کد خبر: ۱۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر راه وشهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طرح اجرایی در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، تصریح کرد: طرح اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج نشان داد تمرکز بر روی توانمند سازی مردم و استفاده از ظرفیت های انسانی و الگوی مردمی بهتر و بیشتر جواب می دهد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طرح اجرایی در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، تصریح کرد: طرح اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج نشان داد تمرکز بر روی توانمند سازی مردم و استفاده از ظرفیت های انسانی و الگوی مردمی  بهتر و بیشتر جواب می دهد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، عباس آخوندی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری که با حضور استاندار کرمان و مدیران استانی در وزارتخانه مربوطه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم و طلب آمرزش برای ایشان، افزود: مدل توسعه استان کرمان مدلی موفق است که بدون بودجه های دولتی کارهای بزرگی صورت داده است.

وی طرح نجات استان کرمان را، الگوی موفق مبارزه با حاشیه نشینی دانست و یادآورشد: طرح ابتکاری و محوری نجات الگوی قابل ستایشی است که می تواند برای کل کشور ارائه و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طرح اجرایی در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، تصریح کرد: طرح اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج نشان داد تمرکز بر روی توانمند سازی مردم و استفاده از ظرفیت های انسانی و الگوی مردمی  بهتر و بیشتر جواب می دهد.
آخوندی در ادامه به فرهنگ کرمان و سابقه تمدنی این استان  اشاره کرد و یادآورشد: فرهنگ غنی مردم، این استان را به مرکز تمدنی تبدیل نموده است و نمونه بارز آن را می توان در روحیه مردم شهرستان قلعه گنج مشاهده نمود.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان قلعه گنج به دلیل سابقه فرهنگی با توسعه همگام شدند و باید این ثروت عظیم انسانی و این روحیه بالای مردم را حفظ و از آن قدردانی کرد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهم اقدامات بنیاد مستضعفان و استانداری کرمان در شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، گفت: بنیاد مستضعفان توانسته است بدون صرف هزینه های زیاد، توسعه را در منطقه مدیریت نموده و زمینه مردمی نمودن اقتصاد و همچنین توانمند سازی مردم را فراهم نماید.
آخوندی همچنین به گزارش ستاد بازآفرینی استان کرمان اشاره کرد و افزود: کلیه مصوبات جلسات استانی در ستاد ملی بازآفرینی شهری تصویب می گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

كشف 25 راس گوسفند قاچاق در سيرجان

شعب کشیک بانک‌ها فردا فعال هستند

آیین بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در کرمان برگزار شد

عامل وقوع قتل در معدن کرومیت فاریاب دستگیر شد

تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی فردا تعطیل است

آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری شد

دمای هوای کرمان افزایش می‌یابد

سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد

برگزاری نوبت دوم کنکور به تعویق افتاد

استانداران اسبق کرمان درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۷ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)