کد خبر: ۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این جماعت گوشی برای شنیدن حرف‌های دیگران ندارند و همواره از خود گفته‌اند و بدون در نظر گرفتن آبروی نظام بازهم چیزهایی را فریاد می‌زنند که خودشان هم مفهومش را نمی‌دانند.
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره)، گفت: کسانی که شعارهای کودکانه سر می دهند به فکر حیثیت نظام و انتقلاب نیستند و جز اینکه بر تعداد مخالفین نظام می افزایند کار دیگری انجام نخواهند داد.
 
به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای ظهر امروز یکشنبه 3 اسفندماه در مراسم تاسیس انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: مدیریت نادرست در سالهای گذشته باعث شده است که خیلی از اساتید بزرگ و خوب این جامعه از دانشگاه‌های کشور جدا شوند.
 
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره)،با بیان اینکه کسانی که شعارهای کودکانه سر می دهند به فکر حیثیت نظام و انقلاب نیستند افزود: نباید اجازه دهیم عده ای این میدان را که بر اساس ارزشهای درست پایه ریزی شده است را  به میدان جنگ، شمشیر، نیزه، نفاق و مبارزه تبدیل کنند.
 
خامنه ای ادامه داد: عده ای همواره از شنیدن حرف درست و حقیقت هراس دارند این در حالی است که خودشان شبانه روز کارها و عقاید خودشان را مطرح می کنند اما حاضر نیستند سخنانی که از سر دلسوزی بیان می شود را بشنوند.
 
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره)، گفت: کسانی که شعارهای کودکانه سر می دهند به فکر حیثیت نظام و انقلاب نیستند و جز اینکه روز به روز بر تعداد مخالفین نظام می افزایند کار دیگری انجام نخواهند داد.
 
وی با بیان اینکه اگر سخن حق جذب شدنی است تصریح کرد: همواره ارزش ها در سر جای خود قرار خواهد گرفت و یقینا سخنی که به درستی گفته شود مردم آن را درک و قطعا خواهند فهمید وسخن باطل در بین جامعه جایی برای خود نمی تواند باز کند و سخن درست و به حق که بر اساس دلیل و برهان باشد مانند درختی است که ریشه های درست و خوبی دارد و سخن نادرست همچون درخت ناپاکی است که گویی ریشه و پایه ندارد و قطعا استوار نیز نخواهد بود.
 
خامنه‌ای با بیان اینکه عده ای نمی دانند که چطور باید از ولایت فقیه دفاع کنند تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف جامعه دانشگاهی این است که در سطح دانشگاه افکار و اندیشه ها را بالا ببرد و دانشجویان را با مسائل مهم جامعه آشنا کنند و معتقدم که باید در دانشگاه ها مباحثه گذاشته شود تا به این طریفق بتوانیم سطح آگاهی جامعه دانشگاهی و به ویژه دانشجویان را افزایش دهیم.
 
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره)، با بیان اینکه چرا نباید نگذاریم برخی تریبون داشته و حرف خود را بزنند گفت: عده ای از روی جهالت شعارهایی می دهند که حتی خودشان هم معانی این شعارها را نمی دانند و این شعارها نه تنها که دردی از جامعه را دوا نمی کند بلکه باعث ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی نیز خواهد شد.
 
 خامنه‌ای با اشاره به اینکه سخن حق همواره راه خود را باز می‌کند و حرف ناسالم، باطل است تصریح کرد: اگر همه تریبون‌ها در اختیار یک نفر و یا یک گروه باشند برای همه کسالت آور می‌شود بنابراین باید تاملی برای شنیدن حرف‌های دیگران نیز باشد.
 
خامنه‌ای که در میان صحبت‌های خود با دادن شعارهایی از سوی افراد تندرو مواجه شده بود بیان کرد: در دست داشتن تابلوها و پلاکاردها نشان می‌دهد که این جماعت از پیش آماده بودند و قصدشان صرفاً برهم زدن نظم جلسه بوده است و اگر حرف‌های من هم نبود بازهم این افراد اغتشاش‌ می‌کردند.
 
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد: امیدوارم مسوولین فرهنگی دانشگاه به این دانشجویانی که تنها نام دانشجو را یدک می‌کشند ادب اسلامی بیاموزند تا بدانند با سخنی که قبول ندارند چطور برخورد کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این جماعت گوشی برای شنیدن حرف‌های دیگران ندارند و همواره از خود گفته‌اند و بدون در نظر گرفتن آبروی نظام بازهم چیزهایی را فریاد می‌زنند که خودشان هم مفهومش را نمی‌دانند.

خامنه ای افزود: ما چه نیازی داریم که در تجمعات اجازه ندهیم افراد حرف خود را بزنند سخن باطل عملا نمی تواند جایی برای خود باز کند همانگونه که سخن حق بر دل می نشیند راه خود را باز می کند.

وی با اشاره به بازنشسته شدن و اخراج اجباری برخی از اساتید دانشگاهها در گذشته توضیح داد: وقتی صحبت می کنیم می بینیم همه معتقدند از این کار متضرر شده ایم چرا که این اساتید سرمایه های کشور ماهستند.

 دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) بیان کرد: امروز هم وقت نگذشته است و هماهنگی، دوستی و جهت گیری به یک هدف مقدس یعنی خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف ماست.

خامنه ای با اشاره به هماهنگی در طبیعت افزود: ما انسان ها چرا از طبیعت یاد نگیریم و هماهنگ با یکدیگر نباشیم هرچند امروز در مملکت کسانی هستند که ماموریت ناهماهنگی را دارند و هنوز هم فعالیت می کنند.

وی دانشگاهها را فضای بسیار مناسبی برای رشد اندیشه ها دانسته و ادامه داد: اجازه ندهیم عده ای این میدان را که برای اندیشه های درست ساخته شده است 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
0
آفرین به تو شیر پاک خورده ای
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

تیراندازی منجر به جرح در نزاع خانوادگی در کهنوج

حضور زهرا نعمتی در پارالمپیک پاریس هنوز قطعی نیست

این دفاعیه‌ شخصی من نیست، دفاع از جمهوریت است/ نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود

این دفاعیه‌ شخصی من نیست، دفاع از جمهوریت است/ نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود

رئیس غله استان کرمان: برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران اختیاری نداریم

افت چشمگیر قیمت خودروهای داخلی و خارجی

امتحانات نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار نمی‌شود

مدیرکل بهزیستی کرمان: برخی از مسئولین اعتقادی به پیشگیری از معلولیت‌ها ندارند

پربازدید ها

انتقاد تند روزنامه فرهیختگان از فسادهای مالی افشاشده توسط اصولگرایان در هفته‌های اخیر/ دعوای‌شان سر این است که کی کمتر دزدیده!

این دفاعیه‌ شخصی من نیست، دفاع از جمهوریت است/ نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود

این دفاعیه‌ شخصی من نیست، دفاع از جمهوریت است/ نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)