کد خبر: ۱۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
موسوی لاری با اشاره به لیست 30نفره اصلاح‌طلبان؛
لیست اصلاح‌طلبان لیستی است که برآیند نهایی آن حمایت از برنامه‌هایی است که مردم درسال 92 به آن رأی داده‌اند و کسانی حامی این لیست هستند که هم برای مدیریت داخلی کشور و هم مناسبات بین‌المللی کارنامه درخشانی دارند.
عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات که رئیس کمیته راهبردی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را در انتخابات پیش رو را برعهده دارد، در حاشیه همایش روز پنجشنبه اصلاح‌طلبان که با شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی در سالن حجاب برگزار شد، در گفت‌وگو با «وقایع اتفاقیه» لیست ائتلافی اصلاح‌طلبان را دارای شاخصه‌های مهمی دانست که می‌تواند این لیست را در صدر لیست‌های رأی‌آور تهران قرار دهد. 
نشست‌های انتخاباتی گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب و طرح مطالبات مردم و نمایندگان این روزها دارد فضای سیاسی کشور را کمی گرم‌تر از گذشته می‌کند؛ فضایی که به نظر می‌رسد در امتداد انتخابات سال 92 و در نهایت پیروزی اصلاح‌طلبان و طرفداران دولت تدبیر و امید است، اگرچه چنین وضعیتی در طرف مقابل به شیوه دیگری قابل مشاهده است و لیدرهای جریان اصول‌گرا در تلاش برای تبیین شرایط خود هستند اما آنچه از شرایط پیش رو بیش‌از‌هر چیز مشهود است، ضرورت مشارکت حداکثری و تشویق مردم به رأی‌دادن به همه اعضای لیست مورد تأیید ائتلاف اصلاح‌طلبان است. 
عبدالواحد موسوی لاری، ابراز امیدواری کرد که لیست مورد حمایت ائتلاف اصلاح‌طلبان که متشکل از افراد متخصص در حوزه‌های کاری خود هستند، می‌تواند مردم را پای صندوق‌های رأی بکشاند. لاری تأکید کرد:‌ لیست اصلاح‌طلبان لیستی است که برآیند نهایی آن حمایت از برنامه‌هایی است که مردم درسال 92 به آن رأی داده‌اند و کسانی حامی این لیست هستند که هم برای مدیریت داخلی کشور و هم مناسبات بین‌المللی کارنامه درخشانی دارند. 
موسوی لاری در این گفت‌وگو درباره لیست ائتلافی اصلاح‌طلبان گفت: لیست اصلاح‌طلبان لیستی است که برآیند نهایی آن حمایت از برنامه‌هایی است که مردم درسال 92 به آن رأی داده‌اند، بنابراین در سال 92 قدمی برداشت‌هایم که می‌خواهیم آن را در انتخابات 94 تکمیل کنیم و گام دوم را برداریم. وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به این سؤال که این لیست چقدر به نظر شما می‌تواند رأی‌آور باشد؛ گفت: نشانه‌هایی وجود دارد از نظر سنجی‌ها که نشان می‌دهد مردم طالب جریان اصلاح‌طلبی هستند و ما براساس این نشانه‌ها تلاش کردیم با همه محدودیت‌هایی که در بستن لیست داشتیم، بهترین و متخصص‌ترین کاندیداهای نزدیک به خود را انتخاب و معرفی کنیم. ما معتقدیم این لیست در صدر رأی‌آوری لیست‌های تهران است و مردم می‌تواننددر جریان رأی‌دهی به این لیست به‌طور کامل رأی بدهند. 
رئیس کمیته راهبردی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه سوابق چهره‌هایی که به عنوان افراد ناشناخته در لیست از آنها یاد می‌کنیم، سوابق بسیار روشنی است،گفت: این اشخاص در حوزه فعالیت‌های حرفه‌ای خودشان بسیار نامی و شناخته شده هستند. وی ادامه داد: ممکن است کسی که در انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها حضور دارد و به عنوان یک چهره علمی و حرفه‌ای در آنجا مورد قبول است را من وشما نشناسیم یا طبیعتا کسی که در کانون وکلا به عنوان بهترین وکیل شناخته شده است، برای مردم آشنا نباشد اما تمامی افراد ناشناخته لیست از لحاظ علمی سطح بالایی دارند و جزء مدیران خوب یا اساتید دانشگاهی هستند و برای ورود به جمع اصلاح‌طلبان، گزینه‌های بسیار قوی به حساب می‌آیند. 
عضو هیئت رئیسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین تأکید کرد: مطمئن باشید جمعی که در لیست اصلاح‌طلبان به عنوان ناشناخته‌هامعروفند، برای کارشناسانی که رزومه آنها را بررسی کرده‌اند، کاملا شناخته شده هستند. 
موسوی لاری تأکید کرد: این نیروها، نیروهای بسیار خوبی برای آینده اصلاحات‌اند و این موضوع را در مجلس دهم اثبات می‌کنند. 
رئیس کمیته راهبردی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به این سؤال که این لیست چه مشخصه‌ای دارد که به نظر شما می‌تواند رأی‌آور باشد، گفت: افرادی که حامی این لیست هستند، کسانی‌اند که هم برای مدیریت داخلی کشور شناخته شده‌اند و هم در مناسبات بین‌المللی کارنامه روشن و درخشانی دارند. 
وی همچنین از مردم خواست تا هفت اسفند با حضور پای صندوق‌های رأی به لیست 30نفره ائتلافی اصلاح‌طلبان رأی دهند تا جلوی ورود تندروها به مجلس گرفته شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)