کد خبر: ۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل بنیاد شهید: مشاور استاندار در ماجرای خانه شهر نقشی نداشت
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان شایعه مضروب شدن فرد حاشیه‌ساز در همایش اصلاح‌طلبان توسط مشاور استاندار کرمان را تکذیب کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان شایعه مضروب شدن فرد حاشیه‌ساز در همایش اصلاح‌طلبان توسط مشاور استاندار کرمان را تکذیب کرد.

بهرام امیر حیدری فردی است که چهاردهم اسفندماه در همایش اصلاح طلبان در زمان سخنرانی عبدالواحد موسوی لاری با شعارهای خود برای دقایقی سخنرانی موسوی لاری را با اخلال مواجه کرد.

در جریان این اتفاق بود که برخی حاضران امیرحیدری را به بیرون از سالن بردند اما برخی رسانه‌ها مدعی شدند وی از سوی احمد نخعی مشاور امور ایثارگران استاندار کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

به گزارش گفتارنو محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران صبح امروز در نشست شورای اداری استان کرمان با تکذیب این موضوع اعلام کرد:  «امیرحیدری به استاندار کرمان گفته که مشاور استاندار وی را مورد ضرب و شتم قرار نداده است.»

پیش از این برخی از سایت‌های نزدیک به اصولگرایان تندرو بهرام امیرحیدری را ایثارگری معرفی کرده بودند که توسط مشاور استاندار و اصلاح‌طلبان ضرب و شتم شده است.  

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان هم دو روز پس از برگزاری همایش اصلاح‌طلبان، با انتقاد تلویحی از حاشیه‌سازی‌ها ضمن دعوت گروه‌ها به به حفظ آرامش در واکنش به این اتفاق گفته بود: «‌طبق گفته مقام معظم رهبری، فصل الخطاب قانون است. ایثارگر، سرمایه گذار و مدیران، همه باید تابع قانون باشند.»

اما دیروز یک سایت خبری نزدیک به جبهه پایداری در کرمان با انتقاد از استاندار کرمان به واسطه آنچه که این سایت موضع «دوپهلو»ی استاندار توصیف کرد؛ نوشت: «بله آقای رزم حسینی! ایثارگر نباید قانون شکن و برهم زننده مجلس باشد. اما چه کسی در آن نشست این گونه اقدام کرد؟ جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس آقای بهرام امیرحیدری که یک سوال طرح نمود و یا مشاور عالی شما که او نیز عنوان پیشکسوت دفاع مقدس را یدک می‌کشد؟ هم او که ضرب و شتم جانباز را آغاز کرد.»

در روزهای گذشته چند سایت وابسته به اصولگرایان به صورت هماهنگ کوشش کردند با کمرنگ کردن اقدام «امیرحیدری» در بر هم زدن همایش رسمی اصلاح‌طلبان، موضوع ضرب و شتم وی از سوی مشاور امورایثارگران استاندار کرمان را به عنوان «خبر» به مخاطبان‌شان ارایه دهند. همزمان با انتشار این خبرها بود که دو تجمع اعتراضی با حضور تعدادی از معترضان مقابل استانداری کرمان برگزار شد.

در یکی از این تجمع‌ها که نزدیک به 30 نفر در آن شرکت کرده بودند معترضان از استاندار خواستند تا مشاور خود احمد نخعی را برکنار کند.

 اما اظهار نظر صریح مدیرکل بنیاد شهید نشان می‌دهد که پروژه هماهنگ اصولگرایان تندرو برای زیر فشار قراردادن استاندار کرمان با هدف برکنار کردن نخعی چندان نتیجه بخش نبوده است.

دادستان کرمان: برگزار کنندگان اگر شکایت کنند پیگیری می‌کنیم

اما از سوی دیگر دادستان کرمان هم از آمادگی دستگاه قضایی برای رسیدگی به شکایت احتمالی اصلاح طلبان از فرد حاشیه‌ ساز خبر داد.

دادخدا سالاری در خصوص شکایت برگزارکنندگان همایش خانه شهر از فرد حاشیه‌ساز در این مراسم گفت: اگر برگزارکنندگان این مراسم، از شخصی که مخل امنیت و آرامش جلسه شان شده است، شکایتی داشته باشند می‌توانند مراجعه کرده و شکایت نمایند.

به گزارش گفتارنو به نقل از ایسنا، دادخدا سالاری در خصوص اتفاقات خانه شهر و اخلال در نظم این جلسه تصریح کرد: اگر برگزارکنندگان این مراسم، از شخصی که مخل امنیت و آرامش جلسه‌شان شده است، شکایتی داشته باشند می‌توانند مراجعه کرده و شکایت نمایند و بی شک ما نیز بصورت جدی پیگیری کرده و در این خصوص هیچ ملاحظه‌ای را اعمال نخواهیم کرد.‌

سالاری همچنین از وصول گزارش اولیه نیروی انتظامی در خصوص مراسم اصلاح‌طلبان در خانه شهر و ارجاع آن به بازپرس پرونده خبر داده است. پیش از این فرماندار کرمان گفته بود طبق مقررات، حقِ قانونیِ شکایت از شخصی که جلسه‌ای بر هم می‌زند برای برگزار کننده آن مراسم وجود دارد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رویا سردار خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
اصلاحات پیروز است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

کشف دو هزار قوطی شیرخشک احتکاری از انبار یک داروخانه در بم

رئیس سازمان سنجش کشور : دانش‌آموزان یک بار برای ترمیم نمره فرصت دارند/ زمان تمدید نمره

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار برای نیمه اول خرداد از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)