کد خبر: ۱۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی:
مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به اعتماد سازی رسانه ها در خصوص محصولات داخلی، افزود: روابط عمومی ها و رسانه ها هستند که این اعتماد سازی را برای استفاده از محصولات داخلی کشور در بین مردم بوجود می آورند.

مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به اینکه مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی در افزایش کیفیت محصولات نقش عمده دارند، بیان داشت: مسئولین باید نظارت های مردمی را با تبلیغات هدایت نموده و مردم را به مثابه بهترین مبلغین و کنترل کننده کیفیت در جامعه دید.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، نقی عظیمی زاده صبح سه شنبه در دیدار با مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی استاندارد کشور، مدیر کل استاندارد کرمان، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اعتماد سازی رسانه ها در خصوص محصولات داخلی، افزود: روابط عمومی ها و رسانه ها هستند که این اعتماد سازی را برای استفاده از محصولات داخلی کشور در بین مردم بوجود می آورند.

وی با اشاره به اهمیت اداره کل استاندارد در کیفی سازی و استاندارد سازی محصولات داخلی کشور، گفت: اگر ارتباط بین شبکه روابط عمومی دستگاه ها برقرار باشد، این آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و در نتیجه استفاده از محصولات استاندارد بالاتر می رود.

مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی با تاکید بر استفاده از فرصت پایلوت شدن استان در اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی استان فرصت توسعه و پیشرفت و استفاده از تولیدات داخلی را فراهم نموده است.

وی به طرح های خلاقانه استاندار کرمان اشاره کرد و افزود: طرح های استان کرمان در کل کشور الگو و نمونه شده و اداره استاندارد می تواند در همه این طرح ها ورود کرده و در کیفی سازی تولیدات همکاری نماید.

وی با اشاره به اینکه مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی در افزایش کیفیت محصولات نقش عمده دارند، بیان داشت: مسئولین باید نظارت های مردمی را با تبلیغات هدایت نموده و مردم را به مثابه بهترین مبلغین و کنترل کننده کیفیت در جامعه دید.

عظیمی زاده  با تاکید بر اینکه روابط عمومی استانداری در ارایه گزارش فعالیت های استاندارد و عملکرد و وظایف این اداره  در کنار اداره کل استاندار می باشد، تصریح کرد: اگاهی مردم از اقدامات و عملکرد استاندارد می تواند اعتماد مردم به این اداره و شرح وظایف آن را بیشتر نماید.

مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی افزود: ارتباط با صدا و سیما و سایر ارگان های ارتباطی و رسانه ای باعث می شود که اداره کل استاندارد  دغدغه همه شهروندان را بشنود و رسانه ها نیز  در شناساندن استاندارد که یک مطالبه ملی است همکاری و هماهنگی را خواهند داشت.

وی همچنین با تشکر از مدیر کل استاندار کرمان، افزود : دکتر بیگ زاده با سابقه مدیریتی بالا و تخصصی و دانشگاهی که دارند توانستند در اداره کل استاندارد این تجربه و تخصص را به کار گیرند و در بهبود عملکرد استاندارد موفق باشند.

در ادامه این نشست مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی  کشور ضمن قدر دانی از زحمات مدیر کل استاندارد کرمان و مسئولین استان بیان کرد: ما نیازمند فرهنگ سازی استاندارد در جامعه هستیم که این اتفاق از طریق صدا و سیمای مرکز استان امکان پذیر است.

وی افزود: برای ارتفا سطح کیفیت در تولیدات همت ملی و ارتباط مستمر با مردم محقق می شود.
 دکتر مسعودی به نهادینه شدن فرهنگ استاندارد تاکید کرد و بیان داشت: صدا و سیمارا یک رسانه پر نفوذ در جامعه است که می تواند در زمینه فرهنگ سازی استاندارد با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری نماید.

وی با اشاره به موفقیت های سازمان ملی استاندارد ایران بویژه در دولت یازدهم تصریح کرد: گواهی های تایید صلاحیت کشور ما هم اکنون در ببش از ٧٢ کشور دنیا مورد تایید است.
 
در ادامه این نشست مدیر کل استاندارد ضمن خوش امد گویی به مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی استاندارد و مدیر  کل روابط عمومی صدا و سیما و مدیر کل روابط عمومی استانداری گفت:خوشبختانه دیدگاه  استاندار کرمان به مباحث توسعه ای استان مثبت بوده و میتوان از این فرصت استفاده کرد.

وی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی استاندار کرمان که هم اکنون به عنوان یک الگوی عملی در کشور مطرح است، گفت: همه ارکان حکومت اعم از دولت و مجلس و سرمایه گذاران و ائمه جمعه در این طرح دیده شده اند.

بیگ زاده با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در کیفی سازی محصولات و تولیدات داخلی گفت: اگر بتوانیم این روحیه و اعتماد را در بین مردم بوجود بیاوریم، نتیجه آن استفاده بیشتر از محصولات داخلی که همان اقتصاد مقاومتی است.
 
در ادامه نیز مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه صدا و سیما همواره در مسائلی که با سلامت، امنیت و بهداشت جامعه در ارتباط است به خوبی ورود می کند، افزود: همکاری صدا و سیما با اداره کل استاندارد به لحاظ تاثیر بر سلامت جامعه لازم است.

زین الدینی با اشاره به برنامه های تولیدی صدا و سیما گفت: برای تولید محتوای برنامه های آموزشی و آگاهی بخشی جامعه، می توانیم بیش از پیش با اداره استاندارد همکاری نماییم.
وی به اثر برنامه های ساخته شده در صدا و سیما بر جامعه تاکید کرد و بیان داشت: قطعا اعتماد سازی در بین مردم از طریق صدا و سیما بسیار زیاد است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پربازدید ها

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان

تشکیل کمیته جلوگیری از طغیان سرخک در رفسنجان با مشاهده سومین مبتلا به این بیماری

رهایی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه؛ داروی فیبرینوژن بیماران پیوند کبد موجود نیست

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

توقیف73 خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

آغاز ثبت‌نام الکترونیکیِ کلاس‌اولی‌ها از امروز / ثبت‌نام هفتم و دهمی‌ها بعد از اعلام نتایج امتحانی انجام می‌شود

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)