کد خبر: ۱۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان خبر داد:
استاندار کرمان با اشاره به اینکه نورپردازی قلاع دختر و اردشیر در دستور کار قرار دارد و در آینده کوهی از نور در شهر کرمان ایجاد می‌شود، افزود: نماد جاویدان ایثارگران احیا می شود تا هر گردشگر داخلی و خارجی در سفر به کرمان به این مقام ادای احترام نماید.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه نورپردازی قلاع دختر و اردشیر در دستور کار قرار دارد و در آینده کوهی از نور در شهر کرمان ایجاد می‌شود، افزود: نماد جاویدان ایثارگران احیا می شود تا هر گردشگر داخلی و خارجی در سفر به کرمان به این مقام ادای احترام نماید.

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه کویر، "علیرضا رزم حسینی" در سمینار توجیهی – آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران استان با حضور قائم مقام وزیر کشور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدای گرانقدر، افزود: هفته دفاع مقدس با برنامه های متنوع و به خوبی در استان برگزار شد، هفته ای که یادآور فداکاری ملت بود.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور از همان ابتدای شروع به کار دولت بر خط مشی اعتدالی تاکید داشتند، یادآور شد: وحدت، هم افزایی و هماهنگی بسیار خوبی در استان کرمان اتفاق افتاده است و به اقرار همه فعالان سیاسی، اقتصادی و دولتمردان، خط اعتدالی بوجود آمده در استان را تایید و بی نظیر است و ریاست جمهوری در کرمان نیز با صراحت مسیر اعتدالی استان را تایید کردند.

استاندار کرمان از دولت یازدهم، به عنوان دولتی اخلاق مدار یاد کرد و گفت: امروز دنبال نمودن مشی اعتدال کاری دشوار است، اما سعی شده در استان کرمان، فرماندارانی بکارگیری شوند که  اکثرا از بدنه وزارت کشور باشند.

رزم حسینی، آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان را محور وحدت استان دانست و افزود: رئیس جمهور در سفر به استان کرمان به این امر یادآور شدند که خطی مشی اعتدالی که دولت بر آن تاکید دارد، همان خطی مشی اعتدالی است که امام جمعه کرمان و استاندار کرمان دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات گذشته بدون دخالت دولت و همراه با شور و نشاط اجتماعی و کمترین تنش برگزار شد، خاطر نشان کرد: امسال تنها دوره ای بود که در جنوب استان تنش و درگیری شکل نگرفت و نامزدهای انتخاباتی پس از انتخابات به یکدیگر تبریک گفتند و این نشات گرفته از نگاه اعتدالی وزارت کشور بود.

استاندار کرمان با تاکید براینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی حداکثر افرادی که نام نویسی کرده بودند، توسط هیات های اجرایی تایید شده بودند و در ادامه نیز شورای نگهبان طبق قانون خاص خود، مراحل انتخابات را دنبال کرد، گفت: امروز نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خوبی هستند که از سیاست های توسعه ای استان حمایت می کنند.


رزم حسینی با اشاره به فعالیت های گسترده اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در استان کرمان، افزود: در شهر کرمان بدون هزینه دولتی نزدیک به 15 اثر تاریخی در حال مرمت و بازسازی است که کنسولگری انگلیس با سابقه ای 180 ساله یکی از این آثار است.

وی به بازسازی و مرمت بازار بزرگ کرمان و بزرگترین خانه خشتی جهان (خانه حاج آقا علی رفسنجان) با هزینه بخش خصوصی اشاره کرد و یادآور شد: حمام ته باغ لله به عنوان بزرگترین حمام تاریخی کرمان با هزار متر زیربنا در حال بازسازی است و امید می رود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

استاندار کرمان با اشاره به بازسازی دیگر ابنیه تاریخی کرمان از جمله حمام ظهیرالدوله، کاروانسرای حاج آقا علی، باغ بیرم آباد و باغ فتح آباد با بیش از 15 هزار نفر بازدید کننده، خاطر نشان کرد: بیمارستان تاریخی نوریه کرمان نیز توسط بخش غیردولتی طی مدت زمان 3 ماه مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و 110 تخت به تخت های بیمارستانی کرمان افزود، هرچند این بیمارستان هم اکنون در حال توسعه است.

رزم حسینی گفت: کاروانسرای وکیل که 30 سال در اختیار شخصی بود، پس از مذاکره با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و همکاری دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت رای به نفع دولت صادر شد و دانشگاه آزاد اسلامی نیز نسبت به سرمایه گذاری در این بنا اعلام آمادگی نموده است.

وی با اشاره به اینکه نورپردازی قلاع دختر و اردشیر در دستور کار قرار دارد و در آینده کوهی از نور در شهر کرمان ایجاد می‌شود، افزود: نماد جاویدان ایثارگران احیا می شود تا هر گردشگر داخلی و خارجی در سفر به کرمان به این مقام ادای احترام نماید.

استاندار کرمان یادآور شد: استان کرمان در سال 92 حدود هفت هزار گردشگر داشته و این درحالیست که طی پنج ماهه نخست سال بیش از 20 هزار گردشگر وارد استان کرمان شده وپیش بینی می شود تا پایان سال این آمار به 40 هزار نفر گردشگر برسد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پربازدید ها

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)