کد خبر: ۱۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
جزئیات جلسه امروز فراکسیون امید تشریح شد:
پارسایی تاکید کرد: ما معتقد هستیم امر ورزشی ما تداخلی با مسائل مذهبی ندارد و ما می توانیم مدیریت کنیم که مراسم مذهبی را به ورزشگاه صد هزار نفره ببریم که می تواند بازتاب خوبی داشته باشد و به جای واکنش نشان دادن به این مسئله بهتر است مدیریت کنیم که موجبات رنجش ورزشکاران و ورزش دوستان فراهم نشود.
پارسایی تاکید کرد: ما معتقد هستیم امر ورزشی ما تداخلی با مسائل مذهبی ندارد و ما می توانیم مدیریت کنیم که مراسم مذهبی را به ورزشگاه صد هزار نفره ببریم که می تواند بازتاب خوبی داشته باشد و به جای واکنش نشان دادن به این مسئله بهتر است مدیریت کنیم که موجبات رنجش ورزشکاران و ورزش دوستان فراهم نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو؛ بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید درباره جزئیات جلسه امروز فراکسیون گفت: همانطور که مستحضر هستید فراکسیون امید هر سه شنبه جلسه دارد و در جلسه امروز مباحث مختلفی مورد بررسی قرار گرفت، از جمله مباحثی مانند کنسرت ها و همچنین تداخل فوتبال با روز عاشورا و موضع گیری هایی که در این راستا شده است.

وی افزود: ما معتقد هستیم امر ورزشی ما تداخلی با مسائل مذهبی ندارد و ما می توانیم مدیریت کنیم که مراسم مذهبی را به ورزشگاه صد هزار نفره ببریم که می تواند بازتاب خوبی داشته باشد و به جای واکنش نشان دادن به این مسئله بهتر است مدیریت کنیم که موجبات رنجش ورزشکاران و ورزش دوستان فراهم نشود.

پارسایی خاطر نشان کرد: در مورد کنسرت ها فراکسیون معتقد است، همانطور که جامعه به کار و شغل نیاز دارد به نشاط نیز محتاج است و این موضوع در شرایطی که طبق آمار ما شاهد افزایش افسردگی در میان جوانان و به طبع شاهد افزایش خودکشی هستیم، بیشتر احساس می شود.

وی با تاکید بر لزوم رواج نشاط در کشور بیان کرد: از آنجایی که کنسرت و موسیقی منافاتی با مذهب ندارد و موسیقی بخشی از فرهنگ ما را تشکیل می دهد، لذا این موضوع می تواند مورد توجه قرار گیرد و در این میان هنرمندان نیز باید رعایت اصول و ضوابط را بکنند. مسلما اگر مبنا برخورد سلبی باشد این موضوع می تواند افراد را به سمت فعالیت های زیرزمینی سوق دهد. به هر صورت در این مسائل تصمیم گرفته شد فراکسیون  امید به عنوان نمایندگان مردم به موضوع ورود پیدا کند.

سخنگو فراکسیون امید در مورد تصمیم فراکسیون برای معرفی نمایندگانی به شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: بحث شورای عالی سیاستگذاری از جمله مباحث دیگری بود که مطرح و قرار شد سه نفر به آن شورا معرفی شوند و در اولین جلسه شورای مرکزی دوستان داوطلب، کاندیدا می شوند و به شورای عالی سیاستگذاری معرفی می شوند. هنوز کاندیدا ها مشخص نیست و این افراد یکشنبه و یا دو هفته آینده مشخص خواهند شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن در کرمان

محمدعلی علومی طنزپرداز و شاهنامه‌پژوه بمی درگذشت

زمین‌های طرح‌ نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در چهار شهر کرمان آماده واگذاری شد

امام جمعه شهر بلوک جیرفت در سانحه تصادف درگذشت

ضربه سربازان گمنام امام زمان به چندین تیم تروریستی در کرمان

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش مشخص شد

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز 16 اردیبهشت1403

رئیس پلیس راهور استان کرمان: بیشترین آمار جانباختگان مربوط به عابرین پیاده است

شهریه برخی مدارس غیردولتی کاهش می‌یابد / امکان عودت شهریه در صورت انصراف

پیش بینی شرایط جوی نسبتا پایدار در آسمان کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)