کد خبر: ۱۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار رفسنجان:
فرماندار رفسنجان گفت: اموال و املاکی که واقفان رفسنجان وقف کرده‌اند در جای خودش هزینه نشده است.

فرماندار رفسنجان گفت: اموال و املاکی که واقفان رفسنجان وقف کرده‌اند در جای خودش هزینه نشده است.
به گزارش فارس از رفسنجان، حمید ملانوری دوشنبه‌شب در آیین گرامیداشت روز پزشک در بهارستان رفسنجان با تبریک روز پزشک اظهار داشت: از تلاش همه پزشکان در دانشگاه و جامعه پزشکی شهرستان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: رفسنجان دارای ویژگی‌های منحصر به‌ فردی است که وجود جامعه پزشکی و فعالیت‌های دانشگاه علوم‌‌ پزشکی در این شهر از نعمت‌های بزرگی است که شامل حال مردم رفسنجان شده است.

فرماندار رفسنجان با اشاره به خدمات حوزه سلامت، بهداشت و درمان در شهرستان رفسنجان تصریح کرد: کسانی که در حوزه بهداشت و درمان فعال هستند و اعضای خانواده آنها بیشترین صبوری در برابر مشقت‌ها دارند تا سلامت را به مردم هدیه دهند.

ملانوری تبیین کرد: آنچه از احکام اسلامی شنیدیم و اهداف و برنامه‌های نظام است در این خلاصه می‌شود هم خداوند خواسته و خواسته علما و بزرگان دین و نخبگان است تا جامعه‌ای بسازیم که سالم باشد و مردم در جامعه اسلامی بانشاط و سالم زندگی کنند و جامعه زمانی پویاست که انسان‌های سالم داشته باشد.

وی با ابراز تأسف از اینکه امروز شاهد هستیم، انتقاداتی بدون اطلاع و حساب و کتاب برای جامعه‌ای که زمان و اعصاب و روان و سلامتی خودشان را برای سلامتی دیگران هزینه می‌کنند، تشریح کرد: اگر توان داشتیم سر تا پای پزشکان را طلا می‌گرفتیم و هرچه داشتیم هدیه می‌دادیم.

فرماندار رفسنجان، طرح تحول نظام سلامت را از بزرگترین طرح‌های دولت دانست و افزود: روحانی هم در برنامه‌های تبلیغاتی خود هم در ادامه کار خود در دولت بارها اعلام کرد ما می‌خواهیم اخلاق را در جامعه توسعه دهیم و به سلامت مردم توجه جدی کنیم.

ملانوری ادامه داد: هم صبر و تحمل بالای دولت برای شنیدن انتقاداتی که در شأن این دولت نیست هم تلاش برای توجه به سلامت و عزت و کرامت مردم از اقدامات جدی این دولت که که تا به‌حال کمتر دیدیم.

فرماندار رفسنجان متذکر شد: کسانی که از خیلی اقدامات انتقاد می‌کنند و حرفی می‌زنند باید توجه کنند ببینند فضای جامعه و سوابق اجرایی ما در هر منطقه چگونه بوده است.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته باد ببینیم بر سر موقوفات شهرستان چه آمده، کسی که اموالش را می‌گذارد تا برای استفاده از اتم در بحث درمان بیماران استفاده شود، چه بر سر اموال او آمده است، در این سال‌ها با این همه پیشرفت و تکنولوژی چه کردیم.

این مسؤول توضیح داد: با وجود موقوفات مرحوم شفیعی‌پور باید شاهد بهترین بیمارستان چشم‌پزشکی باشیم اما به اموال و املاک شفیعی‌پور را هم اگر نرسیم در حال غارت شدن است.

وی بیان کرد: مرحوم معین‌زاده میلیاردها تومان سرمایه در این شهر برای بچه‌های یتیم گذاشته و در وقفنامه که مربوط به سال 32 است، می‌نویسد اگر متمولان شهر بخواهند از این مرکز استفاده کنند باید هزینه تمام شده را بپردازند.

ملانوری اضافه کرد: پرورشگاه معین‌زاده مکانی مخروبه بود و کارنامه‌های بچه‌ها با نمرات کم شاهد بودیم. در حالیکه این بچه‌ها زیر سرمایه‌های میلیونی مرحوم معین‌زاده وضعیت بدی داشتند، اما امروز وضعیت عوض شده و امکانات خوبی برایشان فراهم شده است.

وی یادآور شد: واقعیات جامعه را باید با هم ببینیم، من به عنوان نماینده دولت رنج می‌خوردم جامعه پزشکی چگونه با سختی شبانه‌روزی تلاش می‌کنند در دورانی که آنفلوانزا شیوع شده بود بزرگترین خدمت را انجام دادند.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: مردم قدردان هستند و می‌فهمند چه کسانی بی‌مزد و منت برای آنها خدمت می‌کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بیست‌و‌نهمین جشنواره شعر رضوی در کرمان به ‌کار خود پایان داد

3 کشته در برخورد دو دستگاه خودرو در جاده جیرفت کرمان

رئیس شبکه بهداشت رودبار جنوب هشدار داد: ثبت ۶۰ مورد عقرب‌گزیدگی در فروردین ماه امسال

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: افزایش ۳۰ درصدی میزان مطالبات معوق بانکی در کرمان

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)