کد خبر: ۱۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزارت اطلاعات در زمینه برخورد با باندهای نفوذی برنامه مدون، کاملا دقیق و کارشناسی شده دارد تا این گروه ها را شناسایی و با آنها برخورد کند

 میزان نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزارت اطلاعات در زمینه برخورد با باندهای نفوذی برنامه مدون، کاملا دقیق و کارشناسی شده دارد تا این گروه ها را شناسایی و با آنها برخورد کند.

حسین نقوی حسینی با اشاره رویکرد موفقیت آمیز وزارت اطلاعات کشورمان در برخورد با جریانات انحرافی و عرفان های نوظهور اظهار کرد: یکی از راه های نفوذ دشمن و برنامه ریزی هایی که در لندن و واشنگتن برای نفوذ دشمن در کشورمان طراحی شده و در حال اجرا است ایجاد حلقه های انحرافی و گروه های تند و نوظهور است.

وی افزود: این گروه های تند و نوظهور برای تحریف اعتقادات و ارزش های دینی و انقلابی، گروه ها و حلقه هایی را تشکیل می دهند که امروز می بینیم یکی پس از دیگری و به سرعت در حال رشد هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: همان کاری که انگلیس در زمان قاجار با ایجاد بابیت و بهائیت انجام داد امروز به نحو دیگری انجام می دهد.

نقوی حسینی تصریح کرد: وزارت اطلاعات در زمینه برخورد با گروه ها، حلقه ها و باندهای نفوذی طبق گزارشی که به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کرده است برنامه مدون، کاملا دقیق و کارشناسی شده دارد تا این گروه ها را شناسایی و با آنها برخورد کند.

وی تاکید کرد: پس از دستگیری اعضای گروه ها نوع برخورد با آنهایی که قابل گفت و گو هستند و به انحراف خود پی می برند، نسبت به افرادی که تربیت می شوند تا با جمهوری اسلامی ایران عناد داشته باشند و وابسته به بیرون هستند و خط ارتباطی دارند و منابع مالی خود را از خارج دریافت می کنند، متفاوت خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: دستگاه امنیتی کشورمان به طور کامل فعالیت های گروه های نفوذی را مورد بررسی قرار می دهد و برخورد مناسب را در شرایطی که وجود دارد انجام می دهد.

نقوی حسینی با بیان اینکه گزارش های متعددی و تکان دهنده ای از حلقه ها و گروه های نوظهور به ما می رسد خاطرنشان کرد: انواع فساد های اخلاقی و اقتصادی در جلسات این گونه گروه‌ها رخ می دهد به گونه ای که خانواده های متعددی از طریق این حلقه و گروه های نو ظهور کارشان به نابودی کشیده شده است.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است که خانواده ها به موضوعات و جلساتی که به صورت روزمره و خارج از حیطه کاری برگزار می شود و عناوین مختلفی چون عرفان و مناسک مذهبی دارند توجه کنند زیرا ما شاهد جنایت و فسادهای زیادی نشات گرفته از تاثیرات حلقه ها و گروه های نفوذ در کشور هستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند

زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در مناطق مختلف کرمان

پانسمان‌های سوختگی بیمه نیست، اغلب بیماران قادر به تهیه آن نیستند / گلایه از غیراستاندارد بودن تخت‌های سوختگی کشور

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

امکان ثبت نام سرویس مدرسه از اول خرداد

مسئولان ذغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند

اظهارات «تاج» درخصوص جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال

تاکید فرماندار بر رفع نقاط حادثه‌خیز کرمان: حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه است

ریزش زغال سنگ جان کارگر معدن کوهبنان را گرفت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)