کد خبر: ۱۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان خبر داد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طبق مذاکراتی که با مدیر مرکز گسترش سینمای مستند داشتیم، موضوع خانه مستند کرمان و هفته فیلم مستند بم و حمایت از مستندسازان کرمانی را در قالب طرح های حمایتی مرکز گسترش دنبال خواهیم کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طبق مذاکراتی که با مدیر مرکز گسترش سینمای مستند داشتیم، موضوع خانه مستند کرمان و هفته فیلم مستند بم و حمایت از مستندسازان کرمانی را در قالب طرح های حمایتی مرکز گسترش دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، "محمدرضا علیزاده" شامگاه سه شنبه 23 آذرماه در نشست با هنرمندان دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران(سینما حقیقت) در کرمان اظهار کرد: براساس تفاهمی که ابتدای سال بین اداره کل ارشاد کرمان و مدیر مرکز گسترش سینما حقیقت منعقد شد، برنامه ریزی شد بخش ویژه تقدیر از مستندسازان کرمانی را در دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت داشته باشیم.

وی افزود: 20 نفر از مستندسازان کرمانی میهمان جشنواره بوده و در بخش های مختلف حضور داشته، آثار آنها اکران شد و تعامل بسیار خوبی در این زمینه شکل گرفت و در ادامه جشنواره حضور میهمانان دهمین جشنواره را در کرمان داریم.

علیزاده تصریح کرد: بیش از 75 نفر از مستندسازان و ستاد اجرایی جشنواره از شب گذشته در کرمان حضور دارند و تلاش می کنیم در سه روز جشنواره که در کرمان حضور دارند، بخش کوچکی از ظرفیت های فرهنگی و طبیعی استان کرمان آشنا شوند.

وی بیان کرد: مستندسازان کرمانی با مشارکت و همفکری، زمینه حضور در دهمین جشنواره سینما حقیقت را فراهم کردند که بدون همراهی و هماهنگی مسوولان مرکز گسترش سینمای مستند کار دشواری بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: این حرکت می تواند رویدادی در حوزه سینمایی و به ویژه سینمای مستند استان کرمان باشد و امیدواریم نتایج این جشنواره را در آینده ببینیم.

وی افزود: طبق مذاکراتی که با مدیر مرکز گسترش سینمای مستند داشتیم، موضوع خانه مستند کرمان و هفته فیلم مستند بم و حمایت از مستندسازان کرمانی را در قالب طرح های حمایتی مرکز گسترش دنبال خواهیم کرد.

 علیزاده تصریح کرد: اجرا و اکران بخشی از آثار برگزیده و برتر دهمین جشنواره سینما حقیقت در سینما شهرتماشا کرمان فردا و پنج شنبه اکران می شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از تعدادی هنرمندان سینماگر و مستندساز  استان کرمان از جمله محمدعلی روسفید پیشکسوت و استاد فیلمبرداری، مسعود اشجعی کاگردان سریال غلام لرد، رضا فهیمی کاگردان فیلم کودکان ابری و کاندید جایزه اسکار، حامد سعادت برای موفقیت در فیلم "مردی که فسیل شد" و سیدمهدی طباطبایی نژاد دبیر دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت تجلیل شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)