کد خبر: ۱۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
... و این چنین شد که شریعتمداری در مناظرات یکطرفه ی سابق، مشهور به «سردار قلم» شد!
حسین شریعتمداری مشهور به «سردار قلم اصولگرایان» باز هم به جدول زد! او همواره در عمر سیاسی خود، مجالی برای دفاع به دیگران نداده و عمدتا هر آنکس که در برابرش نشسته، حامی ششدانگش بوده و صرفاً در برخی جزئیات با او همرای نبوده! در واقع او تنها از پس مناظرات و مصاحبه ها و مقالات «یکطرفه» برآمده و چون جوابی بر او نیامده، پس به حق به «سردار قلم» مشهور شده است!
حسین شریعتمداری مشهور به «سردار قلم اصولگرایان» باز هم به جدول زد! او همواره در عمر سیاسی خود، مجالی برای دفاع به دیگران نداده و عمدتا هر آنکس که در برابرش نشسته، حامی ششدانگش بوده و صرفاً در برخی جزئیات با او همرای نبوده! در واقع او تنها از پس مناظرات و مصاحبه ها و مقالات «یکطرفه» برآمده و چون جوابی بر او نیامده، پس به حق به «سردار قلم» مشهور شده است!

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»؛ شریعتمداری اما شب گذشته یکی از معدوددفعاتی بود که فردی مقابلش نشست که مخالف تمام قد نگاه و منش تندروانه ی وی بود. مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردمسالاری& دبیر کل حزب مردمسالاری و نماینده مجلس در برنامه شب گذشته متن حاشیه در برابر حسین شریعتمداری نشست.

 گو آنکه کواکبیان، در برابر شریعتمداری خیلی بیشتر می توانست لب به سخن بگشاید و تناقضات ذهنی او را در برابر چشم میلیون ها ایرانی، آشکار سازد، اما به هر شکل، یا نخواست  یا فرصت اندک برنامه تلویزیونی، به او اجازه چنین کاری نداد. شاید اگر تلویزیون اجازه می داد یک چهره مسلط تر و تام عیار رسانه ای اعتدالگرا یا اصلاح طلب در برابر شریعتمداری حاضر شود، شریعتمداری (که بی حوصله تر و کم ظرفیت تر از آنچه بود که تصور می شد) زودتر از موعد برنامه زنده را تعطیل می کرد!

اما چه شیرین است، وقتی حسین شریعتمداری از «سند» و «مستندات» سخن می گوید! دائم می گفت: اقای کواکبیان مستند سخن بگویید! چنان حرف می زد، گویی او مدیر روزنامه ای نیست که هر روز صدها دروغ نثار منتقدانش می کند و سندی هم اراِئه نمی دهد! «سند» در قاموس کیهانیان، همان چیزیست که که قبلتر در «کیهان» منتشر شده! وقتی منتشر می شود، اسمش می شود «سند»! به همین سادگی! بنابراین، کواکبیان حق ندارد حرفی بزند،چون سندی همرهش نیست! اما جناب شریعتمداری حق دارد هر آنچه می خواهد بگوید! چون از دهان مبارکش خارج شده، پس اسمش سند است!

بگذارید برسیم به همان بحث «سند»! یکی از دهها بحث دروغی که از زبان مستند جناب شریعتمداری خارج شد، دلار 3100 تومانی در دوران احمدی نژاد بود! وقتی شریعتمداری دلار 4000 تومانی دولت روحانی را تقبیح کرد، کواکبیان دلار 3600 تومانی احمدی نژاد را یادآوری کرد که ظرف چند ماه، از 1200 تومان به این عدد رسیده بود! اما دکتر شریعتمداری به نیابت از دکتر احمدی نژاد، ضمن تکذیب دلار 3600 تومانی در دولت قبل، ادعا کرد که در دولت احمدی نژاد، دلار نهایتا به عدد 3100 رسید نه 3600! و در ادامه از کواکبیان خواست، مثل او مستند سخن کند!

برای پاسخ به همین تک ادعای «مستند»!! جناب شریعتمداری، به سند بانک مرکزی دوران احمدی نژاد و همچنین خبر روزنامه کیهان در سال 91 در مورد دلار 3600 تومانی اشاره مختصری می کنیم و چون در قاموس کیهانیان، «سند همان چیزیست که در کیهان منتشر می شود»، پس وجدان همواره بیدار جناب شریعتمداری را به مستندات مذکور جلب می کنیم:

وقتی «سردار قلم» به نفس نفس افتاد/ سند کیهانی برای دروغ دیشب شریعتمداری!

در اين خبر، كيهان در تاريخ 13 اسفند 1391 با افتخار تمام از از كاهش ٧٥ توماني قيمت دلار خبر داده كه تازه به قيمت ٣٦٤٠ تومان رسيده است! يعني ٥٤٠ تومان بيشتر از ادعاي دروغين شريعتمداري ! و اين يعني يكي از هزاران جعليات به اصطلاح مستند شريعتمداري كه با فراموشي ويژه جنابش، مخلوط شده است!

وقتی «سردار قلم» به نفس نفس افتاد/ سند کیهانی برای دروغ دیشب شریعتمداری!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایرانی با وجدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
1
ترا خدا این قدر این اقای حسین شریعتمداری را جدی نگیرید با ان روزنامه سراسر دروغ و افراط و سراسر حرف بی اساس .
محسن
|
United States
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
اینگونه منا ظره ها مفید ومبارک است زیرا موجب شفافیت مواضع وروش ومنش وداش وصداقت افراد مناظره کننده می شود اما با توجه به این که اقای شریعت مداری سردار قلم جبهه ا صول گرایان است که به نظرمن هم هست شرط انصاف این بود کهدر خواست می کردند از افردی نظیر شکوری راد وحساما لدین اشنا ویا در صورت امکان از مصطفی تاج زا ده وحسین مرعشی برای هماوردی دعوت کنندالبته اقای کواکبیان فرد مطلع ودانایی هستند اما چون چالش بر سر عملکرد دولت بود نه مجلس بهتر بود اعضای محترم دولت ویا افراد مورد اشاره به تلویزیون دعوت میشدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

استاندار کرمان: بازگشت حقوق معادن به قانون نیاز دارد / بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان نمی‌کنند

زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند

آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در پی بارندگی‌های اخیر

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)