کد خبر: ۱۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
ارسال به دوستان
ذخیره
محمدعلی کریمی، استاندار کرمان در دولت اصلاحات:
محمد علی کریمی، استاندار محبوب دولت اصلاحات گفت: یکی از دوستان اصولگرا به من زنگ زد و حرفش این بود که ما مجلس وکیل الدوله نمی خواهیم. گفتم تلقی دولت هم این نیست که مجلسی گوش به فرمان و غلام حلقه به گوش تشکیل شود. مطمئنا مجلسی خوب است که دولت را در جهت سیاست های درست همراهی کند.
استاندار محبوب دولت اصلاحات گفت: یکی از دوستان اصولگرا به من زنگ زد و حرفش این بود که ما مجلس وکیل الدوله نمی خواهیم. گفتم تلقی دولت هم این نیست که مجلسی گوش به فرمان و غلام حلقه به گوش تشکیل شود. مطمئنا مجلسی خوب است که دولت را در جهت سیاست های درست همراهی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو؛ محمد علی کریمی در همایش اصناف و بازاریان اصلاح طلب کرمان در حمایت از کاندیداهای ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در کرمان تصریح کرد: بعد از دورانی از عدم نشاط و شادابی در عرصه سیاست و اجتماع، باید یک بار دیگر خودمان را بازسازی کنیم و اگر چنین اتفاقی در هفتم اسفند ماه رقم بخورد پیروزی بزرگی نصیب کشور و اصلاح طلبان خواهد شد.


وی با بیان اینکه در انتخابات سال 84، 17.5 میلیون نفر به آقای احمدی نژاد رای دادند، افزود: همان موقع چیزی حدود 20 میلیون نفر اصلا پای صندوق ها نیامدند. الان 55 میلیون نفر واجد شرایط در کشور داریم. اگر 60 درصد از این تعداد مشارکت داشته باشند، که بعید نیست و امیدواریم بیش از این هم باشد، یقیق دارم مجلسی تشکیل می شود که بسیار تعیین کننده در جهت سیاست های دولت خواهد بود.
کریمی با اشاره به اینکه در مجلس هشتم مدتی بین دولت و مجلس دعوایی بر سر آیین نامه های اجرایی دولت وجود داشت، ادامه داد: قوانینی را که در دولت احمدی نژاد به سلیقه خودش نمی خورد، اجرا نمی کرد.
نماینده مردم کرمان در مجلس هشتم با تاکید بر اینکه بزرگ ترین تکلیف ما مشارکت در روز جمعه است، اضافه کرد: وقتی می گوییم مشارکت کنید می گویند با بی بی سی و رسانه های خارجی همصدا شده اید. اگر بگوییم عدم مشارکت که تکلیف روشن است.
وی ادامه داد: مشارکت هرچه بیشتر شود و در جهت تحکیم منافع کشور این مشارکت رقم بخورد بهتر است.
استاندار کرمان در دولت اصلاحات افزود: به درستی رای مردم ایمان دارم و هرکجا که مردم حضور پیدا کنند منافع مردم رقم می خورد.
کریمی با بیان اینکه ما باید مشارکت وسیعی را رقم بزنیم و خود را بازسازی کنیم، اظهار داشت: همه کسانی که در این انتخابات حضور پیدا خواهند کرد برای اثبات تبعیت خود از قانون حضور پیدا می کنند. در غیر اینصورت راه هایی برای اعتراض وجود دارد و گله ها را به تعبیر یادگار خاندان خمینی کبیر، پای صندوق های رای می بریم و آن جا اعتراض خود را به همگان اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: آن جا می گوییم ما هنوز هم در بین دوستان و یاران جریان اصلاحات کسانی را داریم که می توانند این راه را ادامه دهند و دو کاندیدای کرمان شاهد خوبی برای این ادعا هستند.
کریمی با بیان اینکه مهم این است که در عرصه اجتماع شما شاهد بالندگی و نشاط و تحرک باشید، اذعان داشت: اقتصاد هم اگر چنین باشد حرکت می کند.
وی افزود: ما برای اعتراض به این نامهربانی ها، به این خط کشی ها و رفتارهای تند و خارج از چارچوب، برای اعتراض به تندروی هایی که هشت سال مملکت را به قهقرا برد در انتخابات شرکت می کنیم.
کریمی اضافه کرد: یک بار پیش یکی از دوستان اصولگرا از عملکرد مجلس گله کردیم. ایشان گفتند مجلس قوی در کنار دولت قوی معنا پیدا می کند. الان هم من تاکید دارم که ما مجلسی مستقل اما همراه دولت می خواهیم.
وی با بیان اینکه امیدوارم مجلسی تشکیل شود که تدبیر و امید را در کنار دولت تدبیر و امید دو چندان کند، گفت: وعده همه روز جمعه پای صندوق های رای.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

قریب به 20 هزار پرونده در کرمان با صلاح و سازش مختومه شد / نجات ۱۶۵ نفر از قصاص

اهدای اعضای بدن بانوی جیرفتی به سه بیمار نیازمند عضو

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار امروز 22 اردیبهشت 1403

هشدار یک متخصص داخلی از وضعیت نگران کننده چاقی در کشور

معاون دادگستری کرمان: وسایل نقلیه توقیفی برابر قانون تعیین تکلیف شوند

انتقاد تند روزنامه فرهیختگان از فسادهای مالی افشاشده توسط اصولگرایان در هفته‌های اخیر/ دعوای‌شان سر این است که کی کمتر دزدیده!

پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان؛ روند افزایش دما تا اواسط هفته

خسارات اقتصادی و تهدید سلامتی ثمره بیماری‌های مشترک انسان و دام

بیست‌و‌نهمین جشنواره شعر رضوی در کرمان به ‌کار خود پایان داد

3 کشته در برخورد دو دستگاه خودرو در جاده جیرفت کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)