کد خبر: ۱۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، تعداد رسانه‌های واجد شرایط برای شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات را تا ظهر 5شنبه22مهر، 4130 رسانه (اعم از مکتوب و الکترونیک) اعلام کرد.
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، تعداد رسانه‌های واجد شرایط برای شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات را تا ظهر 5شنبه22مهر، 4130 رسانه (اعم از مکتوب و الکترونیک) اعلام کرد.

 سید علاءالدین ظهوریان با اعلام این مطلب، تصریح کرد: با توجه به تبصره 2 ماده 35 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات (هر مدیرمسئول حتی اگر مدیرمسئولی چند نشریه را به عهده داشته باشد تنها یک رأی خواهد داشت) تعداد مدیران مسئول واجد شرایط 3012 نفر است که ظرف روزهای آینده این عدد ممکن است افزایش داشته باشد زیرا عده ای از مدیران محترم مسئول، پس از دریافت پیامک های دبیرخانه هیأت نظارت، در صدد تکمیل اعلام وصول و اخذ تأییدیه آن هستند تا نصاب لازم را برای شرکت در انتخابات به دست آورند.
 
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، در همین زمینه توضیح داد: این نصاب، انتشار حداقل نیمی از شماره های مورد انتظار مطابق ترتیب انتشار مصوب است. به عنوان مثال یک هفته نامه که در طول یکسال باید 50 شماره منتشر کند اگر از 25 مهر 94 تا 25 مهر 95 بیش از 25 شماره، منتشر و اعلام وصول کرده باشد، واجد شرایط تلقی می شود. ضمناً‌ اگر این هفته نامه در یکسال اخیر مجوز گرفته باشد، مثلاً از ابتدای خرداد امسال، انتشار خود را شروع کرده باشد تعداد شماره های مورد انتظار برای او 20 شماره است که با 11 شماره، نصاب لازم را به دست می آورد.
 
ظهوریان همچنین در خصوص رسانه‌های برخط گفت: واجد شرایط بودن برای رسانه‌های الکترونیک برخط یعنی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، شروع به انتشار و فعال بودن است.
 
دبیر هیات نظارت بر مظبوعات با اشاره به اینکه تعداد نهایی واجدان شرایط، صبح روز یکشنبه اعلام می شود، خاطر نشان کرد: چنانچه نصف بعلاوه یک از تعداد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کنند، نیازی به مرحله دوم انتخابات (14 روز بعد) نیست. در این حالت، فرد منتخب هم باید اکثریت مطلق آراء (نصف بعلاوه یک) را از آن خود کرده باشد و گرنه به مرحله دوم (14 روز بعد) موکول می شود.            

شانزدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، یکشنبه 25 مهرماه از ساعت 10 تا 16 و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) خواهد بود.

آمادگی 24 ساعته برای رفع مشکل مدیران مسئول جهت شرکت در انتخابات هیات نظارت
شانزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

دبیرخانه هیات نظارم بر مطبوعات اعلام کرد: آن دسته از مدیران مسئول که در ورود به سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) مشکل دارند و یا رمز عبور خود را فراموش کرده اند می توانند با تماس با همکاران فنی این سامانه، مشکل خود را حل کنند.

همکاران فنی سامانه از صبح امروز تا روز انتخابات یکشنبه 25 مهرماه به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 84095235 و 09198139925 پاسخگو هستند تا مشکلات احتمالی را مرتفع کنند.      

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

کشف دو هزار قوطی شیرخشک احتکاری از انبار یک داروخانه در بم

رئیس سازمان سنجش کشور : دانش‌آموزان یک بار برای ترمیم نمره فرصت دارند/ زمان تمدید نمره

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار برای نیمه اول خرداد از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)