کد خبر: ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
وی افزود: سال آینده، سال انتخابات است، از هم اکنون حساسیت های سیاسی شروع شده است، باید این حساسیت ها منجر به اتحاد و همدلی شود و نه تفرقه. به گفته مقام معظم رهبری فصل الخطاب قانون است و ایثارگر، سرمایه گذار و مدیران باید همه تابع قانون باشند و از قانونی که بر مملکت حاکم است تبعیت نمایند.
استاندار کرمان گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری، فصل الخطاب قانون است. ایثارگر، سرمایه گذار و مدیران، همه باید تابع قانون باشند.
 
به گزارش ایسنا منطقه کویر، علیرضا رزم حسینی عصر امروز 17 اسفندماه،  در آیین افتتاح بزرگترین شهربازی سرپوشیده جنوبشرق ایران در کرمان، با تاکید بر اینکه باید کاری کرد که امنیت، پایداری و عزت کشور حفظ شود افزود: عزت و سربلندی ایران مرهون مجاهدت ها و از خودگذشتگی شهدا و همه کسانی است که در راه انقلاب و نظام از جان و مال خودشان گذشتند و بدینوسیله قدردان همه آنان هستیم.
 
وی با بیان اینکه استان کرمان در حال تجربه دوره جدیدی از پیشرفت خود زیر سایه ولایت مداری و توسعه است ادامه داد: تشنج و نزاع مایه بدبختی هر جامعه ای است و اگر بخواهیم کشوری آبرومند داشته باشیم باید وحدت خود را حفظ کنیم و این مهم فقط زیر سایه اتحاد امکان پذیر است.
 
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مدیران باید دغدغه شان توسعه و پیشرفت کشور باشد اضافه کرد: اتحادی که تا به اینجا در کشور صورت گرفته است باید نگاه داشته شود.
 
رزم حسینی تصریح کرد: حال که باب سرمایه گذاری در استان و کشور باز شده است، آیندگان ما را نخواهند بخشید اگر توسعه، اتحاد و همدلی خود را فدای تفرقه و بازی های سیاسی نماییم.
 
وی با بیان اینکه امروز استان کرمان نیازمند کارهای اساسی است گفت: دغدغه ما توسعه استان کرمان است و در این راه باید همه در توسعه اقتصادی همدل و همراه شوند.
 
استاندار کرمان به قرارداد های منعقد شده در هفته گذشته با قرارگاه خاتم الانبیاء اشاره و اضافه کرد: این قرارگاه یک مجموعه جهانی است که امروز در کرمان ورود و اقدام به انجام پروژه های مختلف کرده است که تا 20 سال دیگر، مشکلات شهری ما حل خواهد شد.
 
این مقام مسوول با ذکر این مطلب که نباید فضا بگونه ای باشد که شهر را توسعه سطحی دهیم، به تاکید صریح مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با حاشیه نشینی و زمین خواری و تکلیف به دولت و قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: این پروژه ها که در حال ساخت و راه اندازی می باشند برای بهره مندی مردم بوده و خود مردم باید از آنها استقبال کنند.
 
نماینده عالی دولت در استان کرمان با تاکید بر اینکه رسانه ها به متن قضایا و نیز اتحاد بپردازند و نه دامن زدن به تفرقه و حاشیه ها ادامه داد: در کشور ما که کمبود سرمایه وجود دارد، حضور این سرمایه گذاران یک جهاد اقتصادی است و آنان جهادگران اقتصادی می باشند. جوانان ما نیاز به کار دارند، عامع مردم می فهمند که سیاسی کاری چیست و خادمین خودشان را خوب می شناسند.

رزم حسینی با بیان اینکه امروز استان کرمان در حد اختیارات خود، فرش قرمزی برای سرمایه گذاران پهن کرده است و نمی خواهیم آیندگان به خاطر تعلل های احتمالی ما را سرزنش کنند گفت: همه مسوولان همچون شهردار و فرماندار باید کار اقتصادی کنند و نیز سیاست های اقتصاد مقاومتی را در استان پیاده سازند.

وی افزود: سال آینده، سال انتخابات است، از هم اکنون حساسیت های سیاسی شروع شده است، باید این حساسیت ها منجر به اتحاد و همدلی شود و نه تفرقه. به گفته مقام معظم رهبری فصل الخطاب قانون است و ایثارگر، سرمایه گذار و مدیران باید همه تابع قانون باشند و از قانونی که بر مملکت حاکم است تبعیت نمایند.

استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه نبض اقتصاد به یک نقطه درخشان و خوب رسیده است ابراز امیدواری کرد: در این روزهای پایان سال، در مذاکرات هسته ای، آنچه که خواست ملت ایران است محقق شود و بشود که همگان از شیرینی آبادانی و توسعه با این همه ذخائری که در کشور وجود دارد استفاده نمایند.

وی با تصریح به اینکه همه در مقابل اعمال و حرکات خود مسوولیم گفت: هر کسی که در جهت اختلاف عمل کند باید پاسخگو باشد. شهدای ما شهید نشدند که ما به جان هم بیفتیم، شهدای ما شهید نشدند مردم ما از یک زندگی آبرومند برخوردار نباشند بلکه شهداء به شهادت رسیدند که در سایه ولایت کشوری آبرومند و توسعه مدار داشته باشیم.

رزم حسینی ادامه داد: هم اکنون کشور اسلامی ایران به افتخار و عزت اشخاصی همچون حاج قاسم سلیمانی، موجب امنیت در منطقه شده اند و این برقراری امنیت تا اردن در غرب منطقه نیز رسیده است.

این مقام مسوول با ذکر این مطلب که اگر فضای همدلی بوجود بیاید و اگر بروکراسی و موانع برداشته شوند و اگر کارها را به انسان های کاردان و مدیر بسپاریم آنگاه ام القرای واقعی اسلام، ایران خواهد بود که در اینصورت رضایت مردم نیز بالا می رود. این ها شعار نیستند.

استاندار کرمان در جای دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در ابتدا گفتیم استان کرمان می تواند استانی خودگردان باشد و هم اکنون همه به این نتیجه رسیده اند افزود: کلید کار اقتصاد مقاومتی است، می خواهیم توسعه و ابادانی را از شهداد شروع کنیم، بخشی همجوار با کویر که به حق نگهبانان اصلی آن بوده اند و خواهیم دید که چگونه با همدلی و همراهی این بخش را به الگویی برای سایر نقاط تبدیل خواهیم کرد.

رزم حسینی خطاب به مردم گفت: هر کس که مایه اختلاف و تفرقه شد باید از آن مطالبه گری داشته باشید، این استان، استان خوبی است، مردم خوبی دارد. مردمی که انصاف و ایمن را سرلوحه کار خودشان قرار داده اند.

وی با بیان اینکه در بررسی هایی که صورت دادیم، متوجه شدیم که استان کرمان کمترین چک برگشتی در کشور را دارد که این خود نشان از روراستی، خوش قولی و با خدا بودنِ مردم کرمان دارد.

نماینده عالی دولت در پایان با ذکر این مطلب که بر خود وظیفه می دانم که از همه سرمایه گذاران و فعالان توسعه و ابادانی استان قدردانی نمایم خاطر نشان کرد: سال آینده سال پر از افتتاح و راه اندازی پروژه ها خواهد بودکه می توان به افتتاح مدرسه حیاتی و بتغ فتح آباد در سوم خردادماه 94 اشاره کرد، همچنین در سالی که گذشت افتتاح بیمارستان خیریه نوریه با آن قدمت تاریخی و ارزشمندش و نیز آغاز به کار پروژه های 9گانه قرارگاه خاتم الانبیاء نقطه عطفی در توسعه و سازندگی استان کرمان بوده اند و ان شاء الله استانی متفاوت تر خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
HLDV
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
استان خودگردان . شاید منظورشان نظام ایالتی است .
س ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
جالب بود همه باید تن به قانون بدهند تفاوت معنی ندارد همه در برابر قانون برابرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
کم ترین چک برگشتی را داریم؟ واقعا؟! پس استان های دیگه چه خبره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

 ۶ نفر در رابطه با  آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

مهم‌ترین علامت کنسروهای فاسد/ به ظاهر قوطی کنسرو توجه کنید

کشف 41 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در بم

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی؛ گرد و خاک کرمان را فرا می‌گیرد

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

ثبت‌نام مدارس فقط با ثبت در سامانه املاک و اسکان

مدیرکل منابع طبیعی کشور عنوان کرد: ضرورت اجرای انجام عملیات آبخیزداری در جنوب کرمان

توصیه های مهم پلیس راهور کرمان به عابران پیاده

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)