کد خبر: ۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
ارسال به دوستان
ذخیره
موحد با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و محدود نبودن این انقلاب به مرزهای کشور های مسلمان و فراتر رفتن آن به کشور های غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از اسلام ناب محمدی باشد، که خواستار اعتلای معنوی و اخلاقی بشریت بالاخص جوانان است .
رئیس کل دادگستری کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام خود جوانان را مورد خطاب قرار دادند و این به آن معناست که بین دولت‌ها و جوانان آنها تمایز قائلند و از آنها خواستند که فریب تبلیغات کاذب و داعشی را نخورند.

به گزارش گفتارنو یدا... موحد در جلسه‌ی شورای فرهنگی دادگستری استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر درباره پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی و آمریکایی اظهار داشت: نامه رهبری در این شرایط بحرانی و با وجود گسترش فرهنگ اسلام ستیزی در غرب، تاریخ ساز است.

مقام ارشد قضائی در استان کرمان با بیان اینکه بذر آشنایی با اسلام واقعی را باید در ذهن جوانان کاشت افزود: متاسفانه سال‌هاست که ما شاهد تبلیغات نظام سلطه و استبداد علیه اسلام ناب محمدی هسیتم و متاسفانه رفتار بنیادگرایان اسلامی که خود فرزند نامشروع استعمارگران هستند به این تبلیغات دامن زده است. 

موحد با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و محدود نبودن این انقلاب به مرزهای کشور های مسلمان و فراتر رفتن آن به کشور های غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از اسلام ناب محمدی باشد،  که خواستار اعتلای معنوی و اخلاقی بشریت بالاخص جوانان است .

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام خود جوانان را مورد خطاب قرار دادند و این به آن معناست که بین دولت‌ها و جوانان آنها تمایز قائلند و از آنها خواستند که تبلیغات فریبکارانه کاذب و داعشی را نخورند.

وی تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب، مرحلۀ جدیدی در انقلاب اسلامی رقم زده است.
موحد با بیان این امر که در حال حاضر فصل جدیدی از فعالیت برای جوانان آغاز شده افزود: با این پیام، فرصت بسیار مناسبی برای جوانان ایرانی پدید آمده تا اسلام ناب محمدی را به جوانان امریکایی و اروپایی بشناسانند.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه جلسه اظهار داشت: ایام الله دهه فجر  نقطه عطفی درتاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است وبایستی همواره این ایام دریاد وخاطره ملت شریف ایران زنده وجاوید بماند.

موحد بیان نمود: قوه قضاییه نیز به عنوان بخشی از نظام جمهوری اسلامی با داشتن نیروهای پایبند به انقلاب وآرمان های والای آن وبا توجه به عهد ومیثاقی که با معمارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) وشهداء بسته اند تمام تلاش خود را در جهت هرچه باشکوه برگزار شدن این جشن ملی خواهند نمود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام داشت: درجلسه شورای معاونین که با حضور معاونین دادگستری کل وتمامی  روساء ودادستان های سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید،تاکید شد مراسم ایام الله دهه فجر هرچه با شکوه تر در کلیه حوزه های قضایی سراسر استان برگزار شود.  


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)