کد خبر: ۱۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
منتخب مردم شرق استان کرمان در مجلس:
نیکزادی تصریح کرد: بنده نیز مانند همه نمایندگانی که مردم به آنها اعتماد کرده و رای دادند، تلاش می کنیم که خواسته های مردم تحقق پیدا بکند.
منتخب مردم شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشی در مجلس دهم گفت: اولویت مجلس دهم مسائل اقتصادی، امنیتی و ارتباط با دنیاست.

حبیب الله نیکزادی در گفت و گو با ایسنا منطقه کویر، درباره اولویت های مجلس دهم اظهار کرد: همه ما می دانیم بیشترین مشکلی که امروز مردم و کشورمان دچار آن هستند، مسائل اقتصادی است و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و شعار امسال، قطعا مجلس این دوره اولین اولویتش مسائل اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: بعد از آن مسائل امنیتی و مباحثی است که ارتباطات کشور را با دیگر کشورهای دنیا با توجه به ضوابط مشخص شده با رعایت خطوط قرمز اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و مصالح کشور باشد و این مسائل را دنبال می کنیم.

نیکزادی تصریح کرد: بنده نیز مانند همه نمایندگانی که مردم به آنها اعتماد کرده و رای دادند، تلاش می کنیم که خواسته های مردم تحقق پیدا بکند.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری مسائل و خواسته های مردم حوزه انتخابیه اش بیان کرد: در شرق استان کرمان مسائل کشاورزی و فرهنگی مطرح است و همچنین مشکلاتی که مردم در ارتباط با مسائل درمانی و پزشکی و اشتغال دارند را دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس دهم با بیان اینکه پیگیر هستیم که صرفه جویی و استفاده بهینه از آب را با ایجاد طرح های آبخوان داری و آبخیزداری اجرایی و سفره های آبی را تغذیه و تقویت کنیم، افزود: از سوی دیگر در ارتباط با صرفه جویی، باید کشت های متراکم و گلخانه ای در منطقه توسعه یافته و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار نیز افزایش پیدا کند.

نیکزادی تصریح کرد: بحث خرما و فروش و توزیع این محصول را دنبال می کنیم که قطعا باید در ارتباط با تنظیم بازار به طرح های صنایع تبدیلی، فراوری و بسته بندی روی بیاوریم تا بتوانیم قیمت خرما را که افزایش یافته نیز حفظ کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی به ویژه سرمایه گذاران محلی که خارج از بم و کشور هستند، نهایت تلاش خود را به کار گیریم، گفت: در تقویت بنیه اقتصادی منطقه تلاش و سعی می کنیم صنایع خودروسازی که اکنون کمتر از ظرفیت کار می کند را تقویت کنیم تا با ظرفیت کامل فعال و توسعه داده شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس دهم با بیان اینکه صنعت گردشگری یکی از پرنفع ترین صنایع است تصریح کرد: شرق استان از این پتانسیل به خوبی  برخوردار است و تلاش می کنیم بتوانیم از این ظرفیت در ارتباط با جذب توریست ایرانی و خارجی استفاده کنیم.

نیکزادی بیان کرد: با توجه به گرمای خوبی که در منطقه وجود دارد و طوفان های بسیار که تهدید است، سعی می کنیم آنها را تبدیل به فرصت و برای تولید انرژی از خورشید و باد استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: پتانسیل های زیاد و نیروی انسانی غنی در منطقه وجود دارد و باید توانمند شوند تا اجرای طرح هایی که در حد تفکر است، تبدیل به برنامه و با کمک مردم و مسوولان و دولت اجرایی کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

وعده حل مشکل شغل، بیمه و حقوق ورزشکاران توسط وزیر ورزش و جوانان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان

زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه؛ داروی فیبرینوژن بیماران پیوند کبد موجود نیست

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)