کد خبر: ۱۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
پسر 20 ساله ای که به بهانه خرید و فروش شیشه توسط شوهر عمه اش او را به قتل رسانده بودند، 10 ساعت پس از قتل در خانه اش شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری میزان، ساعت 22:15 روز گذشته  وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان وفادار شرقی به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد.  

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی حدودا 30 ساله به نام حامد در  درگیری با یکی از بستگانش به نام پوریا 20 ساله  مورد اصابت چاقو از ناحیه چپ سینه قرار گرفته است. با وجود انتقال حامد به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی ، وی به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه حیاتی بدن و خونریزی شدید فوت کرد.  

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی  پرونده برای  رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.  

کارآگاهان اداره دهم با حضور در صحنه جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری پرداختند. عموی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل ماشین نشسته بودم که مشاهده کردم برادرزاده ام پوریا در حال فحاشی کردن به دامادمان شوهرخواهرم است و حالت عادی نیز ندارد. آنها با هم درگیر شدند. حامد با دسته ی تی به سمت او حمله ور شد و پوریا نیز با چاقو به سمت او رفت و یک ضربه به قلبش زد. بعد از این درگیری  پوریا سوار موتور شده و فرار کرد. ما نیز حامد را با خودرو به بیمارستان رساندیم.  

یکی از اهالی محل نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در حال پاک خودرو بودم که متوجه صدای درگیری از داخل خانه  عموی قاتل شدم. پس از چند لحظه، درگیری به بیرون کشیده شد و مشاهده کردم که پوریا اول با فحاشی بیرون آمد و به سمت حامد حمله ور شد. حامد نیز با دسته  تی به سمت او حمله ور شد که پسر جوان با چاقویی که در دست داشت یک ضربه به سینه او زد و با موتور از محل متواری شد.  

با شناسایی دقیق متهم، کارآگاهان با بررسی سوابق وی اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمان سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام نزاع و درگیری و مجروح کردن یک نفر با سلاح سرد ، سال گذشته دستگیر و به تازگی(سیزدهم اردیبهشت) از زندان آزاد شده است.  

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از ارتکاب جنایت به منزل خواهرش در شهرستان کرج متواری شده است.  هماهنگی های  قضایی جهت دستگیری متهم در شهرستان کرج انجام شده بود که کارآگاهان اطلاع پیدا کردند متهم ساعت 6 صبح امروز به محل سکونتش در تهرانپارس - خیابان وفادار شرقی مراجعه کرده است که بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل اقدام به دستگیری پوریا کردند.  

متهم با اشاره به این موضوع که پیش از جنایت اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده است، در اظهاراتش صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت: پس از مصرف مشروبات الکلی به خانه آمده بودم که ناگهان زنگ خانه زده شد. جوانی موتورسوار سراغ مقتول را گرفت  به او پاسخ دادم که وی در خانه نیست و در ادامه از او پرسیدم که با شوهر عمه ام چکار دارد که آن شخص پاسخ داد برای خرید شیشه آمده است. با اطلاع از علت حضور این شخص از وی خواستم که از آنجا برود که در همین زمان، مقتول وارد خانه شد. به او اعتراض کردم که مگر اینجا محل فروش شیشه است که ناگهان او شروع به ناسزا گفتن به من کرد و در ادامه درگیر شدیم و او را با چاقو به قتل رساندم.  

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت:با توجه به اظهارات شاهدان و  اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس  پرونده صادر و متهم برای  انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.  
برچسب ها: قتل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود

افزایش طول عمر با بالا و پایین رفتن از پله

سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب دستگیر شدند

اصل واگذاری شرکت ذغالسنگ به عنوان بخشی از بدهی‌های صندوق بازنشستگی فولاد کار علمی نبود / واگذاری شرکت ذغالسنگ مشکلات را بیشتر کرده است

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دستگیری قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

هواشناسی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خطر تکرار فاجعه‌ای مشابه بم در بافت‌های فرسوده کشور

آمار افزایشی مبتلایان به مالاریا در کشور

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی

پربازدید ها

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی سه روز آینده

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان کرمان: هزار و 66 نفر در تصادفات سال گذشته جان خود را از دست دادند

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

انهدام باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)