کد خبر: ۱۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
ارسال به دوستان
ذخیره
محمدعلی کریمی، استاندار کرمان در دولت اصلاحات:
استاندار کرمان در دولت اصلاحات گفت: قبلا گفتم اگر وحدت و همگرایی را جریان اصلاح‌طلب حفظ کند در این انتخابات پیروز خواهد بود، امروز هم بعد از گذشت همه رقابت‌ها و فراز و فرودها اثر مهم و اساسی را وحدت و اتحاد اصلاح‌طلبان گذاشت.
استاندار کرمان در دولت اصلاحات گفت: قبلا گفتم اگر وحدت و همگرایی را جریان اصلاح‌طلب حفظ کند در این انتخابات پیروز خواهد بود، امروز هم بعد از گذشت همه رقابت‌ها و فراز و فرودها اثر مهم و اساسی را وحدت و اتحاد اصلاح‌طلبان گذاشت.


محمدعلی کریمی استاندار کرمان در دولت اصلاحات و نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس هشتم در جمع فعالین سیاسی اصلاح‌طلب کرمان گفت:

**قبلا در جلسه‌ای گفتم اگر وحدت و همگرایی را جریان اصلاح‌طلب حفظ کند در این انتخابات پیروز خواهد بود، امروز هم بعد از گذشت همه رقابت‌ها و فراز و فرودها اثر مهم و اساسی را وحدت و اتحاد اصلاح‌طلبان گذاشت.

**اصلاح‌طلبی یک حزب یا جناح نیست، اصلاح‌طلبی در واقع یک دیدگاه و رویکرد و یک نوع نگاه به مدیریت مملکت و خدمت کردن به جامعه است و یک نگاه ویژه به مردمسالاری و پاسخ دادن به مطالبات مردم است، به هرحال واقعیت همین است و اگر از این منظر نگاه کنیم مهم‌ترین اثر این است که همه در این جهت متحد و همگرا باشیم.

**علی‌رغم اینکه بنده بیشتر از بعضی دوستان دیگر در مظان انتخاب شدن برای کاندیدای نهایی جریان اصلاحات در شهرستان‌های کرمان و راور قرار داشتم، در جلسه‌ای که همه بزرگواران کاندیدا برای امضای میثاق‌نامه حضور داشتند گفتم که من هم مثل سایر دوستان میثاق‌نامه امضا می‌کنم و متعهد خواهم بود به فرآیندی که جریان اصلاحات می‌پذیرد و بنا برآن فرآیند می‎‌خواهد کاندیدا معرفی کند پس فرقی بین من و سایر دوستان قائل نباشید و خدا را گواه می‌گیرم که من هم آن روز و هم امروز قائل به این مهم بودم.

**سرکار خانم سالاری در بخش مرکزی کرمان چیزی در حدود شش هزار رای بیش تر از نفر دوم راه‌‍یافته به مجلس از حوزه کرمان و راور کسب کرد.

**یادمان باشد که ارزش یک جمع به میزان پذیرش تصمیم نهایی آن جمع توسط آحاد آن جمع است. 

**ما باید وحدت و همگرایی به وجود آمده در جریان اصلاحات را حفظ کنیم چرا که نتیجه‌اش را در سال 92 تجربه کرده‌ایم و امروز هم اگر چه برای من هم بسیار جای تاسف دارد که در این انتخابات خانم دکتر سالاری و آقای نوذری انتخاب نشدند ولی نتیجه جمعی بسیار خوب بود و باید آن را شکر گذاشت و باز هم باید تلاش کرد که این نتیجه حفظ شود.

**باید مجدد از فرد فرد شما عزیزان تشکر کنم. از رسانه‌ها و اصحاب قلم هم تشکر می‌کنم چرا که در این انتخابات نقش پررنگی داشتند و تاثیر بسیار زیادی گذاشتند.

**یک سال بیشتر تا انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده و تشکیل مجلسی خوب و سرآمد، در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

**هیچ ایرادی ندارد که در جریان اصلاحات احزاب زیادی وجود دارد، ما باید چترمان را آنقدر باز کنیم که همه احساس کنند که زیر این چتر جای دارند و از این سر طیف تا آن سر طیف را باید بپذیریم و از خود بدانیم اما باید به این نکته توجه داشت که وقتی منافع جمع پیش می‌آید همه باید تسلیم منافع جمع باشند و برای یک هدف تلاش کنند.

**نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو به وحدت ما بسیار وابسته است و نکته دیگر این که مردم عقد اخوت با هیچ کس نبسته‌اند، مردم فراتر از اصلاح‌‌طلبی و اصولگرایی نگاه می‌کنند که ببینند خدمتگذاران‌شان چه کسانی هستند، آن‌هایی که صادقانه در صحنه حضور دارند و ازهمه چیز خود مایه می‌گذارند برای مردم چه کسانی هستند، مطمئنا تصمیم مردم یک تصمیم صحیح است.

**یک سال آینده و نحوه عملکرد نمایندگان منتخب ما و مجمع نمایندگان مهم خواهد بود.

**دو برادر ما در جیرفت در صحنه انتخابات حاضر بودند و یک تعداد از دوستان ما یک طرف و تعدادی دیگر در طرف دیگر با هم به رقابت پرداختند. من با آقای دکتر اسلام‌پناه مفصل صحبت کردم و گفتم که الان دیگر فصل رقابت‌ها تمام شده است و ما هردو این برادران را اصلاح‌طلب می‌دانستیم، اگر آقای اعظمی هم مثل اقای اسلام‌پناه تایید صلاحیت نشده بود مطمئنا کاندیدای بعدی ما آقای کمالی‌پور بود و در بعضی از شهرستان‌های دیگر اوضاع ما به همین ترتیب بود.

**از این به بعد مهم است که دوستان برای یک هدف مهم‌تر گرد هم آیند و پاره‌ای از اختلافات را که بعضی‌های‌شان نادرست هم نیست، کنار بگذارند و گاهی اوقات باید از حق شخصی خود برای دستیابی به یک حق بزرگتر، گذشت در حالی که می‌دانید آن چیز حق واقعی شما است و اگر اصلاح‌طلب هستید، معنی اصلاح‌طلبی چنین است.

**به هرحال امیدوارم اصلاح‌طلبان چه در سطح ملی و چه در سطح استان این دستآورد بزرگ را حفظ کنند و با اتحاد و شکرگذاری از این نعمتی که خدا داد و اقبالی که مردم نشان دادند، استفاده کنند وشکر گذاری این نعمت بزرگ فقط با خدمت صادقانه صورت خواهد گرفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

خسارات سنگین اقتصادی و تهدید سلامتی ثمره بیماری‌های مشترک انسان و دام

بیست‌و‌نهمین جشنواره شعر رضوی در کرمان به ‌کار خود پایان داد

3 کشته در برخورد دو دستگاه خودرو در جاده جیرفت کرمان

رئیس شبکه بهداشت رودبار جنوب هشدار داد: ثبت ۶۰ مورد عقرب‌گزیدگی در فروردین ماه امسال

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: افزایش ۳۰ درصدی میزان مطالبات معوق بانکی در کرمان

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)