کد خبر: ۱۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
گزارش گفتارنو از کنفرانس مطبوعاتی شهردار زرند
شهردار زرند در نشست خبری خود با بیان این که شهرداری زرند را با 25 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم گفت: پول هایی که از مردم برای آسفالت یا پیاده رو سازی گرفته شده بود اما خرج جایی دیگه شده بود.اگر بخواهیم آن تعهدات را حساب کنیم قریب 80میلیارد تومان بدهی داشته ایم.

گفتارنو/ زکیه سلیمی زرندی:

شهردار زرند در نشست خبری خود با بیان این که شهرداری زرند را با 25 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم گفت: پول هایی که از مردم برای آسفالت یا پیاده رو سازی گرفته شده بود اما خرج جایی دیگه شده بود.اگر بخواهیم آن تعهدات را حساب کنیم قریب 80میلیارد تومان بدهی داشته ایم.

احمد محمدی، با بیان این که شهرداری زرند حدود 700 نفرنیرو دارد، ضمن انتقاد تلویحی از تورم نیروی انسانی در شهرداری زرند، افزود:این مساله اشکال در بحث مالی مجموعه ایجاد می کند.

محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او می پرسید آیا بی پولی همان شکست است ؟، گفت:  نه ، من هرگز بی پولی را شکست نمیدانم. در همین راستا چند استراتژی انجام شد؛ 1 کاهش هزینه ها  منهای هزینه های پرسنلی 2 افزایش درآمد ها 3 بهینه سازی منابع انسانی و  بهره وری نیروهای انسانی  4صدور خدمات فنی مهندسی . که  الحمدالله در هر 4 استراتژی در نظر گرفته موفق بوده ایم.

او با اشاره به لزوم کاهش هزینه ها ، افزود: از همان روزی که در مجموعه شهرداری و شورای شهر قرار گرفتم کلا هر نوع رابطه پیمانکاری با شهرداری با توجه به  نیروی زیاد انسانی که داریم، خلع ید کردم. 
محمدی با اذعان به این که این یک تصمیم انقلابی و سخت بود، ادامه داد: وجود این مشکل باعث شده بود که انسجام در میان کارکنان شهرداری نباشد که این اقدام موجب انسجام بین کارکنان شد. 

محمدی با تاکید بر این که با خلع ید پیمانکاران تا کنون 20 میلیارد تومان صرفه جویی صورت گرفته، اظهار داشت: در طی یک سال گذشته  تا کنون 300 هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر اجرا شده است، که اگر میخواستیم به وسیله پیمانکار انجام بدهیم نزدیک به 10 میلیارد تومان باید به پیمانکار داده می شد که اصلا نداشتیم بدهیم.
شهردار زرند یادآور شد: کارهایی که در طی ایام عید صورت گرفت نظیر رنگ آمیزی جداول و المان ها تمامی توسط نیروهای شهرداری صورت گرفت. پس بی پولی مساوی باشکست نیست ، ما باید دنبال راه حل و راهکار باشیم.

او با اشاره به لزوم افزایش درآمد ها گفت: نزدیک به 3 میلیارد تومان پول از همین نشتی درآمد ها به شهرداری وارد شد. صدور خدمات فنی مهندسی نیز حدود 2میلیارد درآمد برای مجموعه شهرداری داشته است.  در حال حاضر ما به صورت پیمانکاری برای برخی جاها کار میکنیم.
محمدی خاطر نشان کرد: ما با وجود کمبود پولی که داشتیم خیلی جاها  به صورت مشارکتی بامردم ، کارکردیم. می توان گفت با خیرین عمرانی شهرستان ، یعنی خیلی جاها طرف برای اینکه مشکل خودش برطرف شود امد با شهرداری مشارکت کرد و در کناررفع مشکلش مشکل بسیاری از مردم دیگر هم حل شده است. 

او با تاکید بر این که تحت هیچ شرایطی ما ورودی به شهرداری  نداشتیم، خاطر نشان کرد: حقوق  کارکنان در ابتدای کار 5ماه عقب بوده که الان  2ماه عقب است، علی رغم اینکه 2ماه عقب هستیم.

محمدی با بیان این که سینمای شهر زرند بعد از 10 سال  تا  دهه فجر به بهره برداری میرسد، یادآور شد: جایی که تبدیل شده بود به یک مخروبه به یک سینما تبدیل میشود . در کنارآن بزرگترین پلاتو استان را احداث کرده ایم.  

او در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر گفت: من به هیچ وجه نه برای این انتخابات و نه انتخابات دیگر قصد  کاندیداتوری ندارم و در انتخابات گذشته ثابت کرده ام که شهرداری از هیچ حزب و گروهی  و جناحی طرفداری نمی کنند. 

محمدی با تاکید بر این که ما به هیچ وجه قصد حمایت از حزبی را نداریم اظهار داشت: اگر هر معاونی قصد داشت کاندید بشود باید استعفا بدهد. ما بخشنامه می کنیم که هیچ مدیر و معاون شهرداری نمی تواند کاندیدا شود.

 پل عابر پیاده که جنجالی شد

 محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پل عابر پیاده گفت: در واقع این پروژه از 4سال قبل بوده و به علت مشکلاتی اجرا نشد ، پیمانکار به علت مشکلاتی قصد شکایت داشت و قطعا شهرداری محکوم میشد و این باعث شد که من بدون هیچ تصمیمی برای جای نمایی و مسائل مربوط به پل تنها اجرا کنم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)