کد خبر: ۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
نگاهی به خبرهای سیاسی روز >3
وکیل رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا رحیمی برای تعطیلات نوروز به مرخصی آمده یا خیر٬ عنوان کرد: خیر. آقای رحیمی تنها یک بار و آن هم به دلیل بیماری همسرش به مرخصی آمد و در طول ایام ایام نوروز به دیدن خانواده نیامد.
پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو به منظور سهولت مخاطبان منتخبی از مهمترین خبرهای سیاسی را در ساعات پایانی هر روز منتشر می‌کند.


ابطحی: دلواپسی افراطیون منفی نیست

حجت‌السلام والمسلمین محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس جمهور دولت اصلاحات در خصوص ابراز برخی انتقادات یک جریان سیاسی خاص به مذاکره‌کنندگان پیش از دستیابی به توافق خاطرنشان کرد: در ارتباط با پرونده هسته‌ای این نوع رفتار از دلواپسان جای تعجب ندارد و ابراز دلواپسی افراطیون را نه تنها نکته‌ای منفی نمی‌دانم بلکه آن را مثبت می‌دانم چرا که با این ابراز دلواپسی به نظر می‌رسد که تیم مذاکره‌کننده در مسیر درست گام برداشته است.

دیدار محرمانه با علما

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز با سفر به قم، به صورت محرمانه با تنی چند از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

ادعای ولایت خود را ثابت کنند
عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از تشکل‌های اصلاح‌طلب گفت: یک عده که مخالف دولت هستند همواره ادعای پیروی از رهبری و ولایت را داشته‌اند پس اکنون باید این ادعای خود را عملی و اثبات کرده و تلاش کنند تا همدلی بیشتری میان دولت و ملت شکل بگیرد.


حمایت قاطع از مذاکرات
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت که قاطبه نمایندگان مجلس پشتیبان و قدردان زحمات تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان هستند.


عضو روحانیت مبارز: نمی‌توانیم در مذاکره همه منافع خودمان را تامین کنیم
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:به طور حتم ما نمي‌توانيم در مذاکرات همه منافع خودمان را تامين کنيم بنابراين بايد از برخي خواسته‌هاي خود کوتاه بياييم تا بتوانيم به بخشي از اهداف خود برسيم.
حجت الاسلام ابراهيمي گفت: :اگر 1+5به تعهداتش عمل کند ما در مذاکرات نباخته ايم و چيزي از دست نداده‌ايم و اگر در مواردي تنازل داشته ايم باآن چه به دست مي‌آوريم جبران مي‌شود.

یک اصولگرا: وضع اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده خوب است
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت جریان اصلاح طلب برای حضور در انتخابات مجلس نهم گفت: این جریانی نیز از ظرفیت خوبی برای حضور فعال در انتخابات برخوردار است که طبیعتا از هم اکنون خود را برای پیروزی در این انتخابات آماده می‌کند.

محمد حسین فرهنگی تاکید کرد: جریان اصلاح طلب برای حضور در انتخابات مجلس دهم در سطح و وضعیت خوبی هم برای شرکت در انتخابات و هم رقابت با جریان اصولگراست، این جریان، جریان سیاسی شناخته‌ شده‌ای با پایگاه اجتماعی مناسبی است پس طبیعتا برای حضور در انتخابات شرایط لازم را داراست.

واکنش علی مطهری به دستور مقام معظم رهبری
علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص خوشامدگویی مهمانداران هواپیماها اشاره کرده و آن را "مصلحانه" خوانده است. در این یادداشت که در اختیار «آفتاب» قرار گرفته، آمده است: در ایام تعطیلات نوروز خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که رهبر انقلاب در جریان سفر به مشهد زمانی که مهماندار هواپیما در خوشامدگویی ابتدایی به مسافران گفته است «و با آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب» دستور دادند این جمله از متن خوشامدگویی پروازهای شرکتهای هواپیمایی حذف شود.


در خواست برای رسیدگی پرونده مرتضوی
اعضای هیئت تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در رسیدگی قوه قضائیه به گزارش این تحقیق و تفحص و پرونده سعید مرتضوی شدند.

پیشنهاد دیگر هنگام وزیر احمدی‌نژاد برای منشور اخلاقی
سید محمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان اسلامی و وزیر ارشاد دولت دهم پیشنهاد داد تا احزاب یک منشور اخلاقی برای انتخابات تدوین و ملزم به اجرای آن باشند.

رحیمی زندان است
وکیل رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا رحیمی برای تعطیلات نوروز به مرخصی آمده یا خیر٬ عنوان کرد: خیر. آقای رحیمی تنها یک بار و آن هم به دلیل بیماری همسرش به مرخصی آمد و در طول ایام ایام نوروز به دیدن خانواده نیامد.

استانداران با احزاب همکاری ندارند
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما هیچ نظارتی بر کار احزاب در کشور وجود ندارد گفت: استانداران همکاری‌های لازم را با احزاب ندارند. آقای مقیمی به داداحزاب برسید. عدم حمایت از احزاب باعث بی‌انگیزی آنها می‌شود. لطفا استاندارانی که با احزاب همکاری نمی‌کنند را عوض کنید. برخی از این افراد برای زدوبند سیاسی خود اجازه کار به احزاب در استان‌ها نمی‌دهند.

تکذیب شکایت استاندار فارس از مقامات دانشگاه
یک منبع آگاه در استانداری فارس٬ در واکنش به خبر شکایت مقامات استانداری از مسئولان دانشگاه به خاطر دعوت علی مطهری به شیراز گفت: استانداری هیچ شکایتی از مقامات دانشگاه شیراز نکرده است و اصلا اجازه شکایت دولت از دولت وجود ندارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

استاندار کرمان: بازگشت حقوق معادن به قانون نیاز دارد / بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان نمی‌کنند

زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند

آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در پی بارندگی‌های اخیر

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)