کد خبر: ۱۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه استان کرمان در خطبه های خود چه گفتند
مبارزه با حقوق های نجومی، الگو گرفتن از قیام عاشورا در مواجهه با اسکتبار و آمریکا و بی اعتمادی به دشمن محور اصلی خطبه های نماز جمعه استان را به خود اختصاص داد.

گفتارنو ،گروه سیاسی:

مبارزه با حقوق های نجومی، الگو گرفتن از قیام عاشورا در مواجهه با اسکتبار و آمریکا و بی اعتمادی به دشمن محور اصلی خطبه های نماز جمعه استان را به خود اختصاص داده بود. در ادامه اهم مطالب مطرح شده در تریبون های نماز جمعه استان در پی می آید.

چکیده خطبه

نام خطیب

نام شهرستان

هدف جنگ تحمیلی علیه ایران، براندازی جمهوری اسلامی ایران بود، زیرا آمریکا و سایر دشمنان ایران اسلامی، احساس خطر می‌کردند.
آمریکا و دشمنان بشریت تصمیم گرفته‌اند نظام سوریه را از پای درآورند، زیرا در برابر آنها ایستاده است.

آیت‌الله سیدیحیی جعفری

کرمان

از موضع‌گیری مسئولان در رابطه با عدم ملاقات با معاون صدر اعظم آلمان قدردانی می‌کنیم، اما خوب است در پشت پرده مواضع شفاف باشد و به آنها تفهیم شود، شرط و شروط برای ما که از اول موضع‌مان روشن است، کاری بیهوده و غیرقابل پذیرش خواهد بود.

تقاضا هم داریم اکنون که قرار است این مسابقه فوتبال ایران و کره برگزار شود و با توجه به جنبه جهانی مسابقات، بازیکنان پرچم یا لباس مشکی با هدف حفظ ارزش‌ها در برابر جهانیان جلوه‌نمایی کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی

سیرجان

در حدود 13 استان کشور پسته کاشت و برداشت می‌شود، لذا دولت باید به این استان‌های پسته‌خیز توجه خاصی برای رفع مشکلات حوزه پسته از جمله عدم نقدینگی داشته باشد.

متخلفان دریافت حقوق‌های نجومی باید به سزای اعمالشان برسند نه اینکه جابه‌جا شوند و پست دیگری به آنها بدهند.

با توجه به آشکار شدن خصومت آمریکا در قضیه برجام، رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که برخی نمی‌خواهند بی‌اعتمادی آمریکا را باور کنند، لذا در این رابطه سخت بر این اعتقادند که می‌شود به آمریکا اعتماد کرد و این نقطه مقابل ایستادگی در برابر فرمایشات رهبری و ولایت است.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور

رفسنجان

حقوق‌های نجومی خسارت به افکار عمومی است و برگزاری همایش‌ها، جلسات و دادن شعارهایی برای پاک‌دستی بعضی‌ها و گذاشتن مردم در بی‌خیری هیچ تاثیری در زندگی مردم نخواهد گذاشت و مشکل اشتغال آنها را رفع نمی‌کند.

گر کسی در حال حاضر و بعد از جنگ تحمیلی به آمریکا و اروپا اعتماد کند، باید در عقل این افراد شک کرد، زیرا با وجود این هجمه جنگ نرم اگر دوباره کسی به این دشمنان اعتماد کند، این افراد خائن به نظام هستند.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور

جیرفت

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در 13 تیر ماه اعلام کرد که بیش از 950 مدیر متخلف در زمینه فیش‌های نجومی و حقوق‌های نامشروع داریم که آنها را معرفی کرده است. آیا تاکنون با این مدیران برخورد شده و از پست و مقام عزل شده‌اند، این در حالی است که سخنگوی قوه قضائیه‌ اعلام کرده است دولت تا به امروز با 15 نفر برخورد کرده است.

پیام نهضت حسینی و  کربلا این است که ما به دشمن بی‌اعتماد باشیم، گفتمان ولایت و انقلاب این است که ما به دشمن  اعتماد نکنیم.

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی

ریگان

امروزه نماد کامل شمر و یزید زمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی است که مسؤولان باید مسأله بی‌اعتمادی به آمریکا را به صورت عملی نشان دهند.

حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک

نودژ

حادثه غمبار کربلا درس‌های اخلاقی و عقیدتی فراوانی دارد که بهترین سرمشق و الگو برای همه آزادگان دنیاست.

ضمن خداحافظی با مردم ولایی و قدرشناس شهربابک گفت: حضور در میان شما مردم مومن و انقلابی و شهیدپرور توفیق و لیاقت می‌خواهد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری

شهربابک

از محورهای سید‌الشهدا (ع) بحث جهاد است که لباس تقوا، زره محکم و سپر مستحکمی است که انسان‌های مومن بر تن می‌کنند تا در برابر قدر‌ت‌های شیطانی بایستند، لذا جهاد نظامی ضروریست که در این راستا تقویت بنیه نظامی، آمادگی رزمی جوانان و نوجوانان برای دفع شرارت دشمنان و ساخت تجهیزات جدید ضروری به نظر می‌رسد، اما این فکر که ما نیاز به نیروی نظامی نداریم فکری شیطانی است.

امروزه شاهد بحث متخلفان اقتصادی هستیم، افرادی سودجو که از وجود گروه‌های نفوذ استفاده کرده و میلیاردها تومان اموال ملت را به یغما برده‌اند مطالبه مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی اینست که با برکناری، برخورد لازم نیز با آنان صورت پذیرد تا محیط از سرقت‌ها و نابسامانی‌ها پاک شود.

حجت‌الاسلام عباس جعفری

کوهبنان

توان موشکی ایران در برابر دشمنان مثال‌زدنی است و به دشمن اجازه فکر حمله به ایران را نمی‌دهد.
امروزه ملت ایران آمریکا را به ذلت کشانده است و همچنین برخی از افراد تصمیم دارند که چهره آمریکا را بزک کنند، اما ملت   انقلابی ایران دست آن‌ها را قطع خواهد کرد.

حجت‌الاسلام رضا سالاری

عنبرآباد

آن‌هایی هم که سخن از معامله و مذاکره و تعامل با آمریکا و استکبار، یزید زمان می‌زنند آدم‌های بدی نیستند و بعضاً سوابق درخشان در زمان امام خمینی(ره) داشتند، اما به علت بصیرت پایین در نشناختن دشمن و بی‌توجهی به فرمایشات رهبری، دل به ترحم استکبار بسته و به سازش با دشمن امیدوارند و هنوز برجام نافرجام را یک عزت برای کشور می‌خوانند.

پنج ماه از واقعه دردناک افشای حقوق‌های نجومی می‌گذرد و با وجود توصیه‌های مقام معظم رهبری، اما هیچ برخوردی صورت نگرفته است و به‌جای برخورد، بعضی از مسئولان به تطهیر و تبرئه حقوق‌بگیران پرداختند.

حجت‌الاسلام علیرضا مهدی‌زاده

بافت

با ابراز تأسف برخی از افراد حس بی‌اعتمادی را نسبت به دشمن ندارند یا اگر دارند، بسیار کم‌رنگ است که باید این تکلیف خود را با این مردم ولایی روشن کنند و در این راستا خود را اصلاح کنند یا از صف مردم انقلابی جدا شوند.
در تفکر عاشورا مذاکره با ظلم و ظالم معنا و جایگاهی ندارد، مذاکره بر سر اصول و آرمان‌ها وجود ندارد و تفکر انقلابی به ما می‌آموزد که جواب گستاخی را باید با قدرت تمام پاسخ داد.

حجت‌الاسلام احمد نجنو

قلعه‌گنج

اید معرفت شناسی امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دهیم و همچنین یکی از دستاوردهای عاشورا ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است که در این راستا ما باید در این مسیر به امام حسین (ع) اقتدا کنیم.
در روز تاسوعا و عاشورا حسینی باید عزاداری‌ها حاوی پیام باشند و این عزاداری‌ها موجب نشود که نماز صبح ما قضا شود.

حجت‌الاسلام عباس گروهی

رودبار‌جنوب

حضرت ابوالفضل(ع) نمونه بارز فرد بصیر و آگاه است که  امان‌نامه دشمن را رد کرد و پیرو مطیع ولایت شد.
امروزه آفت‌ها و بیماری‌ها سلامت فرزندان میوه دل انسان را تهدید می‌کنند

حجت‌الاسلام محمد محمدی‌نور

جازموریان

بعد از افشای فیش‌های نجومی هنوز هیچ برخوردی از طرف دولت با این افراد انجام نشده است. تأسف اشرافی‌گری برخی از مسؤولان نگران‌کننده است. چرا دولت در این راستا سکوت کرده است و این 400 نفری که دارای فیش‌های نجومی بودند را به مردم معرفی کند.

حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی

بلوک


 

آخرین اخبار

ضربه سربازان گمنام امام زمان به چندین تیم تروریستی در کرمان

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش مشخص شد

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز 16 اردیبهشت1403

رئیس پلیس راهور استان کرمان: بیشترین آمار جانباختگان مربوط به عابرین پیاده است

شهریه برخی مدارس غیردولتی کاهش می‌یابد / امکان عودت شهریه در صورت انصراف

پیش بینی شرایط جوی نسبتا پایدار در آسمان کرمان

۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند

 رئیس کل دادگستری استان کرمان: با سهل انگاری دستگاهای متولی در بازتوانی معتادین متجاهر برخورد می‌شود

معاون اقتصادی استاندار کرمان: حضور مدیر برای حل مشکلات شرکت‌ها به کرمان ضروری است

مصرف شیر غیر پاستوریزه احتمال انتقال بیماری تب مالت را بالا می‌برد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)