کد خبر: ۱۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ملت ایران نشان داده تنها راه پیشرفت، ایستادگی در برابر استکبار است، گفت: دشمنان از همان ابتدا تلاش‌های بسیاری برای نابودی و ناامنی این کشور کردند که به واسطه وجود رهبری نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.
 نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ملت ایران نشان داده تنها راه پیشرفت، ایستادگی در برابر استکبار است، گفت: دشمنان از همان ابتدا تلاش‌های بسیاری برای نابودی و ناامنی این کشور کردند که به واسطه وجود رهبری نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو؛ آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در نخستین یادواره 1200 شهید یگان ویژه کشور در کرمان اظهار داشت: امام حسین و یارانشان با شهادت خود اسلام را در طول تاریخ بیمه کردند ما نیز با پیروی از ایشان با شهادت پیش رفتیم با شهادت انقلاب کردیم و این مملکت را با شهادت بیمه کردیم و به واسطه شهادت از وضعیت خوبی برخوردار هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اوضاع متشنج و ناامن منطقه گفت: دشمنان از همان ابتدا تلاش‌های بسیاری برای نابودی و ناامنی  این کشور کردند که به واسطه وجود رهبری ، وحدت و اتحاد ملت تاکنون نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند اما مردم باید بداننداگر بخواهند تا آخر ادامه دهند باید استقامت بورزند.

وی با بیان اینکه ملت ایران نشان داده تنها راه پیشرفت ایستادگی است، گفت: اگر یک ملت و امت خود را برای شهادت آماده کند از هیچ ابرقدرتی ترس نخواهند داشت و امروز همه مسئولان اعم از مسئولان نظامی و انتظامی در ایران اسلامی خود را برای فداکاری و شهادت در راه خدا آماده کرده‌اند.

آیت‌الله جعفری با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم این سرزمین از ابتدای این انقلاب گفت: از همان ابتدا مروج اندیشه‌های امام خمینی(ره) در کرمان بودم زمانی که انقلاب مسئله شگفت انگیزی بود و هیچ کس به پیروزی این انقلاب باوری نداشت.

امام جمعه کرمان با اشاره به فرموده امام راحل  مبنی بر اینکه ما فقط برای ادای تکلیف و انجام وظیفه حرکت کردیم و رسیدن به پیروزی برای ما ملاک نیست، ادامه داد: روزهای اول انقلاب ایام سختی بود کومنیست‌ها و مارکسیست‌ها  در بعضی از نهادها نفوذ کرده بودند و ایجاد مشکلات فراوانی برای نهال نو پای انقلاب کرده‌ بودند.

وی گفت: همه درباره شرایط بعد از امام راحل نگران بودند و برخی افراد درباره شورای رهبری فکر می‌کردند که بعد از امام، این مسئولیت به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپرده شد که ایشان نیز به خوبی جامعه را اداره کرده‌اند.

آیت‌الله جعفری با تاکید بر اینکه خانواده شهدا و جانبازان باید افتخار کنند گفت:  مقام شهادت بسیار بالاست و شهادت در کلام معصومان، مقامی بسیار والا است که بالاتر از آن مقامی نیست.

امام جمعه کرمان همچنین از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان شخصیتی جهانی و محبوب بسیاری از دل‌ها یاد و از وی تجلیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: مطمئناً ظهور زمانی محقق می‌شود که جامعه بشری تشنه یک انقلاب بزرگ الهی باشد باید همه منتظر یک مصلح الهی باشند تا بیاید و نابه‌سامانی‌های ما را اصلاح کند.


منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)