کد خبر: ۱۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
علی شفیعی، فعال سیاسی و فرماندار اسبق بم:
فرماندار اسبق بم گفت: مگر احمدی‌نژاد کشور را بر بال ملائک نشانده که حالا می‌خواهد به آن افتخار کند. وی در جیرفت چه حرفی دارد که می‌خواهد بگوید؟
فرماندار اسبق بم گفت: مگر احمدی‌نژاد کشور را بر بال ملائک نشانده که حالا می‌خواهد به آن افتخار کند. وی در جیرفت چه حرفی دارد که می‌خواهد بگوید؟

علی شفیعی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو با ابراز تاسف از موجی که اخیرا در کشور در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری سال 96 شکل گرفته، تصریح کرد: این موج فضا را به سمت بحران، نگرانی و دغدغه سوق می‌دهد. 


عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با اشاره به کارنامه سیاه دولت‌های نهم و دهم افزود: مردم خاطرات بدی از هشت سال دولت آقای احمدی‌نژاد دارند، که با حیله، مکر و شعارهای جدید که عمدتا فریبنده هستند، مجددا قصد ورود به عرصه را دارند.

شفیعی ادامه داد: من در جایگاهی نیستم که در مورد صلاحیت یا عدم صلاحیت ایشان از سوی مراجع نظارتی، اظهار نظر کنم، اما تصورم این است که نخبگان جامعه، دانشگاهیان، خانواده معظم شهدا و به طور کلی قاطبه مردم دیگر از او استقبال نخواهند کرد یا حداقل به ایشان رای نخواهند داد.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد تایید خواهد شد و به عرصه انتخابات ورورد پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: برخلاف نظر برخی افراد، من می‌گویم ایشان تایید خواهد شد چون جمعی شدیدا به ایشان نیاز دارند تا از او در جهت تخریب کشور استفاده کنند، گرچه احمدی‌نژاد به آن افراد نیاز ندارد.

این فرزند شهید با عنوان کردن این موضوع که بعید می‌دانم خانواده شهدای جیرفت یا استان با سفر احمدی‌نژاد موافق باشند، اذعان داشت: من این موضوع را ازنظر سیاسی نمی‌گویم بلکه خانواده شهدا با حضور احمدی‌نژاد مخالفت می‌کنند به این دلیل که وی  8 سال همه زیرساخت‌های کشور را به هم ریخت و دوران خفت‌بار هشت ساله ریاست جمهوری احمدی‌نژادبدترین دوران کشور بود.

شفیعی با طرح این سوال که مگر آقای احمدی‌نژاد کشور را بر بال ملائک نشانده که حالا می‌خواهد به آن افتخار کند، گفت: آقای احمدی‌نژاد از چه چیزی در یادواره شهدای جیرفت برای خانواده‌های معظم شهدا می‌خواهد بگوید یا چه خبر خوبی به این عزیزان می‌خواهد بدهد.

عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان  با بیان اینکه یقینا بزرگان، رزمندگان و خانواده شهدای جیرفت از احمدی‌نژاد استقبال نخواهند کرد، ادامه داد: جیرفت زادگاه شهدای والا مقامی مانند شهسواری است که در اوج اقتدار رژیم بعثی عراق و صدام، با دستان بسته مرگ بر صدام گفت و حالا سرزمینی که چنین فرزندانی دارد آیا از کسی که هشت سال مملکت را به آب و آتش کشید، میزبانی می‌کند.

شفیعی ادامه داد: احمدی‌نژاد در این سفر از چه می‌خواهد بگوید؟ بگوید آقای رحیمی شاهکار دولت دهم که خط قرمز کابینه‌اش بود، در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی محکوم شده و در حال سپری کردن محکومیتش است، گرچه مرخصی زیاد می‌آید یا راجع به آقای بقایی چه می‌خواهد بگوید یا در ارتباط با آقای خاوری، چه حرفی برای زدن دارد و راجع به آقای مشایی چه برای گفتن دارد؟

این فعال سیاسی با اشاره به انتخابات هفت اسفند خاطرنشان کرد: جناح رقیب اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر قافیه را باخت و به این افراد ثابت شد که نظر و دیدگاه مردم تغییر کرده و صددرصد احمدی‌نژاد و حامیانش را کسی برنمی‌تابد.

وی اضافه کرد: اگر بررسی کنید، به وضوح مشاهده می‌کنید که کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی که زمانی در جیرفت پایگاه مردمی داشتند ولی با توجه به مواضع بدی که نسبت به بزرگان انقلاب گرفتند، امروز مردم آن‌ها را  پس زدند و کمتر از پنج‌هزار رای بهشان دادند، پس همین گروه آرام نمی‌نشیند و می‌خواهد احمدی‌نژاد را وارد رقابت کند.

شفیعی با اشاره به سخنان اخیر احمدی‌نژاد در آمل تصریح کرد: احمدی‌نژاد به مردمی که در انتخابات 7 اسفند رای دادند، توهین کرد چرا که نماینده مردم را به زباله تشبیه کرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه احمدی‌نژاد قطعا مملکت را به ناکجا آباد خواهد برد، تاکید کرد:حتی اگر دستگاه‌های نظارتی ایشان را تایید هم کنند، من به عنوان کسی که 32 سال در عرصه سیاسی فعالیت می‌کنم، اعلام می‌کنم قطعا نام احمدی‌نژاد از صندوق رای خارج نخواهد شد اما نمی‌دانم ایشان با چه توجیهی اینقدر بی مهابا سفر استانی می‌کند.

فرماندار اسبق بم با اشاره به مخالفت فرمانداری سمنان با حضور احمدی‌نژاد در این شهرستان اظهار داشت: از فرماندار جیرفت نیز انتظار داشتیم که بگوید جای آقای احمدی‌نژاد اینجا نیست و برای ورود به انتخابات 96 هنوز خیلی زود است. 

شفیعی ادامه داد: آقای امینی‌روش از شهامت خیلی زیادی برخوردار است و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که ایشان سکوت کرده و هنوز موضعی اتخاذ نکرده که این حرکت نیز در نوع خود جالب است ولی وی به عنوان فرماندار جیرفت باید عدم علاقه‌مندی مردم به حضور احمدی‌نژاد را اعلام کند و به عنوان فرماندار عنوان کند مردم اصلا علاقه‌مند به حضور احمدی‌نژاد در جیرفت نیستند.

عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان  با بیان اینکه همچنان در سیستم دولت تدبیر و امید کسانی حضور دارند که گرایشات احمدی‌نژادی دارند، اذعان داشت: از فرماندار انتظار می‌رود که محکم جلوی این افراد را بگیرد که نروند به عنوان یار وفادار احمدی‌نژاد، با وی همراهی کنند.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنانش به درخوست تجمع اعتراضی از سوی یک تشکل اصلاح‌طلب اشاره و عنوان کرد: من به عنوان یک اصلاح‌طلب با حرکت حزب مردمسالاری مبنی بر برگزاری تجمع اعتراضی با احمدی‌نژاد مخالف هستم و با این موضوع موافق نیستم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آلارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
1
0
به جای توجیه گری و موضع تهاجمی ، بپذیرید که ضعف ها و ناهنجاری های شدید مدیریتی در استا ن ،نارضایتی خاموش و پنهانی داشته که چنانچه فرصت بروزی یلبد ، دیگر توجیهات من وتو هم معنی ندارد .
وقتی با هر دلیلی خیلی ا ز مدیران دولت قبلی و مدیرهای با سابقه سو و سو استفاده گر را کت وشلوار اعتدال یا اصلاحات می پوشانیم و با شعارها ی بی محتوی و دروغین آنها جامعه را سرگرم داریم ، احساس تهدید وناامنی داریم واز کوچک ترین حرکت رقیب که سخنرانی در مراسم خاصی است ، هم به هراس می افتیم . اگر کارمان نتیجه دار و مثبت بود ، می بایست به جای مقابله ، استقبال کنیم.
آلارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
1
0
واقعا جای تاسف دارد که مدعی هستی 32 سال سابقه سیاسی گری داری و چنین اظهاراتی داری .
همین است که اصلاحات در کمون است و فقط شعارش مانده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
1
درود بر حاج علی شفیعی با اظهارات صریحش. حرف دل ما را زدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
1
جناب الارم
شمانگران جریان فاسد انحرافی باش. اصلاحات متولی خودش را دارد.
ناشناس ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
1
اوه اوه نوچه های محمود هو ریز کردن. آلارم برو توی سایت دولت بهار کامنت بزار.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

قریب به 20 هزار پرونده در کرمان با صلاح و سازش مختومه شد / نجات ۱۶۵ نفر از قصاص

اهدای اعضای بدن بانوی جیرفتی به سه بیمار نیازمند عضو

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار امروز 22 اردیبهشت 1403

هشدار یک متخصص داخلی از وضعیت نگران کننده چاقی در کشور

معاون دادگستری کرمان: وسایل نقلیه توقیفی برابر قانون تعیین تکلیف شوند

انتقاد تند روزنامه فرهیختگان از فسادهای مالی افشاشده توسط اصولگرایان در هفته‌های اخیر/ دعوای‌شان سر این است که کی کمتر دزدیده!

پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان؛ روند افزایش دما تا اواسط هفته

خسارات اقتصادی و تهدید سلامتی ثمره بیماری‌های مشترک انسان و دام

بیست‌و‌نهمین جشنواره شعر رضوی در کرمان به ‌کار خود پایان داد

3 کشته در برخورد دو دستگاه خودرو در جاده جیرفت کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)