کد خبر: ۱۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده نزدیک به جبهه پایداری می‌گوید اصولگرایان مجلس دهم جدا از هم یا مقابل همدیگر نیستند، حتی چیزی به نام پایداری به صورت برجسته و تشکل خاص وجود ندارد.
نماینده نزدیک به جبهه پایداری می‌گوید اصولگرایان مجلس دهم جدا از هم یا مقابل همدیگر نیستند، حتی چیزی به نام پایداری به صورت برجسته و تشکل خاص وجود ندارد.
به گزارش اایسنا، مجتبي ذوالنور، نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در مورد وضعيت اصولگرايان در مجلس دهم  گفت: وضعيت اصولگرايان در مجلس دهم به نسبه خوب است ولي ايده‌آل ما نيست، هنوز وضعيت مطلوب ما حاصل نشده است.

وي إظهار داشت: در واقع برخلاف تبليغاتي كه در انتخابات مجلس مي‌شد كه اصولگرايان عرصه را از دست داده ‌اند و باخت انتخاباتي داشته‌اند یا اینکه در مجلس نمي تواند تأثير گذار باشند خوشبختانه اصولگرايان وضعيت خوبي دارند و نشان داده اند كه اثربخش هستند ولي باز هم با ايده‌ال ها فاصله داريم.

ذوالنور در رابطه با اينكه چرا برخی اصولگرايان مجلس حاضر نيستند با پايداري‌ها سر يك ميز بنشينند نيز گفت: جبهه پايداري‌ در جريان اصولگرايي تعريف مي شود و مقابل هم و جداي از هم نيستند كه بگوييم نمي‌توانند سر يك ميز بنشينند،البته بايد توجه داشته باشيم كه نمي توانيم بگويم پايداري يعني همه اصولگرايی و يا اصولگرايي يعني فقط پايداري، ما گرايشهاي مختلفي در اصولگرايي داريم كه اينها در منافع ملي و اصول اصلی اصولگرايي با هم دعوايي ندارند، الان هم در مجلس اصولگرایان تقابلي با هم ندارند و جداي از هم حركت نمي كنند.

اين نماينده اصولگراي مجلس در پاسخ به اين سوْال كه ايا اختلافات پايداري ها با اصولگرايان در مجلس دهم همانند مجلس نهم تكرار خواهد شد گفت: در مجلس دهم همچين اتفاقي نمي افتد، حساب مجلس نهم با مجلس دهم فرق مي كرد ما در مجلس دهم آن تفاوت مجلس قبل را نداريم، چيزي نيز بِه نام پايداري به صورت برجسته نداريم كه تشكل خاص جداي از اصولگراها باشند، در واقع پايداري ها كه در مجلس دهم هستند جداي از جريان اصولگرايي حركت نمي كنند.

وي تاكيد كرد: ما در مجلس دهم شاهد تضاد و تقابلي بين اصولگرايان نخواهيم بود يعني هيچ تضاد، تنش و تقابلي در جريان اصولگرا وجود نخواهد داشت كه بگويم اين يكي مقابل ديگري قرار گرفته است اينها همگي در كنار هم هستند.

وي هم چنين در پاسخ به اين سوْال كه تا چه اندازه فضاي انتخابات ٩٦را به نفع اصولگرايان است گفت: اگر دولت روحاني در مقطع باقي مانده از عمر دولتش بتواند يك تحول مهمي إيجاد كند كه ذائقه مردم را عوض كند و مردم احساس كنند بخشي از شعارهاي كه روحاني داده است عملياتي شده است و اين مهم را در زندگيشان حس كنند در اين شرايط رقابت بين روحاني و اصولگرايان قابل توجه است.

این چهره نزدیک به جبهه پایداری گفت: ولي اگر روحاني نتواند چنين اقدامي را انجام دهد پیروزی را براي وي نمي بينم در واقع رقابت تنگاتنگی نخواهد بود كه ما باختن و شکست دادن وي را کاری سخت بدانيم.

وي ادامه داد؛ قطعا اگر وضعيت دولت مثل الان باشد دور بعد دولت روحاني در عرصه انتخابات پيروز نخواهد بود،البته ممكن است روحاني و برخي وزرا گزارش كاري بدهند كه از واقعيت دور باشد ولي واقعيت ها براي همه روشن است و در واقع اگر روحاني بتواند به توليد رونق بدهد و وضعيت بيكاري را سروسامان دهد توانايى رقابت پيدا مي كند و الا وي توانايى رقابت با كانديداي مورد حمايت جريان اصولگرا را نخواهد داشت و شكست مي خورد.

ذوالنور در رابطه با احتمال حمايت اصولگرايان از احمدي نژاد گفت:اصولگرايان هنوز به نتيجه اي نرسيده اند و هنوز معلوم نيست كه اصولگرايان آيا از احمدي‌نژاد حمايت مي كنند يانه زيرا اصولگرايان بايد مسير را تا ته بروند و همه گزينه ها را مورد بررسي و مقايسه قراردهند و به گزينه اي برسند،ممكن است آن گزينه كسي باشد همانند احمدي نژاد و يا گزينه اي غير از احمدي نژاد باشد.
برچسب ها: ذوالنور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

وعده حل مشکل شغل، بیمه و حقوق ورزشکاران توسط وزیر ورزش و جوانان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان

زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه؛ داروی فیبرینوژن بیماران پیوند کبد موجود نیست

آفت برگخوار پاییزه در مزارع گندم کنترل شد

پیام تسلیت محمدعلی کریمی در پی درگذشت محمدعلی علومی

توقیف73 خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

رهایی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

آغاز ثبت‌نام الکترونیکیِ کلاس‌اولی‌ها از امروز / ثبت‌نام هفتم و دهمی‌ها بعد از اعلام نتایج امتحانی انجام می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)