کد خبر: ۱۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره

خانه ملت نوشت:
کاظم جلالی در مراسم ورود هواپیمای ایرباس A321 گفت: امروز برای خیر مقدم به هواپیمای ایرباس یا برای حضور در شادی ورود یک هواپیما به اینجا نیامده‌ایم بلکه موفقیتی برای ملت فهمیده و بزرگ ایران رقم خورده که نشان از تاریخ موفق و پیروز ما دارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور ما برای جشن به کرسی نشاندن حقانیت ملت ایران است، تصریح کرد: سخنانی که از آغاز انقلاب و از سوی بنیانگذار انقلاب آغاز شد تا رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ادامه یافت و در جریان مذاکرات 1+5 تلاش‌های این مجموعه به پشتوانه مردم و حقانیت جمهوری اسلامی ایران موجبات افتخارآفرینی را فراهم کرد.

وی افزود: کسانی بودند که تا دیروز ما را تحریم می‌کردند؛ اما تحریمی که صنعت هوایی نماد آن بود، امروز با شکست مواجه شدند زیرا ایران بزرگ قابل حذف از مجامع بین‌المللی نیست. ایران بزرگتر از آن است که در عرصه جهانی نادیده گرفته شود.

جلالی در ادامه ضمن تأکید بر اینکه باید برای برخورد و تجلیل از چنین اتفاقاتی انصاف داشته باشیم، گفت: در تاریخ ایران پیروزی‌هایی کمتر از این جشن گرفته شده، این پیروزی نیز متعلق به مردم است لذا امید است پس از این جمهوری اسلامی ایران به جایگاه خود بازگردد.

وی ادامه داد: اگر مدعی مردم‌داری و حل مشکلات عمده از جمله اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی هستیم، باید فضا را به سمت نشاط، کار و تلاش بیشتر ببریم لذا سخن از ناامیدی و عدم موفقیت‌ها و نادیده گرفتن افتخارات جز یأس و ناامیدی چیزی به همراه نخواهد داشت، باید به تولیدکنندگان امید دهیم تا چنین اتفاقاتی تکرار شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که اثر برجام چه بوده است، گفت: باید بردباری و تحمل کرد تا مسیر هموار و آینده ایران سرافراز باشد.

سید احسن علوی: ورود هواپیمای ایرباس A321 نقطه عطفی در کشور است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در ادامه سید احسن علوی، رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورود این هواپیما نقطه عطفی در کشور است، گفت: زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل در کشور ناکارآمد است و در حال حاضر از 290 فروند هواپیمای موجود در کشور تعداد بسیاری از آنها از رده خارج شده‌اند بنابراین نیازمند مدیریت شرایط هستیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بخش هواپیمایی باید تلاش شود تا نیازهای کشور پاسخ داده شود از این رو لازم است از وزیر راه و شهرسازی نیز حمایت جدی صورت گیرد زیرا سکاندار این بخش است.

گفتنی است در پایان این مراسم علیرضا محجوب، کاظم جلالی، پروانه مافی، طیبه سیاوشی، علیرضا رحیمی، مهرداد بائوج لاهوتی، احسن علوی، علیم یارمحمدی، عبدالرضا هاشم زائی، شهرام کوسه غراوی، حسین رضازاده، مهدی شیخ، یوناتن بت کلیا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را در بازدید از هواپیمای ایرباس A321 همراهی کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)