کد خبر: ۱۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
وی با اشاره به اتفاقات دوران دفاع مقدس اضافه کرد: آنچه که در دوران دفاع مقدس رخ داد، در اقتصاد نیز باید اتفاق افتد، آیا پول و دلار جنگ را پیش می برد؟ خیر، بلکه مدیریت مبتنی بر ایمان و جهاد فی سبیل الله جنگ را پیش برد و اکنون اقتصاد و فرهنگ نیز این چنین مدیریتی می طلبد.
گفتارنو/ گروه سیاست: 

در حالیکه هفته دولت فرصتی است تا دستگاه‌های دولتی به بیان عملکرد خود بپردازند و در حالیکه طی چند روز گذشته تبلیغات محیطی فراوانی با امضای برخی دستگاه‌های دولتی در سطح شهر برای مراسم بزرگداشت هفته دولت به چشم می‌خورد سخنران اصلی این مراسم در اظهاراتی مدعی شد: اگر در حوزه اقتصاد مشکل داریم، چون قدم ها را اصولی بر نداشتیم و معتقدم هنوز اراده جدی در دولتمردان برای حل این موضوع دیده نمی‌شود.

این در حالی است که همزمان با این سخنان حسن روحانی رییس جمهور گفت: چرا عده‌ای با پول بیت المال به امید مردم ضربه می‌زنند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه، متاسفانه عده ای، کشور را پرهزینه اداره می کنند، تاکید کرد: معتقدیم در شرایط کنونی، عده‌ای با وعده‌های پوچ به دنبال راضی نگه داشتن مردم برای 2 ساعت هستند که این عامل بعلاوه حقوق های نجومی، استخدام های بی اساس و ... تیشه به ریشه انقلاب می زنند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد شامگاه دوشنبه 8 شهریورماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی در کرمان با بیان اینکه این دو، همانند ستاره ای پرفروغ در آسمان ایران درخشیده‌اند که مسیر درست را به ما نشان می دهد، تصریح کرد: خداوند متعال در آیات متعدد به توصیف بندگان شاخص و ممتاز خود پرداخته است و با 3 خصیصه برجسته از آنها یاد می کند.


چهره سیاسی نزدیک به اصولگرایان گفت: اگر امروز در دنیای پر از آتش جنگ، خشونت و ناامنی، نماد اقتدار و امنیت است، به این دلیل است که در این 4 دهه از انقلاب گام های استوار مبتنی بر معرفت برداشته شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دیروز در برابر جریان وابسته و انحرافی به نفاق و امروز در برابر تهاجم استکبار جهانی، دلارهای نفتی و تانک ها و ... با ایمان قدم های اصولی برداشته ایم، در خصوص مشکلات اقتصادی کشور گفت: اگر در حوزه اقتصاد مشکل داریم، چون قدم ها را اصولی بر نداشتیم و معتقدم هنوز اراده جدی در مردم و دولتمردان برای حل این موضوع دیده نمی شود و باید برای برداشتن گامهای اصولی معرفت خود را به معنای واقعی کلمه مدیریت و کنترل کنیم.

ابوترابی با اشاره به اینکه، متاسفانه عده ای، کشور را پرهزینه اداره می کنند، تاکید کرد: معتقدیم در شرایط کنونی، عده‌ای با وعده‌های پوچ به دنبال راضی نگه داشتن مردم برای 2 ساعت هستند که این عامل بعلاوه حقوق های نجومی، استخدام های بی اساس و ... تیشه به ریشه انقلاب می زنند.

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه کسانی که با وعده های پوچ و بالا بردن هزینه ها کشور را اداره می کنند، تیشه به ریشه اسلام می زنند، عنوان کرد: کسانیکه در اندیشه اداره کشور مبتنی بر علم، کاهش هزینه ها، تولید خدمات با بالاترین کیفیت و ...، در خدمت اقتصاد مقاومتی می باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سیاست هایی که افراد دلسوز برای اداره کشور عنوان می کنند، اذعان کرد: افرادی که تلاش می کنند، اقتصاد دانش بنیان در کشور شکل گیرد، آنها به فکر کشور می باشند و باید مدنظر داشت که مدیریت هزینه، کشور را پیش نمی برد، بلکه مدیریت علم، کشور را پیش می برد.

وی با اشاره به اتفاقات دوران دفاع مقدس اضافه کرد: آنچه که در دوران دفاع مقدس رخ داد، در اقتصاد نیز باید اتفاق افتد، آیا پول و دلار جنگ را پیش می برد؟ خیر، بلکه مدیریت مبتنی بر ایمان و جهاد فی سبیل الله جنگ را پیش برد و اکنون اقتصاد و فرهنگ نیز این چنین مدیریتی می طلبد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
راستی در انتخابات نفر چندم شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اقای باهنر چرا شرکت نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای باهنر در مدت که همه کاره مجلس بود برای کرمان چیکار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)