کد خبر: ۱۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
ارسال به دوستان
ذخیره
سخنان کم سابقه معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه امروز در داخل کشور با تزویر درگیر شده ایم، گفت: عده ای جاهلانه، ناآگاهانه و متحجرانه با اقدامات قانونی دولت به نام قانون مخالفت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه امروز در داخل کشور با تزویر درگیر شده ایم، گفت: عده ای جاهلانه، ناآگاهانه و متحجرانه با اقدامات قانونی دولت به نام قانون مخالفت می کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان صبح سه شنبه به اتفاق اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت و مدیران دستگاه های اجرایی استان به مناسبت اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

 حمید ذکا اسدی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، افزود: در این روز باید از شهدایی یاد کرد که از همه چیز خود گذشتند و امروز این امنیت، آسایش و عزت را در داخل و خارج کشور شاهد هستیم، شهدایی که با اهدای جانشان، همه زمینه ها را برای خدمت به مردم فراهم کرد.

وی یادآور شد: امروز با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به نیابت از شهدای استان تجلیل می کنیم از خون پاک شهدای دولت، شهیدان رجائی و باهنر که نمونه ای هستند از پاک باختگی همه دولتمردان در همه زمان ها، از پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی تا به امروز.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم (وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ) خاطر نشان کرد: شهیدان زنده هستند و حاضر و ناظر اعمال ما هستند.

ذکا اسدی گفت: در دولت یازدهم نوبت به خدمت همرزمان شهدا رسید و به فرمان فرماندهی لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس، مالک اشتر زمان و فرمانده نیروهای مخلص در منطقه سردار سرلشکر سیلمانی، قائم مقام ایشان، شهید زنده علیرضا رزم حسینی مشغول به فعالیت شد و نمایندگی عالی دولت را در استان پذیرفت.

وی افزود: سعی استاندار کرمان از ابتدا بر این بود تا به کمک همه مدیران خدوم با تمام قوا، با ابتکارات، خلاقیت ها، همکاری ها، همدلی ها، وحدت، هم پوشانی و هم اندیشی، استان را به سر منزل مقصود تا جایی که در توان دارند، برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به طرح ابتکاری مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان اشاره کرد و یادآور شد: طرح مثلث توسعه اقتصادی استان توانست 80 هزار میلیارد تومان سرمایه جذب نماید که تاکنون 15 درصد از آن ها اجرایی شده است.

ذکااسدی با اشاره به تقسیم استان کرمان به هشت زون اقتصادی، خاطر نشان کرد:دولت یازدهم این طرح ها را در جهت پیشبرد فرمان برداری از فرمان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال به نام (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) دنبال می کند.

وی تصریح کرد: در جمع بندی های صورت گرفته در وزارت کشور و هیات دولت، استان کرمان با توجه به این ابتکارات و اقدامات و با فداکاری مدیران با دست خالی و با پشتوانه کم تبلیغاتی، با پیوندی که با خون شهدا دارند، کارها را به گونه ای پیش رفته است که استان کرمان در تراز اول استان های کشور قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال، بیش از 526 پروژه به مبلغ حدود هزار و سیصد میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: در این هفته 130 پروژه به میزان 494 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

ذکا اسدی با اشاره به اینکه مجموع پروژه های قابل بهره برداری و افتتاح در هفته دولت هزار و هشتصد و دو میلیارد و شیصد و هفت میلیون تومان است، افزود: از مجموع این 526 پروژه آماده بهره برداری و افتتاح، 418 طرح دولتی و 108 طرح خصوصی است.

وی با تاکید براینکه جبهه ای که در حال حاضر مدیران دولتی با آن درگیر هستند با جبهه کنونی تفاوت دارد، خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس، صدامیان نابکار مقابلمان بودند اما امروز سردار سلیمانی در منطقه با افرادی درگیر است که به نام اسلام علیه اسلام، به نام پیامبر علیه پیامبر کار می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه امروز در داخل کشور با تزویر درگیر شده ایم، یادآور شد: افرادی به نام اسلام علیه اسلام، به نام ولایت علیه ولایت، به نام دولت علیه دولت تلاش می کنند.

ذکا اسدی با تاکید براینکه جبهه داخلی، جبهه فراگیری است که تنها با شفاعت و دعای شهدا به موفقیت می رسد، گفت: علیرغم همه مشکلات، کاستی ها و کارشکنی هایی که گاهی دچار آن هستیم، از طرف دوستانی در پوشش دوست ولی متاسفانه جاهلانه، ناآگاهانه و متحجرانه با اقدامات قانونی دولت به نام قانون مخالفت می کنند.

وی تاکید کرد: ما براساس عهدی که با شهیدان بسته ایم و امروز تجدید میثاق می کنیم که همچون سرو ایستاده خواهیم ماند و دچار هیچ تطمیع و تهدید از جانب هیچ کس نخواهیم شد و ان شاالله با تلاش فرمانده عزیزمان سردار سلیمانی، منطقه را از لوث وجود کسانی که داعیه اسلام دارند ولی در اصل علیه اسلام تلاش می کنند، پاکسازی خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه در داخل کشور دچار یک جنگ بابرابر اقتصادی شده ایم، افزود: با توجه به تحریم ها، کاستی ها، مشکلات و همه موانعی که پیش روست، ان شاالله دست به دست هم خواهیم داد و ظل رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، همکاری، تدبیر و عقلانیت سیاسی همه دولتمردان به اهداف مقدسی که جز رضای خدا و خدمت به خلق خداست، برسیم.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت و مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمان پس از غبارروبی گلزار شهدای شهر کرمان و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام، با حضور بر مزار استاندار اسبق کرمان(زنده یاد مسعود محمودی) و نثار فاتحه و تقدیم گل، یاد و خاطر ایشان را گرامی داشتند.

زنده یاد مسعود محمودی در سال 76 استاندار کرمان شد و تا سال 80 در سمت استاندار باقی ماند و سپس مسئولیت مشاور عالی وزرای وقت صنایع و کشور بر عهده او نهاده شد. محمودی در 27 شهریور 1381 دار فانی را وداع گفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)