کد خبر: ۱۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه اگر شما معتقدید امام حسین(ع) اصلاح طلب است بیان کرد : بنده سوالم از اصلاح طلب ها این است که امام حسین (ع) خواسته نظام امویی که حاکم بر جامعه پیغمبر بوده را اصلاح کند شما که امروز مدعی اصلاحات هستید آیا نظام مقدس چمهوری اسلامی را نظام اموی می دانید؟ که می خواهید اصلاح کنید؟!
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله   با بیان اینکه اگر شما معتقدید امام حسین(ع) اصلاح  طلب است بیان کرد :  بنده سوالم از اصلاح  طلب ها این است که  امام حسین (ع) خواسته نظام امویی که حاکم بر جامعه پیغمبر بوده را  اصلاح کند شما که امروز مدعی اصلاحات هستید  آیا نظام مقدس چمهوری اسلامی را نظام اموی می دانید؟ که می خواهید اصلاح کنید؟! 

به گزارش آرمان كرمان ، حجت الاسلام محسن زاده  در یادواره شهدای پایگاه مقاومت مالک اشتر رابر با بیان اینکه  دشمن درصدد از بین ببردن انقلاب اسلامی است یا اگر نتوانست از بین ببرد تابلوی جمهوری اسلامی باشد اما  محتوای جمهوری اسلامی نداشته باشد در ادامه گفت: محتوای جمهوری اسلامی همان  اهداف عاشورایی ابا عبدالله الحسین (ع) است  زینب کبری و اهل بیت (ع)  با علم و آگاهی راه اسارت را از  قبل می دانستندلذا پذیرفتند که با امام حسین (ع)  همراه شوند، عقیله بنی هاشم زینب کبری (س) به این مأموریت بزرگ هم به اسارت، به بازگشت  و هم به اربعین برنامه ریزی کرده  و واقف بوده که تا این خون مطهر و این اهداف الهی به ثمر بنشیند.

وی افزود: آن زمان دشمن برنامه ریزی کرده، و امروز  استمرار لشکر متوکل را هم می بینید جریانی که امروز  به اسم داعش دارد کشور های اسلامی را به خاک و خون کشیده و با  خاک یکسان می کندشعارشان این بود دستمان به سامرا برسدآن بار سامرا را  گنبد و بارگاهش را تخریب کرد این بار قبر را تخریب و نبش  قبر خواهیم کرد.

حجت الاسلام محسن زاده با سلام و صلوات و درود خداوند متعال بر یاروان حقیقی اسلام و مسلمین گفت:  آن کسانی که در  طول تاریخ  انقلاب اسلامی نشان دادند که جانشان را کف دستشان گرفتند و فدایی مکتب اهل بیت اند، فدایی ولایت اند، اگر حاج قاسم سلیمانی نور دیده همه ملت ایران  و سرباز فداکار ولایت در آن عرصه نبود چه اتفاق برای سامرا می افتاد او بود که دستور داد اگر قدمی از قدم  از این به بعد به سوی سامرا  بردارید تمام جبهه کفرتان را با خاک یکسان می کنیم دشمن را  زمین گیر و متوقف  کرد امروز داعش جزء بساط شیطان است.

وی اضافه کرد: آن چیزی  که حزب اموی در آن  زمان امیدداشت وقتی دید که نتوانست شروع کردند به شایعه  سازی ها و دروغ پردازی ها به اینکه حزب  اموی، مروانی و حزب عباسی  این احزاب دست به دست هم دادند اهدافی خود ساخته برای امام حسین (ع) تعریف کردند و گفتند هدف  امام حسین (ع) از کربلا ؛  احیای امر به معروف و نهی از  مکر و اصلاح امور امت نبوده،  امام حسین دنبال قدرت،سلطنت  و حکومت بوده و با این حربه  خواستند  نهضت ابا عبدالله الحسین(ع) را از درون تهی کنند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله  با بیان اینکه امروز دشمنان نتوانستند انقلاب اسلامی را زمین گیر کند اهدافشان را از طریق عناصری در داخل کشور به پیش می برند عنوان کرد: دشمنان خارجی ، آمریکا، اسرائیل و امثال  اینهابخشی از بساط  شیطان اند تحت فرماندهی ابلیس  پلیدند، درسته آمریکا شیطان بزرگ است و به فرموده امام  شیطان اعظم است اما این شیطان بزرگ با همه بساطش بخشی از بساط شیطان است.

وی شهدا را بر خودحاضر و ناظر گرفت وگفت: بنده به عنوان  یک طلبه به این عقیده و باور رسیدم، امروز اصلاح طلبی غیر اصولگرایانه بخشی از بساط شیطان که دراین مملکت گسترده شده است، اصلاح طلبی اصولگرایانه می گوید: ارزش ها، امام و شهدا، اگر یک اشکالی متوجه جمهوری اسلامی است باید این اشکال را برطرف کنیم نه اینکه با اصل نظام  به تقابل  بیفتیم  اما اصلاح طلبی غیر اصولگرایانه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کرده و اقدام می کند، مگر فتنه سبز چیست؟

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه مگرجنبش  براندازانه سبز، جلوه گری چه آنهایی جلودار با تابلو بودندوچه آنهاییکه از پشت صحنه را هدایت می کردند، اینها دنبال چه بودند به غیر از این که در عهد نامه خودشان با بنیاد تلاش برای آزادی با جرج سوروس پیمان بستند که انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند افزود:  امروز رئیس دولت ما در مجلس استان یزد حضور پیدا می کند و از رئیس جریان فتنه سبز با بالاترین تعابیر حمایت می کند  چرا اینکار را می کنید ؟ نکنید.

وی با بیان اینکه اگر شما معتقدید امام حسین(ع) اصلاح  طلب است بیان کرد :  بنده سوالم از اصلاح  طلب ها این است که  امام حسین (ع) خواسته نظام امویی که حاکم بر جامعه پیغمبر بوده را  اصلاح کند شما که امروز مدعی اصلاحات هستید  آیا نظام مقدس چمهوری اسلامی را نظام اموی می دانید؟ که می خواهید اصلاح کنید؟! 

آیا نظام ولایی شیعی را که بعد از هزارو چند صد سال امروز به عرصه  پیروزی رسیده است خلف صالحی از  فرزندان پیغمبر نائب امام زمان عهده دار و سکانداری اوست می خواهید این را اصلاح بکنید؟!، اگر این را می خواهید اصلاح کنید یقین بدانید اصلاحاتتان اصلاحات شیطانی و یزیدی است شاخصه هایی هم که  نشان می دهید، شاخصه  های  یزیدی و شیطانی است.

شعار شیطان "ما نمی توانیم است”

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه  از ویژگی های شیطان قسم خورده  اینکه  مردم  را گول و  فریب  بزند گفت: امروز می گویند برجام آوردیم ، تحریم ها  رفت مکرر هم بر این  پای می فشارند اما شما آخرین  صحبت ریاست جمهوری را در کرج ببینید چه گفتند فردای آن روز  مجلس آمریکا از ۴۲۰نفر نماینده ۴۱۹  نفر رأی می دهند ، ۱۰ سال دیگرتحریم های جمهوری اسلامی ایران را  تأیید ، تأکید و  تمدید می کند چرا به مردم دروغ میگویید؟،  چرا اغواگری می کنید.

وی اضافه کرد:  شیطان وعده فقر می دهد،  شعار شیطان "ما نمی توانیم است” شعار جبهه ایمان که  امام رضوان الله تعالی علیه پرچمدار او  بودند و خلف صالحشون امام خامنه ای (روحی فداه ) امروز پرچمداری می کنند شعارشان ” ما می توانیم است” .

این نماینده ولی فقیه افزود: به عنوان وزیر کذا می گوید ما نمی توانیم  چه اشکالی دارد همانگونه  که برای فوتبال  مربی خارجی می آوریم  برای دیگر بخشها هم مدیر از خارج وارد کنیم ،  شعار ما نمی توانیم از  شیطان است،  در هر پست ، مسئولیت و وزارت  و لباسی باشید حق ندارید در جامعه اسلامی شعار شیطان را تکرار کنید.

وی بیان کرد: جهبه ایمان که امام  در رأسش بود، فرمود آمریکا شیطان بزرگ است امروز خواص فرتوت، پیر و بریده  از انقلاب اسلامی  به امام ما دروغ می بندند  کسی که در  عبا و عمامه و لباس پیغمبراست خیلی زشت و بد که  بزرگترین دروغ ها را به ولی خدا و نائب برحقش امام زمان نسبت بدهند، افترا ببندند و دروغ  بگویند خیلی زشت است.

حجت الاسلام محسن زاده در ادامه گفت : اگر از مردم شرم نمی کنید ، اگر از نیروهای انقلابی  شرم نمی کنید،  اگر از امام  شرم نمی کنید لااقل  از قبر و  قیامت خودتان بترسید، می گویند امام این اواخر عمر از شعار مرگ بر آمریکا  پشیمان  بودند  شما  پشیمان شدید، شما فرتوت و درمانده شدید در برابر انقلاب  ریزش کردید،  اواخر جنگ  رزمندگان بسیاری این شعار می دادید "جنگ جنگ تا پیروزی” 

امام عزیز  فرمودند:” جنگ جنگ تا رفع  فتنه در کل  جهان ” حال می گویند امام پشیمان بودند چرا به امام  دروغ می بندید، چرا رفتارهای شیطانی از خودتان بروز می دهید.

وی با اشاره به حفظ وحدت افزود: ما با اصلاح طلبان اصوالگرا برادریم اما با اصلاح  طلبانی که  در جبهه شیطان حرکت می کند آنها در برابر دین و ایمان، ارزشهای و شهدای ما  قد علم کرده اند،  ما در برابر همه دنیای آنها  قد علم می کنیم و می ایستیم.

برجام توانسته است  حداقل  ۱۵سال ملت ایران را به عقب براند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله، با اشاره به دستاورد برجام  تصریح کرد: پیام وزیر خارجه عربستان سعودی رژیم آل یهودی که اخیراً به ترامپ  رئیس جمهور منتخب آمریکا نوشته  بخوانید، مبادا شما این توافق برجام ، برنامه جامع اقدام مشترک  را لغو کنید، چرا که  برجام توانسته است حداقل  ۱۵سال ملت ایران را به عقب براند این دستاورد  برجام است.
زینبی عمل  کنید تا انقلاب بماند

وی در پایان خواستار شد:  اگر می خواهید انقلاب بماند زینبی عمل  کنید  شهدای ما حسینی عمل  کردند و جانشانهم دادند، تکلیف امروز من شما  که زنده هستیم این است  که زینبی عمل کنیم ،  اگر زینبی عمل نکردید بدانید یزدی هستید .

حجت الاسلام محسن زاده خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) با  اربعین حافظ ابا عبدالله الحسین و ارزشهای حسینی  است، خطبه های آتشین زینب(س)  افشاگری کننده بساط کفر، یزید و یزیدیان است چرا  سکوت می کنید حق را بگویید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

 ۶ نفر در رابطه با  آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

مهم‌ترین علامت کنسروهای فاسد/ به ظاهر قوطی کنسرو توجه کنید

کشف 41 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در بم

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی؛ گرد و خاک کرمان را فرا می‌گیرد

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

ثبت‌نام مدارس فقط با ثبت در سامانه املاک و اسکان

مدیرکل منابع طبیعی کشور عنوان کرد: ضرورت اجرای انجام عملیات آبخیزداری در جنوب کرمان

توصیه های مهم پلیس راهور کرمان به عابران پیاده

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)