کد خبر: ۴۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک با تاکید بر اینکه مجموعه شرکت ملی مس از ما هم حمایت کند، گفت: فکر می‌کنم بچه سرراهی مس شده‌ایم زیرا هیچ حمایتی از ما نمی‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک با تاکید بر اینکه مجموعه شرکت ملی مس از ما هم حمایت کند، گفت: فکر می‌کنم بچه سرراهی مس شده‌ایم زیرا هیچ حمایتی از ما نمی‌کنند.

به گزارش ایرنا، وحید رضایی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس شهربابک در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور افزود: کل بودجه باشگاه مس شهربابک اندازه دو بازیکن لیگ برتری است، ما نباید به مشکلات مالی بخوریم باید تیم را تقویت کنیم تا این تیم به شخصیتی برسد که شناخته شود و خود را پیدا کند.

وی با بیان اینکه بازی خوب و فوق العاده‌ای بود و جا دارد این پیروزی را به سرمربی گل‌گهر سیرجان تبریک بگویم گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و بازیکنان ما جسورانه بازی کردند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و ما در همه بازی‌های لیگ دسته یک نیز همین‌گونه هستیم، در این بازی نیز فرصت‌هایی به دست آوردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد.

وی با بیان اینکه نزدیک به یک صحنه بودم گفت: وقتی داوری جوان انتخاب می‌کنند، در صحنه مشکوک به پنالتی یک خطای محرز رخ داد اما داور به راحتی از کنار آن گذشت.

سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک تصریح کرد: بازیکنان ما آبرومندانه بازی کردند، ما تیم مس هستیم و سه سال است که به فوتبال وارد شدیم و امسال چهارمین سال است و تیمی که به لیگ دسته سه صعود کرده اکنون دو سال در لیگ یک جزو مدعیان بودیم.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص علت درگیری لفظی با کادر گل‌گهر سیرجان گفت: امیر قلعه‌نوعی سرمربی بنده هم بوده و وظیفه ما این است که به ایشان احترام بگذاریم اما اطرافیان ایشان باید جایگاه خود را بدانند.

رضایی ادامه داد: این افراد باید بدانند که با چه کسانی صحبت می‌کنند، یک شبه به فوتبال نرسیدم و ۳۵ سال است که در فوتبال حضور دارم و از نوجوانان و جوانان تا بالاترین سطح فوتبال کشور بازی کردم و مربی‌گری را از لیگ دسته چهارم آغاز کردم و الان ۱۱ سال است که روی نیمکت می‌نشینم، چهار تیمم به مراحل بالاتر صعود کرده و الان به اینجا رسیده‌ام.

وی افزود: باید جایگاهمان را بدانیم و گاهی یادمان می‌رود از کجا به کجا رسیدیم و احترام‌ها را رعایت نمی‌کنیم لذا وقتی سرمربی گل‌گهر سیرجان در کنار خط است، احتیاجی ندارد که کسی صحبت کند اما متاسفانه یکی دو نفر از نیمکت گل‌گهر سیرجان حد و حدود خودشان را ندانستند و کادر فنی ما هم عصبانی شد و پاسخ داد.

سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک گفت: ۱۶ هفته است که در لیگ دسته یک فوتبال کشور بازی می‌کنیم و تیم برتر میدان بودیم اما گاهی بدشانسی می‌آوریم و داورهای جوان تحت تاثیر قرار می‌گیرند؛ ما استراتژی و هدفی مشخصی داریم و بازیکنان ما هم توان حفظ توپ و قابلیت فنی بالایی دارند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور موفق شد با نتیجه دو بر یک بر مس شهربابک غلبه کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)