کد خبر: ۱۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
ارسال به دوستان
ذخیره
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رعایت اخلاق در هر شرایط و هم‌چنین اخلاق سیاسی هم در شرایط شکست و هم در شرایط پیروزی بر همه واجب است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رعایت اخلاق در هر شرایط و هم‌چنین اخلاق سیاسی هم در شرایط شکست و هم در شرایط پیروزی بر همه واجب است.

فاطمه راکعی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت پرهیز از بداخلاقی های سیاسی در فضاهایی مثل انتخابات اظهار کرد: با توجه به اقبال مردم به اصلاح‌طلبان بر اساس نتایج آراء این جریان سیاسی که همواره فرهنگی و اصلاح‌طلبانه عمل و رفتار کرده است و خشونت در مشی سیاسی شان جای ندارد، باید مراقبت های لازم را داشته باشد تا خدای نکرده پیروزی ها باعث و بهانه ای نشود که عده ای با نام اصلاح‌طلبی از مشی تعادل و اخلاق خارج شوند.

این نمانیده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح‌طلبان کاملا باید هوشیار باشند و مانع شوند در فضای مجازی، سایت‌ها و شبکه های اجتماعی عده ای با عنوان اصلاح‌طلبی مطالب موهنی را که در شأن این جریان نیست، منتشر کنند.

راکعی با اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت اخلاق در تمامی فرهنگ‌ها، گفت: رعایت اخلاق در جهان امروز از سوی همه انسان‌ها امری پذیرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت داشتن رعایت اخلاق در ادیان الهی و به خصوص در میان مسلمانان، تصریح کرد: به لطف خداوند اصلاح‌طلبان با تلاش‌های چندین ساله برای کار تشکیلاتی، خرد جمعی و قانون گرایی و در چارچوب‌های معقول و اصولی، پیروزی بدست آوردند و باید این مسیر و حرکت فرهنگی و سیاسی و مترقی را ادامه دهند.

وی با اشاره به طرح تهمت‌هایی علیه اصلاح‌طلبان مبنی بر طرح لیست انگلیسی و فروختن کشور بعد از برجام به آمریکایی‌ها تاکید کرد:‌ انتظار می‌رود که دولت در چارچوب قانون و وزارت کشور و اطلاعات از طرح چنین تهمت‌ها و دروغ ها و رفتارهای غیراخلاقی جلوگیری کرده و برخورد لازم را داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: اصول گرایان باید به بررسی و آسیب شناسی وضعیت خود بپردازند، همان طور اصلاح‌طلبان بعد از بررسی عملکرد گذشته خود متوجه ضعف‌شان به خاطر تشتت و شکسته شدن آرایش‌شان شدند و در این دوره از انتخابات به نتیجه مطلوب دست یافتند.

راکعی با اشاره به اینکه اصولگرایان در این دوره از انتخابات با ائتلاف و همگرایی وارد میدان شدند، اما باز هم رأی مردم را بدست نیاوردند، افزود: اصولگرایان در شرایط فعلی باید به دقت به بررسی وضعیت و عملکرد خود بپردازند.

برچسب ها: فاطمه راکعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)