کد خبر: ۱۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
دکتر زهره سالاری، نامزد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور:
دکتر زهره سالاری، نامزد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور گفت: اصحاب رسانه به جای اینکه در متن جامعه باشند در حاشیه ی جامعه قرار دارند و بنده اگر به کرسی مجلس بنشینم تلاش خواهم کرد از ظرفیت های کمیته های تخصصی و ظرفیت های این اصحاب استفاده کنم و به عنوان اهرم نظارتی استفاده خواهم کرد.
دکتر زهره سالاری، نامزد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور گفت:  اصحاب رسانه به جای اینکه در متن جامعه باشند در حاشیه ی جامعه قرار دارند و بنده اگر به کرسی مجلس بنشینم تلاش خواهم کرد از ظرفیت های کمیته های تخصصی و ظرفیت های این اصحاب استفاده کنم و به عنوان اهرم نظارتی استفاده خواهم کرد. 


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو؛ دکتر زهره سالاری در همایش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که از سوی ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان دولت برگزار می‌شد، تصریح کرد: این جلسه با حضور اصحاب رسانه و هنرمندان است و در حضور هنرمندان صحبت از هنر سخت است ولی ما به تبعیت از روح لطیف هنرمندان تلاش می کنیم هنرمندانه فکر و عمل کنیم و با دنیای درون و خارج خود با همان زبان لطیف هنری تعامل داشته باشیم. 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه خوشحالم به حضور بیشتر خانم‌ها در عرصه سیاسی در جامعه توجه شده است، ادامه داد: انشاءالله به توسعه متوازن در جامعه برسیم و امیدواریم این حضور پررنگ تر شود و بنا دارم دفاع کنم تا حضور حداکثری خانم ها را در سطوح مدیریتی و قانونگذاری بیشتر داشته باشیم. 
وی خطاب به خانم دکتر راکعی گفت: مردم کرمان مردمی بسیار نجیب، دوست داشتنی، مومن، میهن پرست، پرتلاش و دلسوز هستند و در عرصه  این استان پهناور فرصت‌های شغلی و موقعیت‌های زیاد بالقوه ای وجود دارد که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می شود آن ها را به بالفعل تبدیل کرد. 
سالاری افزود: متاسفانه به دلیل مدیریت نا صحیح در دولت قبل شرایطی در جامعه ما به وجود آمده است به طوری که جوانان از مشکل اشتغال رنج می برند و معتقدم در استان کرمان موقعیت های شغلی، گردشگری و توریست را می توان فعال کرد که انشاءالله در حوزه و توان خودم تلاش خواهم کرد که بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم. 
این عضو هیئت علمی دانشگاه خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید وارث مشکلات و معضلات اقتصادی زیادی بود که به دلیل عملکرد بسیار بد دولت نهم ایجاد شده بود. مشکلات معیشتی مردم نیز به همین دلیل بود و متاسفانه نمایندگان مجلس نهم دولت تدبیر و امید را نه تنها حمایت کردند بلکه در مقابل مشکلاتی که به آن واقف بودند و می دانستند دولت قبل بد عمل کرده است، سکوت کردند و به نظر من مجلس آن زمان هم قصوری شاید بیشتر از دولت انجام داد چون از اهرم های نظارتی خودش به خوبی استفاده نکرده است. 
وی با اشاره به عملکرد ضعیف مجلس نهم اظهار داشت: در قضیه ی تحریم نیز متاسفانه مجلس نهم  و افرادی که همان فکر خشک و متحجر را دارد نه تنها به دولت کمک نکردند بلکه خیلی جاها کارشکنی هم کردند ولی به حول قوه الهی و با تدبیری که دولت تدبیر و امید به خرج داد و فرزندان عزیز ملت در وزارت امور خارجه به کار بستند تحریم ها شکسته شد.
وی افزود: امیدوریم در آینده مجلسی داشته باشیم که حامی دولت و بخش خصوصی در باروری توسعه ملی و اهداف والای مملکت داشته باشد و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه در صحنه انتخابات حضور جدی داشته باشیم و نمایندگانی را انتخاب کنیم که بتوانند از پیشرفت دولت حمایت کنند. 
سالاری تصریح کرد: در این عرصه مردم ما بسیار هوشیار باشند و نگذارند کسانی با یکه تازی شعور ملت را نادیده گرفته و سعی بر این دارند که این آرامشی را که در نتیجه اتحاد دولت و مجلس ایجاد خواهد شد، بر هم بزنند. 
وی اذعان داشت: ما معتقدیم امید، آرامش و توسعه اقتصادی شعار نیست بلکه سیاست و رسالت ماست و این رسالت بدون حضور جدی در عرصه انتخابات محقق نخواهد شد و امیدواریم مردم با اتحاد و همدلی و با شور و آگاهی در صحنه انتخابات حاضر شوند تا فردایی بدون تهدید، خشونت و تحریم داشته باشیم. 
نامزد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور در پایان گفت: اگر بخواهیم حماسه ای جاودان همچون حماسه خرداد 92 بیافرینیم باید با تمام وجود با اتحاد و همدلی توطئه ها را خنثی کنیم و با شورو شعوری که داریم در صحنه ی انتخابات و بر سر صندوق ها به امید آینده ای روشن تر و پر از شور، نشاط، شادابی و آگاهی حاضر شویم. 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند

زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در مناطق مختلف کرمان

پانسمان‌های سوختگی بیمه نیست، اغلب بیماران قادر به تهیه آن نیستند / گلایه از غیراستاندارد بودن تخت‌های سوختگی کشور

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

امکان ثبت نام سرویس مدرسه از اول خرداد

مسئولان ذغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند

اظهارات «تاج» درخصوص جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال

تاکید فرماندار بر رفع نقاط حادثه‌خیز کرمان: حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه است

ریزش زغال سنگ جان کارگر معدن کوهبنان را گرفت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)