کد خبر: ۱۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
ارسال به دوستان
ذخیره
مازنی، نماینده منتخب مردم در مجلس دهم:
نماینده منتخب مردم در مجلس دهم گفت: رفتار افراطیون نسبت به برجام از سر دلسوزی برای ملت و کشور نیست آنها در پی منافع خودشان هستند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو؛ احمد مازنی نماینده منتخب مردم تهران در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، راجع به تذکر برخی از نمایندگان مبنی بر توقف برجام گفت: مسلم است بیشتر این افراد که چنین بحث های را مطرح می کنند  در پی منافع جناحی خود هستند و منفعت ملت را فدای اهداف خودشان می کنند.

مازنی با بیان اینکه "برجام حاصل هماهنگی، همدلی، تفاهم و جمع بندی همه ارکان نظام است" تاکید کرد: برجام در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی و دستگاه دیپلماسی به نتیجه رسید.

رئیس شاخه ایثارگران حزب اعتماد ملی به فضای کشور بعد از اجرای برجام اشاره کرد و گفت: اینکه عده ای می گویند  برجام باید متوقف شود سخن نا حقی را بر زبان می آورند، این اتفاق حاصل تلاش های بسیاری است که آثار و  پیامدهای مثبتی بعد از اجرایی شدن برای کشور به ارمغان آورده است.

وی ضمن یادآوری دیدگاه جوامع بین المللی نسبت به ایران اظهار داشت: مهم ترین آثار برجام برداشتن سایه شوم جنگ از سر ایران بود ما قبل از این شاهد بودیم که بارها رژیم صهیونیستی اعلام کرد قصد تعارض به کشور را دارد،البته نا گفته نماند ملت ایران با دفاع مقدس نشان دادند که هیچ کس حق ،جرات و جسارت  ندارد نگاه متجاوزانه به کشورداشته باشند.

مازنی خاطر نشان کرد: با به فرجام رسیدن برجام در حوزه روابط اقتصادی اتفاقات بسیار خوبی افتاد و فضای  بسیار مناسبی سرمایه گذاری در داخل و خارج فراهم شد.

وی از بین رفتن موج اسلام هراسی و ایران هراسی در دنیا را از آثار دیگر برجام دانست و اظهارداشت: قبل از برجام یک موج عظیمی از اسلام هراسی و ایران هراسی در جهان به راه افتاده و همگان خیال می کردند که اسلام ما همان اسلام داعش و طالبان است که موجب وحشت شده ، اما برجام نشان داد جایگاه اسلام ناب ایران است که با منطق و مکتب امام خمینی به دنیا معرفی شد.

وی افزود : ایران هراسی یک امر واهی بوده که برجام توانست با مدیریت و کنترل امور بدست بگیرد و  آن را از بین ببرد.

نماینده مجلس دهم به حضور مقام معظم رهبری در تمامی مراحل برجام اشاره کرد و گفت: ایشان نگاه دقیق و هدایت گرایانه ای دارند،پاگر هر جا تخلفی صورت بگیرد قطعا تذکر خواهند داد.

عضو سابق حزب اعتماد ملی با بیان اینکه موج تخریب ها علیه دولت یک جنگ روانی برای انتخابات سال 96 است گفت: کسانی که خودشان را دلسوزنشان می دهند و به طور افراطی با برجام برخورد می کنند دنبال کسب نتیجه  در انتخابات سال  96 هستند.

وی ادامه داد: آنها با این رفتارها سعی دارند ملت را نسبت به دولت نا امید کنند  و نگذارند که برجام به انجام برسد و مردمی که  با امید در انتخابات  7 اسفند شرکت کردند را دلسرد کنند.

وی تاکید کرد: این رفتارها برای  مکتب اعتقادات،باورها، خط  امام و ارزش ها ی اشان  نیست بلکه تمامی آن ها برای به دست آوردن منافعی است که به خطر افتاده.

مازنی به کاهش قیمت نفت که دولت را در مقصر می دانند اشاره کرد ویاد آور شد:بهای نفت در بازارهای جهانی تعیین می شود نه توسط یک دولت ، من از این آقایان سوال دارم مگر غیر از این است که در دولت اصلاحات دلار 800 تومان بود و شما آن را 3000 تومان به آقای روحانی تحویل دادید؟ چگونه ارز اینگونه افسار گسیخته بالا رفت؟

نفت یک مسئله بین المللی است اما ارز یک مسئله داخلی  که شما باید پاسخ این افزایش را بدهدید  ، امروز صحبت از یارانه 250 هزار تومانی می کنید که بی شک باید قیمت ارز را چند صد برابر کنید تا توان پرداخت آن را داشته باشید.

وی در خاتمه گفت: ملت ما باهوش هستند و می دانند چه کسانی صادقانه با آنها رفتار می کنند من به عنوان یک طلبه به آنها می گویم که این رفتار ها صحیح نیست و به حرمت اسلام و خون شهدا دست بردارند.

منبع: برنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

واکسیناسیون دام‌های استان کرمان علیه طاعون نشخوارکنندگان

محکومیت‌ وزیر سابق کشاورزی در دولت رئیسی به سه سال حبس

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)