کد خبر: ۱۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
دکتر غلام‌عباس نوذری، نامزد اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور:
دکتر غلام‌عباس نوذری، نامزد اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور با بیان اینکه فساد در کشور ما به سن 12 سال رسیده و 90 درصد آن به دلیل فقر فرهنگی و اقتصادی است، گفت: محدود کردن اینترنت و ماهواره کاری را از پیش نمی برد و مردم حساس تر می شوند و کار را باید ریشه ای حل کرد.

غلام‌عباس نوذری، نامزد اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور با بیان اینکه فساد در کشور ما به سن 12 سال رسیده و 90 درصد آن به دلیل فقر فرهنگی و اقتصادی است، گفت: محدود کردن اینترنت و ماهواره کاری را از پیش نمی برد و مردم حساس تر می شوند و کار را باید ریشه ای حل کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو؛ دکتر غلامعباس نوذری در جمع فرهنگیان شهرستان‌های کرمان و راور با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان معلم باهنر و ایرانمنش اظهار داشت: 5 روز است که با محبت دوستان مظلومانه پا به عرصه انتخابات  گذاشته‌ایم و فکر کرده‌اند زمان را ازما گرفته‌اند اما نمی‌دانند که شما را نمی توانند از ما بگیرند. 


وی در مورد انگیزه‌هایش در مورد کاندیداتوری تصریح کرد: سه ماه قبل در سمینار سفرا به دلیل فشار و گرفتاری‌هایی که به وزارت امور خارجه وارد کرده بودند با تقاضای دکتر ظریف تصمیم بر این شد که چند نفری از وزارت امور خارجه وارد انتخابات سخت شویم. 
نوذری با توجه به اینکه 4 یا 5 نفر در آن سمینار کنار رفتند و قرعه به نام ما افتاد، گفت: در ماهان شخصی مطلبی را گفت که ما را گول می زنید تا به مجلس بروید و حکم وزیر و سفیر را بگیرید و من در جواب گفتم من سفیر بودنم را رها کردم که برای شما کار کنم. 
این دیپلمات ادامه داد: ما بعد از آن سمینار تازه وارد گود شده‌ایم در حالی که این آقایان بعضا 4 سال است که کار می کنند و ما چطور می توانیم ظرف سه ماه از پس این ها بربیاییم، تمام روزنامه ها و تلویزین در دست این‌هاست و این‌ها جلسه تقدیر رییس جمهور از دست اندرکاران هسته ای را حتی فقط 5 دقیقه نشان دادند.
وی افزود: علاقه ی زیاد ما به ایران و استان کرمان دیارکریمان  باعث شد در انتخابات شرکت کنیم و اگر می دانستند که به اینجا می رسیم نمی گذاشتند و چاره ای نداشتند چرا که مجبور به رد صلاحیت 70 میلیون نفر می شدند. 
نامزد اصلاح‌طلبان اضافه کرد:  آخرین ملاقات من با آقای ظریف چهارشنبه پیش بود. ایشان گفتند سریع حوزه انتخابیه خود را عوض کن. چرا که یک حامی دولت می تواند وارد مجلس شود تا دکتر نجفی با یک رای از وزارت نیفتد.
نوذری با بیان اینکه یارانه را یعنی گداپروری ایجاد کرده‌اند، اذعان داشت: ای کاش ما دنیا را ندیده بودیم. به یکی از آقایان گفتم دنیا به این سمت می رود. گفتند ما هم وضعمان خوب است. این ها غصه است. دوبی امروز شده الگوی خاورمیانه، چین به ندرت 30 سال پیش ماشین داشت. ما به مراتب وضعمان بهتر بود. ما بر منطقه ریاست می کردیم. اماراتی ها به ما می گفتند که شما ایرانی ها امارات را ساختید. اما امروز مدیرانی که از درد مردم خبر ندارند، یارانه را یعنی گدا پروری را ایجاد کرده اند.
وی در ادامه افزود: اصراری ندارم به ما رای دهید ولی اگر به این تشخیص رسید که حرف های من و خانم سالاری درست است و به شایستگی مان پی بردید دیگر مسئول هستید و تعداد زیادی را نیز باید به دنبال خود بکشید چرا که حریفان خطرناک و بعضا دروغگو هستند. 
دکتر نوذری باطرح این سوال که چه کسی مسئول این فضای ناامیدی است، تصریح کرد: باید فضای جامعه را عوض کرد و روحیه ی مردم متاسفانه الان روحیه یاس همراه با نا امیدی است.
وی افزود: بروند بمیرند مدیرانی که ادعا دارند کار فرهنگی کردیم، عزیزان به ولله ما دین داریم و مرتد نیستیم. 
این نامزد اصلاح‌طلب در پایان گفت: امنیتی که امروز ما در دنیا داریم جدی بگیرید چرا که در بین کشورهای ناامن افغانستان، پاکستان و ترکیه و توطئه های آمریکا، اسرائیل و عربستان ما امنیت داریم و این را مدیون مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی هستیم که ارتباط تنگاتنگی با وزارت خارجه دارد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند

زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در مناطق مختلف کرمان

پانسمان‌های سوختگی بیمه نیست، اغلب بیماران قادر به تهیه آن نیستند / گلایه از غیراستاندارد بودن تخت‌های سوختگی کشور

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

امکان ثبت نام سرویس مدرسه از اول خرداد

مسئولان ذغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند

اظهارات «تاج» درخصوص جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال

تاکید فرماندار بر رفع نقاط حادثه‌خیز کرمان: حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه است

ریزش زغال سنگ جان کارگر معدن کوهبنان را گرفت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)