کد خبر: ۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
نگاهی به خبرهای سیاسی روز > 1
همسر شهید مسعود علیمحمدی با رد هرگونه نامه‌نگاری تشکرآمیز درباره بیانیه لوزان از سوی خانواده‌های شهدای هسته ای گفت:‌ قضاوت در این رابطه فعلا زود است.
پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو به منظور سهولت مخاطبان منتخبی از مهمترین خبرهای سیاسی را در ساعات پایانی هر روز منتشر می‌کند.

چه تضمینی وجود دارد که اگر ما همه این کارها را انجام دادیم تحریم‌ها برداشته شود؟

یک عضو جمعیت ایثارگران از نقاط ضعف توافق لوزان را ابهامات موجود در آن برشمرد و گفت: بازرسی‌ها باید فقط در سطح هسته‌ای صورت گیرد نه اینکه امنیت و استقلال ما را زیر سوال ببرد و تیم مذاکره کننده باید این موضوع را روشن‌تر کند.

لطف الله فروزنده ضمن قدردانی از زحمات تیم مذاکره‌کننده ایرانی و اعلام اعتماد کامل به آنها تصریح کرد: اگر تحریم‌ها بر خلاف آنچه اوباما و کری از لغو گام‌به‌گام آن سخن گفتند به طور یکجا برداشته شود، قدم خوبی در مذاکرات برداشته شده است.

معاون رییس جمهور در دولت احمدی نژاد به تفاوت متن ایران و آمریکا در توافق لوزان اشاره کرد و گفت: این نشان می‌دهد آمریکا دست از حقه‌بازی برنداشته است و ما صحبت‌ها و مواضع تیم ایرانی را قبول داریم بنابراین باید به این سوال جواب دهند که چه تضمینی وجود دارد که اگر ما همه این کارها را انجام دادیم تحریم‌ها برداشته شود؟

خلاف دستور صریح مقام معظم رهبری است

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی به اشاره به تناقضات در سخنان ظریف و 1+5 در مورد متن توافق گفت: ملاک برای ما نه سخنان ظریف، نه جان کری و نه دیگران است، ما متن انگلیسی توافق را ترجمه می‌کنیم و پس از آن با سخنان هر دو طرف سنجیده و البته باید گفت رسانه‌ها نیز نباید از این موضوع غافل شوند و باید خود به دنبال ترجمه صحیح متن توافق از روی متن انگلیسی آن باشند.

سید امیرحسین قاضی زاده ضمن تشریح بعد اجرایی و روش انجام توافقنامه تاکید کرد: در ارتباط با روش انجام توافق باید گفت اگر بیانیه لوزان فقط یک بیانیه باشد هیچ ارزشی ندارد اما این بیانیه که با توجه به اینکه دوره‌ای سه ماهه و تا 30 ژوئن داشته دو مرحله‌ای بوده و این خلاف دستور صریح مقام معظم رهبری است.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: اگر این بیانیه برای ما الزام‌آور باشد نه یک توافقنامه و موافقتنامه که تنها یک بیانیه سیاسی بوده است و در این صورت باید به چرایی این موضوع پرداخته شود که اگر قرار بود چنین بیانیه الزام‌آوری برای ما صادر شود چرا این همه وقت گذاشته شد و دلیل آن چه بود؟

فریب بازی سگ و گربه بازی آمریکا و اسراییل را نمی‌خوریم

دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: متاسفانه چیزی که از جمع‌بندی‌ این دور از مذاکرات هسته‌ای خارج شد به هیچ وجه منافع ملی ما را تامین نکرده و بیانیه یا توافقنامه اکثر خطوط قرمز ترسیمی رهبری را زیر پا گذاشته است.

کدیور ادامه داد: متاسفانه تیم مذاکره کننده طبق سیاست‌هایی که در این یک سال و چند ماه مذاکرات داشتند بسیاری از حقایق را از مردم پنهان کردند و با ترویج موج تبلیغاتی سعی در وارونه نشان دادن واقیت‌ها داشتند.

کدیور یادآور شد: بحث تحقیق و توسعه هم به روش کاملا اشتباهی به بازی گرفته شده به نحوی که فردو از هرگونه فعالیت غنی‌سازی خالی می‌شود. در حالی که رهبری حساسیت‌های خودشان را پیرامون فردو به صراحت اعلام کرده بودند. تغییر کاربری اراک و درصد غنی سازی و همچنین نابود کردن بیش از دو سوم ذخیره اورانیوم، یک امتیاز قابل توجه دولت به غرب بود. 

کدیور در خاتمه اظهار داشت: جنبش دانشجویی صراحتا توافق نامه لوزان را نقص منافع ملی کشور می‌داند و پیرامون تبعات آن به همه مسئولین تذکر می‌دهد. ما فریب گربه سگ بازی اختلاف آمریکا و اسرائیل را نمی‌خوریم. ما هیچ‌گاه انفعال مجلس شورای اسلامی را در این زمینه از یاد نخواهیم برد. قطعا تاریخ در مورد این روزها قضاوت خواهد کرد. 

تکذیب نامه منسوب به همسران شهدای هسته‌ای

همسر شهید مسعود علیمحمدی با رد هرگونه نامه‌نگاری تشکرآمیز درباره بیانیه لوزان از سوی خانواده‌های شهدای هسته ای گفت:‌ قضاوت در این رابطه فعلا زود است.

 

آب میوه‌گیر بچرخد بهتر است

یک نماینده مجلس تاکید کرد که توافقات صورت گرفته عملاً‌ با انهدام کامل چرخه سوخت فاصله‌ای ندارد.

بهرام بیرانوند خاطرنشان کرد: اگر قرار است در فردو که دژی تسخیرناپذیر است فقط 1000 دستگاه سانتریفیوژ به صورت خالی بچرخد و به آن افتخار شود، بهتر است به میلیون‌ها دستگاه آب‌میوه‌گیر که در کشور می‌توانند خالی بچرخند بیشتر افتخار کرد.

مغایرت بیانیه با خطوط قرمز 

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه عبارات در بیانیه لوزان دو پهلو و قابل تفسیر هستند، گفت: در این بیانیه زمان مشخصی را برای برداشتن تحریم‌ها تعیین نکردند و این موضوع عملاً موکول به راستی‌آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شده است.

علی اصغر زارعی یادآور شد: در این بیانیه زمان مشخصی را برای برداشتن تحریم‌ها تعیین نکردند و این موضوع عملاً موکول به راستی‌آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شده است و از سویی دیگر باید این بیانیه قابل تفسیر به رأی است و این نگرانی را ایجاد می‌کند که در مرحله تدوین توافق دوباره اختلافات آغاز شود و مجبور شویم به این موارد تن دهیم که دقیقاً با خطوط قرمز مشخص شده مغایرت زیادی دارد.

   براساس نظر ظریف باشد خلاف نیست

مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر قرار باشد تحریم‌ها مبتنی بر نظر جان‌کری و اوباما یعنی پس از راستی‌آزمایی توسط آژانس به شکل گام‌‌به گام صورت گیرد، مخالف نظر رهبری بوده و قابل توافق نیست.

مسئول بین‌الملل حزب موتلفه با اشاره به اظهارنظر مقامات آمریکایی مبنی بر لغو گام به گام تحریم‌ها در حالی که تیم ایرانی بر لغو یکباره تحریم‌ها پس از توافق تاکید دارد گفت: اگر براساس نظر آقای ظریف متن توافق تنظیم شود، پس از امضای توافق تحریم‌ها لغو و نظر رهبری محقق می‌شود و این به معنای رعایت خط قرمزها خواهد بود.

رسایی: سیلی نقدی و حلوای نسیه

نماینده تهران در مجلس گفت: بیانیه لوزان عبور از خط قرمزهاست.

حمید رسایی نماینده عضور جبهه پایداری گفت: این بار هم مانند توافقنامه ژنو تعهدات نقدی در برابر وعده‌های نسیه گرفته‌ایم در حقیقت سیلی نقدی در برابر حلوای نسیه خورده‌ایم.

بذرپاش: به فکر مراسم ترحیم هسته‌ای باشیم

مهرداد بذرپاش معاون رییس جمهور در دولت احمدی‌نژاد و نماینده تهران با بیان اینکه با اجرای بیانیه لوزان باید مقدمات برگزاری مراسم ختم صنعت هسته‌ای را آماده کنیم، گفت: وزارت خارجه موارد مطرح شده در فکت‌شیت آمریکا را رسماً تکذیب کند.

«ظریف» فردا راهی کمیسیون سیاست خارجی مجلس می‌شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد: وزیر امور خارجه فردا 16 فروردین برای ارائه توضیحاتی درباره بیانیه لوزان در کمیسیون متبوعش حضور می‌یابد.

معاون وزیر کشور: چارچوب‌های مورد نظر رهبری رعایت شد

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه چارچوب‌های اصلی در بیانیه لوزان رعایت و منافع ملی حفظ شد، گفت: امروز طرف مذاکره‌کننده و دنیا پذیرفته‌اند داشتن فناوری هسته‌ای در چارچوب قوانین بین‌المللی حق طبیعی ماست.

محمدحسین مقیمی ادامه افزود: تیم مذاکره‌کننده از زمانی که به مذاکرات هسته‌ای ورود پیدا کرد، چارچوب‌های مورد نظر مقام معظم رهبری و چارچوب‌هایی که حافظ امنیت ملی و منافع ملی و دستاوردهای هسته‌ای بود رعایت کرد.

مشاور لاریجانی: موفقیت بزرگی بود

مشاور رئیس ‌مجلس گفت: بیانیه مشترک ایران و 1+5 و پذیرفتن حقوق هسته‌ای ایران از سوی طرف غربی موفقیت بزرگی برای ما به شمار می‌رود.

حسن زمانی مشاور رئیس‌ مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک ایران با 1+5 در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای در لوزان، گفت: این مرحله از کار موفقیت بزرگی برای کشور ما در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری به شمار می‌رود؛ در واقع این مذاکرات و بیانیه نشان داد دنیا از این پس با یک ایران هسته‌ای مواجه است.

شورای نگهبان درباره پروتکل الحاقی نظر می‌دهد

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد تاکنون هیچ مقامی درخواست تفسیر قانون برای لزوم اظهارنظر مجلس درباره اجرای پروتکل الحاقی هسته‌ای را به شورای نگهبان ارائه نکرده است اما درصورت درخواست شورا نظر خود را اعلام می‌کند.


دیدار لاریجانی و ظریف

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت از دیدار امروز رئیس مجلس با وزیر امور خارجه خبر داد.

عراقچی:تمام تحریم‌ها در مرحله اول لغو خواهد شد

عضو ارشد تیم مذاکره کننده گفت: در بیانیه پایانی لوزان به‌صراحت لغو تمام تحریم‌های اقتصادی و مالی مرتبط با هسته‌ای در مرحله اول ذکر شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که سخنگوی کاخ سفید از مرحله‌ای بودن حذف تحریم‌ها و تعلیق در ابتدا و حذف در مرحله بعد سخن گفته، آیا این تفسیر نقض بیانیه لوزان نیست٬ گفت: این تفاسیر٬ تفاسیر درستی از توافقاتی که صورت گرفته٬ نیست. 

عراقچی افزود: آنچه در بیانیه مشترک مطبوعاتی تصریح شده٬ این است که تحریم‌ها لغو خواهند شد٬ مضاف براینکه تمام تحریم‌های اقتصادی و مالی مرتبط با هسته‌ای در مرحله اول لغو خواهد شد و آنچه در آن ٬آمریکایی‌ها به عنوان فکت شیت دادند، به‌غلط اشاره شده و اگر سخنگوی وزارت امور خارجه اینگونه در اینباره سخن گفته باشد٬ صحیح نیست. 

وی ادامه داد: اگر آمریکایی‌ برداشتی غیر از این دارد، مسلما در دور بعد مذاکرات موضوع صحبت است که بایستی اصلاح شود.
معاون وزیر امور خارجه همچنین گفت: آنچه اتفاق می‌افتد تحریم‌های اقتصادی در مرحله اول لغو خواهند شد و محدودیت‌های موجود نیز باید برطرف شوند.

تبریک حزب اراده ملت

حزب اراده ملت ایران در پیامی حل و فصل دیپلماتیک و سیاسی برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به تفاهم را به مردم تبریک گفت.

در این بیانیه این حزب اصلاح‌طلب آمده است: عبور هوشمندانه، عقلانی و مسئولانه از مسیر پر مانع مذاکرات هسته‌ای بار دیگر جایگاه و منزلت واقعی ایران اسلامی را برای جهانیان نمایان ساخت و در جهت تامین منافع ملی نقطه عطفی در مسیر دیپلماسی ایرانی گشت. 

نامه مردمسالاری به ظریف

با پایان گرفتن مذاکرات لوزان و صدور بیانیه مشترک ایران و کشورهای ۱+۵ حزب مردم‌سالاری از تیم مذاکره کننده تقدیر کرد
به گزارش ایلنا، در نامه حزب مردم‌سالاری تجاوز وحشیانه حاکمان آل‌سعود به مردم مظلوم یمن٬ محکوم شده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های کشورهای اسلامی جهت مقابله با منویات رژیم صهیونیستی و قطع هر چه سریع‌تر حملات متجاوزانه عربستان به کشور اسلامی یمن درخواست شده است.

توصیه به افراطیون

یک تحلیلگر مسائل سیاست خارجی واکنش افراطیون نسبت به این توافق را طبیعی دانست زیرا بهانه‌های آنها برای جنگ‌افروزی و دشمن‌تراشی برداشته شده است.

علی بیگدلی کار‌شناس مسائل بین‌الملل با اشاره به مخالفت‌های داخلی بیان کرد: منتقدان داخلی باید متوجه باشند که پرونده هسته‌ای، پرونده‌ای ملی است و زیرمجموعه شورایعالی امنیت ملی است و رهبری نیز نسبت به روند مذاکرات اشراف دارند لذا آنها نباید به گونه‌ای رفتار کنند که حمایت‌ها و هدایت‌های ایشان و زحمات تیم مذاکره‌کننده زیر سوال برود. 

سخنان اوباما طبیعی است

یک کارشناس روابط بین‌الملل گفت: تیم هسته‌ای آقای روحانی با تکیه بر اصول حرفه‌ای و پشتیبانی ملت توانست بعد از مذاکراتی طاقت فرسا، به موفقیتی هم‌سنگ اقدام دکتر محمد مصدق در ملی شدن صنعت نفت دست پیدا کند.

جهانگیر کرمی درباره سخنرانی اوباما بعد از قرائت بیانیه مشترک ایران و 1+5 اظهار کرد: بدیهی است که سخنرانی اوباما برای افکار عمومی آمریکا و اقناع سیاسی در برابر جریان‌های تندرو جمهوری خواه و لابی های صهیونیستی انجام شد، بنابراین طبیعی بود که بیشتر روی نکات مثبت بیانیه برای امریکا تأکید کند و  از مانور روی امتیازات داده شده به طرف ایرانی بپرهیزد. طبیعی است که طرف ایرانی هم بیشتر بر دستاوردهای بیانیه  اشاره خواهد کرد تا امتیازاتی که داده است.

منتقدان و دلواپسان میوه چینان غیرفصلی هستند

حجت الاسلام طباطبایی، استاد اخلاق معتقد است برخی آقایان استشمام سیاسی دارند و برخی دیگری بینش سیاسی دارند. حرف هایی نظیر فروختن و ضایع کردن کشور که خطاب به مذاکره کنندگان و دولت از سوی این افراد بکار برده می شود بد و نوعی رفتار کودکانه سیاسی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز این دسته از منتقدان و دلواپسان را میوه چینان غیرفصلی دانست و گفت: کسانی که میوه رسیده را می چینند میوه چین و باغبان هستند اما بچه ها برایشان فرقی ندارد سنگ را بر میدارند و به میوه می زنند. این افراد هم میوه چینان غیرفصل هستند و باید بدانند فعلا وقت چیدن میوه نیست، باید صبر کنند که میوه هسته ای به ثمر برسد و بعد آن را بچینند تا خجل نشوند. ما به فضل خدا اميدوار هستیم که انشاالله این میوه ثمر خواهد داد.و اين نظام اسلامي و مردم زحمتكش و سختي ديده و مريد و مدافع انقلاب از منافع ان بهره خواهند برد ان شاالله

همین افراد پرونده هسته‌ای ایران را در یک باتلاق گرفتار کردند

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به طور کامل بر مذاکرات نظارت دارند و وزیر امور خارجه کشورمان نیز تمام جزئیات را بررسی می‌کند دیگر جایی برای تردید نمی‌ماند و همه باید با تیم مذاکره کننده کشورمان همدلی کنند.

علی خرم با اشاره به برخی تردیدها در خصوص تمایز متن فارسی با انگلیسی بیانیه‌ای لوزان خاطر نشان کرد: افرادی که در این رابطه اعلام تردید می‌کنند همان هایی هستند که در دولتهای نهم و دهم از اینکه پرونده هسته‌ای ما به شورای امنیت برود حمایت می کردند.

خرم ادامه داد: همین افراد پرونده هسته‌ای ایران را به شورای امنیت بردند و آن را در یک باتلاق گرفتار کردند و این در حالی است که هیچ کشوری نمی تواند از قطعنامه‌های شورای امنیت و تحریم هایی که تحت فصل هفتم منشور صادر می‌شود خلاص شود ولی خدا را شکر می کنم که ما می توانیم ظرف مدت کوتاهی از این باتلاق بیرون آییم و در حال حاضر نکته مهم هم همین رهایی از تحریم‌ها و قطعنامه هایی است که علیه ایران صادر شده است.

این کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر اینکه تا به حال هیچ کشوری در جهان چنین دستاوردی را که ایران در مذاکرات هسته‌ای با 1+5 داشته کسب نکرده است خاطر نشان کرد: دکتر روحانی و دکتر ظریف به همراه همراهانشان تمام تلاش خود را می‌کنند تا بحث هسته‌ای کشورمان را از باتلاقی که در آن گرفتار شده بود رها کنند ولی متاسفانه برخی آنقدر انصاف ندارند که لااقل سکوت کنند تا این مذاکرات به نتیجه برسد.


عده‌ای در داخل حرف خارجی‌ها را باور می‌کنند

مدیرمسئول روزنامه شرق گفت: کسانی که در داخل کشور به جای اعتماد به تیم مذاکره‌کننده حرف‌های طرف‌های خارجی را قبول می‌کنند نیت جناحی دارند. این درحالیست که حرف‌های ضد و نقیض طرف‌های خارجی برای همان کشورها مصرف داخلی‌ دارد.

مهدی رحمانیان همچنین گفت: عده‌ای که در داخل کشور به جای آنکه به مذاکره‌کنندگان اعتماد کنند حرف‌های طرف‌های خارجی را باور می‌کنند و از آن برای تحلیل‌هایشان استفاده می‌کنند نیتی به جز نیات جناحی و سیاسی ندارند. وقتی یک متن در انظار بین‌المللی خوانده و مطرح می‌شود باید مورد قبول همگان قرار گیرد. کسی که این متن را قبول ندارد به حتم نیت جناحی‌ خود را پیگیری می‌کند.

زمان احمدی‌نژاد می‌گفتند رسانه‌های غربی دروغگو هستند

یک عضو مجمع نیروهای خط امام (ره)، گفت: کسانی که مخالف بیانیه مشترک ایران و 1+5 هستند و به جای اعتماد به تیم مذاکره‌کننده، حرف‌های طرف غربی را باور دارند، به جای منافع ملی به دنبال منافع شخصی هستند.

حمید قزوینی یادآور شد: در زمان آقای احمدی‌نژاد همین افراد در مورد رسانه‌های غربی می‌گفتند که آنها دروغگو هستند و سیاه‌نمایی می‌کنند. حالا چون با جناح‌ فعلی مشکل دارند از نظرات مخالفان غربی به عنوان نظرات کارشناسی استفاده می‌کنند.

هیچ کشوری به سلامت از فصل هفتم خارج نشده است

قائم مقام وزیر کشور، پیروزی بزرگ در عرصه هسته ای را به رهبر معظم رهبری، دولت، مردم و تیم مذاکره کننده تبریک گفت و تاکید کرد: خروج با درایت و سلامت از فصل هفتم منشور سازمان ملل به دور از پیامدهای حقوقی آن دارای اهمیت ویژه ای در عرصه بین المللی است.

حسنیعلی امیری که از حقوقدانان پیشکسوت کشور است روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، بدون ورود به بحث های تخصصی عرصه سیاست خارجی بیانیه لوزان را منظر حقوقی مورد ارزیابی قرار داد.

امیری خاطرنشان کرد: کشورهایی که مشمول مقررات فصل هفتم منشور سازمان ملل شدند، هیچگاه نتوانستند بدون پرداخت هزینه سنگین از این وضعیت خارج شوند اما جمهوری اسلامی ایران به سلامت از این وضعیت عبور می کند.

امیری به عنوان یک حقوقدان، نکات حقوقی گنجانده شده در بیانیه منشور سازمان ملل در بیانیه ای که سند حقوقی آن در آینده تنظیم می شود را تدبیر، دقت نظر و نگاه حقوقی تیم مذاکره کننده دانست و تاکید کرد این دستاوردی ستودنی است.

پاسخ یک اسب سوار به شریعتمداری

پس از اظهارات شریعتمداری سید احمد موسوی مالک باشگاه پارس توسعه که بزرگترین مجموعه پرورش اسب در کشور را داراست پاسخ وی را اینگونه داده است:

برای آنانکه سوارکار نیستند چه فرقی می کند که افسار پاره باشد یا اسب زین نداشته باشد؟ آنانکه سوار کارند می دانند اسب باید رام شود و سپس قابلیت برای سوارکاری را پیدا کند.

غم و غصه داشتنِ زین و یا چگونگیِ افسار مرحله بعدی است که باید مورد توجه قرار گیرد. سوارکاران امروز با اسب بدون زین پارکول 140  سانتیمتری را پشت سر می گذارند و مدال جهانی می گیرند در حالی که : مدعیان جامانده اسب زین شده را فقط در باکسی غیر استاندارد نگهداری کردند و هم خود از سوارشدن ترسیدند  و هم از سواری دیگران خوف داشتند. اسب را باید ابتدا رام کرد و سپس سوار شد. شما چون سوارکار نبودید از ابتدا خیال کردید با زین و یراق مشکل حل می شود. اسبی که رام نشده و تعلیم ندیده با هر زینی برای سواری خطرناک است و سوارکاران امروز خود دریافتند که این اسب وحشی را چگونه ابتدا رام کنند و سپس در صحنه جهانی حضور پیدا کنند.

داعش به لیبرال‌ دموکرات‌ها نزدیک است

یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: احساس می‌کنم داعش فرهنگی در بستر نهادهای فرهنگی نفوذ رسمی دارد. زیرا داعش یک مدل فکری است و به مدل لیبرال دموکرات‌ها نزدیک است.

سعید قاسمی گفت: باید بچه‌ها را برد راهیان نور و آنجا سه آمپول تقویتی امام شناسی، دفاع مقدس و ... به آنها تزریق کرد تا بفهمند اینها چیست. دانشگاه ما را که باید رها کرد زیرا آنجا کسی تا وارد می‌شود از او می‌پرسند، چپی یا راستی؟ و اجازه فکر کردن به دانشجو داده نمی‌شود.

وی افزود: فتنه همچنان استمرار دارد و در این سال‌ها هنوز شاهد آن هستیم. اشتباه پای میز مذاکره رفتن یک جام زهری در قد و قواره خودش بود.

فعالیت‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری در سال 94

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری فعالیت‌های این تشکل را در سال 94 تشریح کرد.

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فعالان سیاسی و احزاب در سال 94، انتخابات خواهد بود و جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در این مسیر گام بر می‌دارد، گفت: همچنین اولویت سازماندهی و مهندسی مجدد تشکل‌های عضو جبهه را مدنظر داریم


نهایی شدن اعضای هیات موسس حزب رهروان

دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از مشخص شدن اعضای هیات موسس حزب رهروان و نهایی شدن اساسنامه این حزب بعد از تعطیلات نوروزی مجلس خبر داد.

وی افزود: تعداد زیادی از اعضای هیات موسس حزب مشخص شده‌اند و پس از مشخص شدن مابقی اعضا در جلسات بعد از تعطیلات نوروزی مجلس اسامی آنها منتشر می‌شود. این حزب به علی لاریجانی نزدیک است.

اعتراض م ه به حکم دادگاه

«م.ه» به حکم دادگاه انقلاب در خصوص محکومیت خود اعتراض کرد.

قاضی مقیسه قاضی پرونده مهدی هاشمی با اعلام این خبر اظهار کرد: حکم این پرونده روز 26 اسفنده ماه سال گذشته به متهم و وکلای وی ابلاغ شده بوده و این متهم به حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اعتراض کرده است.

تعیین نامزدهای اصولگرا نیمه دوم سال

دبیر کل حزب موتلفه تصریح کرد: جلسات مستمر ما با گروه‌های اصولگرا اعم از ایثارگران و پایداری را تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

محمدنبی حبیبی با بیان اینکه تعیین نامزدهایی نهایی اصولگرایی در نیمه اول سال انجام نمی‌شود گفت: جلسات مستمر ما با گروه‌های اصولگرا اعم از ایثارگران و پایداری را تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟

قیمت طلا و سکه کاهشی شد

رگبار باران، رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای استان کرمان را فرا می گیرد

کشف 30 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

موارد ابتلا به سرخک در رفسنجان در حال افزایش است؛ هشدار مرکز بهداشت به خانواده‌ها برای تزریق واکسن

صعود قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند

درخشش ورزشکاران کرمانی با 3 عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در حوادث رانندگی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)