کد خبر: ۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
در دیدار رییس دانشگاه آزاد با آیت‌الله جعفری مطرح شد
شبی از تلویزیون می شنیدم که آقای هاشمی از خاطرات زندان خود می گفتند ایشان گفتند یک شب تا صبح زیر شکنجه در زندان ساواک بی هوش شدم و نتوانستند نماز صبحشان را بخوانند. اینها به گردن انقلاب حق دارند
 صبح امروز حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی  با آیت الله یحیی جعفری امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان کرمان  دیدار کرد . در این دیدار آیت الله جعفری اعلام کرد: آقای میرزاده مدیری فعال و لایق است و به همین خاطر در این سال ها ترقی کرده است و اکنون به شایستگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور است.

او افزود : من ایشان را از لحاظ خانوادگی و اصالت اخلاقی کاملا می شناسم ایشان بسیار احساس مسئولیت دارند و از نظر علمی و مدیریتی هم در رتبه بالایی قرار گرفتند.

امام جمعه کرمان در ادامه گفت : مسئله خط مسئله ای است که به مسائل ملی و به کشور آسیب می زند از نظر اسلام اصلاح طلب و اصولگرا خیلی مهم نیست این ها اصطلاحات سیاست است آنچه مهم است این است که مسئول باید عالم و بصیر و باتقوا باشد اگر کسی این سه ویژگی را داشته باشد شخص موفقی است.

نماینده ولی فقیه استان کرمان گفت : دکتر میرزاده شخصی است که در طول مدتی که از انقلاب می گذرد از ابتدا به این کشور خدمت کرده است چه آن زمان که استاندار کرمان بود که چه حالا که رئیس دانشگاه آزاد سلامی است.

او افزود : من از ابتدا همین رویه را داشته ام کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارم از همه استانداران وقت حمایت کردم و با همه آنها همکاری داشتم و به طور نسبی موفق بودم.

آیت الله جعفری ادامه داد: از افراط و تفریط متنفرم. در مقطعی علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی تبلیغات گسترده ای صورت گرفت من از همان ابتدا مخالف بودم و روی مواضع خودم ایستادگی کردم تا انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل کبر سن ایشان رد صلاحیت شدند.

او افزود : آن موقع خدمت مقام معظم رهبری بودیم هیچ یک از نمایندگان ولی فقیه به جز من حرفی نزدند من عرض کردم برای مردم رد صلاحیت آیت الله هاشمی قابل هضم نیست ایشان فرمودند من به شورای نگهبان سفارش کلی کردم که در حق کسی ظلم نشود. اما نمی توانم برای فردی خاص زنگ بزنم.

نماینده ولی فقیه استان کرمان در ادامه گفت : به هر حال ما از ارادتمندان خدمت گذاران این کشور هستیم که در انقلاب خونشان را به خطر انداختند. شبی از تلویزیون می شنیدم که آقای هاشمی از خاطرات زندان خود می گفتند ایشان گفتند یک شب تا صبح زیر شکنجه در زندان ساواک بی هوش شدم و نتوانستند نماز صبحشان را بخوانند. اینها به گردن انقلاب حق دارند و من برداشتم این است که بیشترین شکنجه را آیت الله هاشمی تحمل کرد تا انقلاب پیروز شد و بعد از پیروزی انقلاب هم ایشان فرد مورد اعتماد حضرت امام بودند.

امام جمعه کرمان همچنان در مرتبه علم و دانش حدیثی قرائت کردند مبنی بر اینکه ارزش یک عالم بیشتر از 70 هزار مقدس و عابد است و رو به دکتر میرزاده گفتند رفتن نخبگان به خارج یکی از مسائل اساسی جامعه ماست. مردم در این باره بارها از ما سوال کردند و ما پاسخی نداشتیم که بدهیم.

اگر کیفیت دانشگاه های ما به مرحله ای برسد که خیلی هم این مرحله دور نیست دیگر این انگیزه برای فرستادن دانشجویان به خارج از کشور از بین می رود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)