کد خبر: ۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
واکنش فرماندار رفسنجان به اظهارات تند سخنران 22 بهمن در این شهرستان:
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه سخنران روز 22بهمن در رفسنجان مواضع تندی نسبت به مذاکره کنندگان هسته‌ای داشت گفت: بر اساس گفته دکتر ولایتی که مشاور ویژه مقام معظم رهبری است کلیه مذاکرات هسته‌ای بر اساس نقشه راهی است که رهبری ترسیم وابلاغ نموده‌اند.
فرماندار رفسنجان در واکنش به اظهارات سخنران مراسم روز 22 بهمن در رفسنجان و مواضع تند وی نسبت به مذاکره‌کنندگان گفت: به دوستانی که در مباحث اجرایی فرهنگی فعالیت می کنند هم عرض کردم که به هیچ وجه دیگر به عنوان نماینده دولت نخواهم گذاشت که این اتفاق در شهرستان بیفتد و خارج از تصمیمات جلسات، فردی بدون آن که ما بشناسیم به عنوان سخنران مطرح شود .

به گزارش گفتارنو، حمید ملانوری که در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود در واکنش به حاشیه‌های صورت در خصوص اظهارات سخنران مراسم 22 بهمن گفت:  یکی از مشکلاتی که از ابتدایی که به رفسنجان آمدم مطرح بود بحث چندگانگی‌های مدیریتی و تفکرات متفاوت اجرایی بود که هر کس با توجه به سلیقه شخصی و سیاسی و طایفه ای برنامه ریزی و مدیریت می کرد


فرماندار رفسنجان ادامه داد: این اختلاف نظرها مشکلاتی در مباحث اجرایی بوجود آورده بود که لطمه های جدی به توسعه شهرستان و بحث های اجرایی وارد می کرد بنده به عنوان خدمت گزار و نماینده دولت تدبیر و امید تصمیم گرفتم در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری و سخنان رئیس جمهور محترم وفاق و همدلی را در شهرستان رفسنجان به وجود بیاوریم .

وی افزود: این اتفاق خوب در این مدت افتاد اما در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن هم بر اساس همین اعتماد و همین اتحاد پذیرفتم که علاوه بر مباحث مطرح شده توسط فرماندار و نماینده مردم یک سخنران هم مبانی اعتقادی و بحث های فکری پیرامون مباحث انقلاب را مطرح کند اما متاسفانه گروهی نشان دادند که هیچ اعتقادی به همفکری و همراهی و اتحاد و همدلی ندارند و این برای ما بسیار جای تاسف دارد.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: به دوستانی که در مباحث اجرایی فرهنگی فعالیت می کنند هم عرض کردم که به هیچ وجه دیگر به عنوان نماینده دولت نخواهم گذاشت که این اتفاق در شهرستان بیفتد و خارج از تصمیمات جلسات، فردی بدون آن که ما بشناسیم به عنوان سخنران مطرح شود .

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه سخنران روز 22بهمن در رفسنجان مواضع تندی نسبت به مذاکره کنندگان هسته‌ای داشت گفت: بر اساس گفته دکتر ولایتی که مشاور ویژه مقام معظم رهبری است کلیه مذاکرات هسته‌ای بر اساس نقشه راهی است که رهبری ترسیم وابلاغ نموده‌اند.

وی بیان کرد: اینکه من در مراسم راهپیمایی از مردم خواستم در صحنه باشند و مشارکت کنند تا کارآفرینی و ایجاد شغل شود بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بود اما تفاوت بین شعار تا عمل به دستورات رهبر نباید وجود داشته باشد.

وی گفت: بخش دیگر سخنرانی در 22بهمن مربوط به آسیب‌های اجتماعی بود و خواهش ما از مردم کمک به رفع این آسیب‌ها  و آگاهی دادن آن‌ها نسبت به معضلات وهمچنین ریشه یابی مشکلات اجتماعی فرزندان بود.

سخنران 22 بهمن در رفسنجان چه گفته بود؟

حجت الاسلام حسینی در مراسم 22 بهمن در رفسنجان در واکنش به اظهارات فرماندار که خواستار مشارکت مردم در حل مشکلات شده  گفته بود: مردم همه جا به وظیفه شان عمل نمودند و ایستادگی کردند؛ مسئولین «باید باید» نکنند، بلکه بگویند چکار کردند، «باید» را مردم باید بگویند؛ سرنوشت مملکت ما در لندن و واشنگتن نیست، باید در ایران، تهران و تمام کشور رقم بخورد.

سخنران مراسم 22 بهمن در رفسنجان ادامه داد: با دشمنان نروید، به ملت اکتفا کنید؛ اگر سمت دیگران رفتید و آن ها را به رسمیت شناختید و به ملت پشت کردید، در دنیا و آخرت ذلیل هستید.


وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) گفت: بند بند استخوان هایم را جدا سازند و زنده زنده در شعله های آتش ما را بسوزانند و زن و فرزند و هستی مان را جلوی چشممان به غارت ببرند، هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد.

حسینی «هیهات من الذله» را پاسخی برای سران آمریکا و اروپا اعلام کرد و خطاب به مسئولین گفت: لازم نیست در مسائل هسته ای با دیگران قدم بزنید و گفتمان خودمانی داشته باشید، با دوستان قدم بزنید و با دشمنان پیغمبر و اهانت کنندگان نروید که اگر مقابل آن ها بایستید، خطری ما را تهدید نمی کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دولت طبق وعده اش باید به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کند، ادامه داد: اگر بین شرف و شکم تعارض و تزاحم شد، ما ملت بنی اسراییل نیستیم که غذای بهشتی را به خیار چنبر بفروشیم، ما ملت علوی و حسینی هستیم و اقتصادمان نیز از همین طریق تأمین می شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: دولتی ها به وعده های اصلاحات عمل کنند و به وضعیت معیشت مردم برسند که یکی از راه های آن مشارکت مردمی است؛ دولت بدون مردم نمی شود.

حسینی با اشاره به سخنان رهبری، وظیفه مردم را حفظ انقلاب از انحراف در آرمان ها بیان کرد و افزود: در سالیان طولانی به خصوص بعد از جنگ و رحلت امام خمینی (ره)، انحراف از آرمان ها جزو درگیری های اساسی بوده است و تلاش های زیادی در عرصه های سیاسی، اخلاقی و اجتماعی برای انحراف انقلاب ار روح خود صورت گرفت.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در مسائل هسته ای باید متکی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب بود، با استناد به به ماده ۴ بند ۲ در MPT دستیابی و استفاده از انرژی هسته ای را حق مسلم همه کشورها دانست و اظهار داشت: این توافق در سال ۱۹۶۸ انجام شده و چیز جدیدی نیست.

وی ضمن تشکر از دستگاه قضایی در خصوص مبارزه با فساد و گردن کلفتان، گفت: حرف مردم این است که هیچ کس آقا زاده و غیر آقا زاده نباشد، حاج آقا و غیر حاج آقا نباشد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
3
1
آقای فرماندار این مشکل شماست که انتظار دارید افکار و عقاید را با وفاق حل کنید .بالاخره بایست همه حرف خودرا بزنند و این مردم هم در نهایت فکر وعقل دارند وناسزه را از سره تشخیص می دهند. اگر همه چیز شفاف باشد ، مسائل و مشکلات هم نمایان تر خواهد شد ، ولی اگر به قول شما همه چیز توافقی شد ، خروجی اش همین است که دیدید و اعتماد جامعه هم از دولت بدلیل پنهان کاری ها سلب خواهد گردید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
1
چون مردم می فهمند و آگاهند و تشخیص می دهند در مراسم 22 بهمن از افراد تند رو استفاده کردند و گرنه از افراد صاحب نظر استفاده می کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
1
دولت فقط دولت احمدى نژاد
.
.
.
.
.
.
الكى مثلاً من خيلى طرفدار احمدى نژادم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن در کرمان

محمدعلی علومی طنزپرداز و شاهنامه‌پژوه بمی درگذشت

زمین‌های طرح‌ نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در چهار شهر کرمان آماده واگذاری شد

امام جمعه شهر بلوک جیرفت در سانحه تصادف درگذشت

ضربه سربازان گمنام امام زمان به چندین تیم تروریستی در کرمان

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش مشخص شد

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز 16 اردیبهشت1403

رئیس پلیس راهور استان کرمان: بیشترین آمار جانباختگان مربوط به عابرین پیاده است

شهریه برخی مدارس غیردولتی کاهش می‌یابد / امکان عودت شهریه در صورت انصراف

پیش بینی شرایط جوی نسبتا پایدار در آسمان کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)