کد خبر: ۱۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فعالیت دولت در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی بین‌المللی مورد تائید است گفت:‌ در حال حاضر تمرکز اصلی دولت بر روی اقتصاد مقاومتی است که بر اساس آمارها تحرکاتی هم انجام شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فعالیت دولت در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی بین‌المللی مورد تائید است گفت:‌ در حال حاضر تمرکز اصلی دولت بر روی اقتصاد مقاومتی است که بر اساس آمارها تحرکاتی هم انجام شده است.

پروانه مافی در گفت‌وگو با ایسنا  در ارزیابی از عملکرد سه ساله دولت اظهار کرد: دولت یازدهم وارث دولت‌های گذشته بود که با خودشان مشکلات عظیمی را به خصوص در بخش اقتصادی به جا گذاشته بودند که این دولت می‌بایست آن مشکلات را رفع و رجوع کند. ضمن اینکه به فعالیت‌ها و کارهای جدید هم بپردازد.

وی افزود: همانطور که می‌دانید قطار توسعه و پیشرفت در حال حرکت است و باز نمی‌ایستد و وقتی شما چیزی را تحویل می گیرد که پر از ایراد و اشکال است و آن را باید اصلاح کنید و در عین حال به حرکت هم ادامه دهید باید انرژی مضاعفی را بگذارید لذا دولت یازدهم دچار چنین فرایندی بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  باتوجه به اینکه مشکلات عدیده‌ای در کشور وجود داشت و می رفت که کشور در دامن یک جنگ قرار گیرد و آن هم به خاطر مسائل تحریم‌ها و مشکلاتی که در حوزه بین‌المللی وجود داشت  طبیعتا انرژی دولت در طی این مدت کاملا متمرکز بر روی مباحث سیاست خارجی و دیپلماسی بین‌المللی بود تا بتواند آن را هموار کند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس هم‌چنین بیان کرد:‌خوشبختانه با عنایت‌هایی که مقام معظم رهبری داشته‌اند و تیم خوبی که در وزارت خارجه این مسئولیت را بر عهده داشتند توانستند به خوبی کشور را مدیریت کرده و از وارد شدن به یک جنگ قطعی نجات دهند و هم‌چنین دامنه وسیع تحریم‌ها شکسته شود.

معافی تصریح کرد: در حال حاضر مرحله پسابرجام را تجربه می‌کنیم و آن مدیریت فضای کشور بعد از تحریم‌ها و قراردادهایی است که لغو شده و باید از نظر حقوقی پیگیری شود و این‌ها همه فعالیت‌های جدی بود که قطعا دولت های گذشته هیچ کدام در حوزه کاریشان وجود نداشت. بنابراین در این حوزه فعالیت دولت موردتائید است.

وی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر تمرکز دولت و تیم اقتصادی آن بر روی بحث اقتصاد مقاومتی است که این هم بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود:‌ بر اساس آمارهایی که نشان داده می‌شود در این بخش تحرکاتی انجام شده و بهبودهای داشته است به ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی البته درصدها کمی پایین است و چون شرایط سختی است امیدوار هستم که با همکاری‌های مجلس دهم و دولت، در پایان دور اول دولت قسمتی از این گره‌ها باز شود.

وی هم‌چنین درباره طرح موضوع عبور از روحانی برای انتخابات سال آینده گفت:‌ افرادی که مخالف هستند طبیعتا حرف ها و برنامه هایی دارند اما آنچه که در حوزه احزاب سیاسی در بخش احزاب معتدل، مستقل و اصلاح‌طلب وجود دارد این موضوع مطرح نیست.
برچسب ها: پروانه مافی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

این غذاها عمرتان را کوتاه می‌کند

تغییرات قیمتی در بازار سکه، طلا و ارز

مصرف دخانیات به سن ۹ سالگی رسید / دختران نوجوان گروه هدف مافیای دخانیات

پیش بینی هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک در کرمان

هشدار پلیس آگاهی کرمان در خصوص کلاهبرداری‌های پروژه هرمي اوربیت نتورک orbitnetwork

حکم مجازات تتلو صادر شد

بیش از 7700 مددجو از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند

پارسا پیروزفر با سریالی جدید به نمایش خانگی می‌آید

کرمانی‌ها سال گذشته بیش از 10 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)