کد خبر: ۱۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
رئيس دانشگاه آزاد نهمين نشست هماهنگي و پايش امور استان‌ها به نقش موثر و تاثيرگذار آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني به عنوان رئيس هيات موسس و هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي در توسعه كمي و كيفي آن اشاره كرد و گفت:«آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني هميشه از شخصيت‌هاي برتر نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است

رئيس دانشگاه آزاد نهمين نشست هماهنگي و پايش امور استان‌ها به نقش موثر و تاثيرگذار آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني به عنوان رئيس هيات موسس و هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي در توسعه كمي و كيفي آن اشاره كرد و گفت:«آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني هميشه از شخصيت‌هاي برتر نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است به‌طوري كه نقش برجسته ايشان در همه امورات نظام از جمله پيروزي انقلاب، تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و ماموريت‌ها و سختي‌هاي جنگ تحميلي و عبور از بحران‌ها، انكارناشدني است و آيت‌ا... هاشمي شخصيت والا و تاثيرگذار تاريخ معاصر ايران هستند.»

حميد ميرزاده افزود: «در تاريخ زندگي سياسي آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني، نگاه به آينده همواره به چشم مي‌خورد. از ويژگي‌هاي بارز شخصيتي ايشان آينده‌نگري و آينده‌پژوهشي است. بعد از خداوند و عناياتي كه بزرگان نظام به اين دانشگاه دارند، در برابر نامهرباني‌ها به حضور آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني دلگرم هستيم كه قوه محركه و انگيزه بالاي مديران و مسئولان اين دانشگاه است. » 
بي‌ترديد نام دانشگاه ازاد بدونتوجه به نام آيت‌ا... هاشمي معنايي نخواهد داشت چرا كه بزرگ‌ترين پشتيبان و موسس دانشگاه جز اين شخصيت نيست. 
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بارها دانشگاه آزاد را از گزندبدخواهان حفظ كرده است كه نمونه‌هايي از اين تلاش‌ها براي تضعيف دانشگاه آزاد دردولت قبل مشاهده شد.
 آيت‌ا... هاشمي در اين باره گفته بود:« همين دولت قبلي بود كه قصد داشت دانشگاه را به زمين بزند و بمب را روي اساسنامه دانشگاه گذاشتند و شوراي عالي انقلاب فرهنگي اساسنامه ما را بي‌خاصيت كرد، اين درحالي است كه يك بند از اين اساسنامه مي‌گويد، هر تغييري در اساسنامه بايد با پيشنهاد هيات موسس باشد كه آنها مراعات نكردند و ما در اين زمينه به دادگاه شكايت كرديم و دادگاه مصوبه آنها را متوقف كرد.» 
و بار ديگر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با يادآوري دو سال فترتي كه بر دانشگاه آزاد اسلامي در دولت‌هاي نهم و دهم گذشته، گفت:«متاسفانه اوضاع به گونه‌اي بود كه مسئولان اجرايي دانشگاه مصوبات هيات موسس و هيات امنا را نيز اجرا نمي‌كردند.» 
تدبير و بزرگواري آيت‌ا... هاشمي به مثابه پوشش محكمي سبب مصونيت اين دانشگاه شد. آيت‌ا... هاشمي آذرماه سال جاري بود كه مانند هميشه تاكيد كرد:«دانشگاه آزاد اسلامي يك سرمايه ملي است كه بايد تا هميشه در خدمت پيشرفت كشور باشد.»
برچسب ها: هاشمی رفسنجانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

معاون وزیر نیرو خبر داد: معافیت کشاورزان از پرداخت هزینه برق تا چهارماه

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)