها در سه مزایده برنده شده‌است و درآمدهای او حاصل آن مزایده‌ها می‌باشد.  قدرت‌الله علیخانی نماینده قزوین در مجلس هفتم شورای اسلامی ایران دربارهٔ محصولی گفته‌است: محصولی باید پاسخ دهد که منزل گران‌قیمت، درآمد میلیاردی، برج‌های میرداماد و زمین‌های بزرگ منطقه حسنی کیا را چگونه به دست آورده‌است. امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مشهد در گفتگو با فارس گفته‌است: سرمایه وی از راه مشروع کسب شده که بخشی از آن را با کمک تعدادی از بچه‌های جنگ صرف راه اندازی مؤسسه خیریه‌ای به منظور سرپرستی از ۴۰ خانواده بی سرپرست و ۴۰۰ کودک یتیم کرده‌است.

حرف و حدیث‌ها پیرامون ثروت محصولی بسیار گسترده بوده‌است. به‌طور مثال علی مطهری مدعی شد که قاسم روانبخش در مناظره اش با زاکانی گفته‌است که صادق محصولی مبلغی معادل ،۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان به عنوان خمس شرعی به مراجع پرداخته‌است و از آن در جهت تبلیغ جبهه پایداری انقلاب اسلامی استفاده کرده‌است. قاسم روانبخش نیز در پاسخ به این ادعا اظهارداشت: آنچه که آقای مطهری به عنوان دلسوز فرهنگ کشور در این مناظره مطرح کردند و استفاده از خبر دروغ برای مغلوب کردن حریف خود دور از انتظار و کاری ناشایست بود. روانبخش ادامه داد: هیچ تخلف مالی در کارنامه محصولی چه در وزارت کشور و چه در وزارت رفاه وجود ندارد چرا که اگر داشت همین آقایان خبرش را به کره ماه نیز می‌رساندند.

محصولی که از دوستان قدیم احمدی‌نژاد است، وی رئیس ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بوده‌است. 

به گزارش فارس، محصولی افزود: علت سقوط برخی مسئولان این است که در آن حدی که در آن پست قرار می‌گیرند، خودسازی نکردند و نمونه بارز آن رئیس دولت یازدهم و دوازدهم است. وزیر کشور دولت دهم در ادامه عنوان کرد: آنچه ما را متمایز می‌کند آن حرکت اجتماعی است که دین مشخص کرده است بنابراین اگر در مسئولیت‌های مختلف خودسازی نکرده باشیم قطعا سقوط خواهیم کرد.

محصولی بر همین اساس اضافه کرد: اگر خود سازی نکرده باشیم قطعاً به نتیجه هم نخواهیم رسید؛ برخی ممکن است بگویند که مثلا فلانی از ابتدا هم منحرف بود؛ بله، ما در مسئولان افرادی داریم که مانند بنی‌صدر از ابتدا منحرف بودند و مردم اشتباهی به او رای دادند و او نهایتا رئیس جمهور شد، دشمن از ابتدا برای اون برنامه داشته، ولی اینگونه نیست که همه مسئولان اینگونه هستند؛ خیر، همه مسئولان از ابتدا منحرف نبودند حتی برخی در جبهه‌ها بودند، اما در مسئولیت بزرگی که قرار گرفتند نتوانستند خود را حفظ کنند و سقوط کردند چرا که شیطان اینگونه نیست که آدم را رها کند. وی در همین راستا بیان کرد: ما باید نسبت به این موضوع با این دیدگاه عمل کنیم. گزینه‌های فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری مشخص است که در روایات معصومین و آیات قرآن کریم باید امانت را به اهل آن بدهیم و باید وظیفه مسئولیت را به اصلح بدهیم.

وزیر کشور دولت دهم همچنین بیان کرد: اصلح یعنی کسی که می‌خواهد جزو کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باشد باید سه بایستگی داشته باشد که یکی از آن‌ها علم است، پس فرد اصلح باید علم اداره کشور را بلد باشد و با قوانین آشنا باشد. محصولی ادامه داد: فرد اصلح همچنین باید تقوا داشته باشد که اگر نداشته باشد حتی اگر همه چیز هم فراهم باشد به خاکی می‌زند؛ در درجه سوم هم مدیریت و حسن تدبیر برای گزینه اصلح مهم است یعنی علاوه بر سایر موارد باید مدیریت خوبی هم داشته باشد چرا که اگر حسن تدبیر نداشته باشد کار به سرانجام نمی‌رسد. این‌ها بایسته‌هاست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد مزبور به دنبال شایسته‌ها می‌گردیم پس باید بدانیم شایستگی‌ها برای گزینه اسلحه نظام جمهوری اسلامی چیست؟

محصولی در ادامه توجه به شفاف سازی عدالت و فساد گریزی را از جمله شایستگی‌های لازم برای فرد اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری خواند.

وزیر کشور دولت دهم ادامه داد: میزان التزام عملی به ولایت فقیه و عدالت در همه زمینه‌ها از جمله در رابطه با کارآمدی و توان کار اجتماعی از جمله مواردی است که باید در گزینه اصلاح به دنبال آن گشت.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید کار اجتماعی کردن و مشورت گرفتن بلد باشد و در کار‌های کار‌های مختلف، به طور کارشناسی عمل کند.

محصولی در ادامه بیان کرد: وقتی ما به این رسیدیم به این که در جمع موجود، از همه بالاتر، گزینه اصلح آیت الله رئیسی است یعنی اینگونه نبوده است که مثلاً ایشان، چون رئیس قوه بوده و در آنجا موفق عمل کرده پس ایشان خوب هستند، بلکه همه نامزد‌های جریان انقلاب را که حداقل ۱۳ نفر بودند نمره دادیم و جمع زدیم که مشخص شود مجموعه این‌ها چه نمره‌ای کسب می‌کنند.

دبیرکل جبهه پایداری اعلام کرد: در مجموع آیت‌الله رئیسی انصافاً نمره بالایی آورد و این به این معنی نیست که افراد دیگر فاقد صلاحیت هستند بلکه دستور دین به ما این است که اگر به کسی رای دادید نمره ۱۸ از ۲۰ کسب حق ندارید فردی که نمره ۱۷ کسب کرده را معرفی کنید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان

زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه؛ داروی فیبرینوژن بیماران پیوند کبد موجود نیست

آفت برگخوار پاییزه در مزارع گندم کنترل شد

پیام تسلیت محمدعلی کریمی در پی درگذشت محمدعلی علومی

توقیف73 خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

رهایی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

آغاز ثبت‌نام الکترونیکیِ کلاس‌اولی‌ها از امروز / ثبت‌نام هفتم و دهمی‌ها بعد از اعلام نتایج امتحانی انجام می‌شود

تشکیل کمیته جلوگیری از طغیان سرخک در رفسنجان با مشاهده سومین مبتلا به این بیماری

رفع تنش آبی ۳۹۸ روستای استان با افتتاح 20 حلقه چاه آب

جمعه ۲۱ اردیبهشت آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)