کد خبر: ۱۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
در همایش اعضای شوراهای حل اختلاف استان کرمان مطرح شد؛
رییس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور و معاون قوه قضاییه با بیان این مطلب که در این چند سالی که در شوراهای حل اختلاف کار می کنم به اندازه 30 سال خدمتم در دادگستری تحقیر شده ام، اعلام کرد:فقط 20 درصد سهم استخدام قوه قضاییه به شوراهای حل اختلاف رسید.
رییس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور و معاون قوه قضاییه با بیان این مطلب که در این چند سالی که در شوراهای حل اختلاف کار می کنم به اندازه 30 سال خدمتم در دادگستری تحقیر شده ام، اعلام کرد:فقط 20 درصد سهم استخدام قوه قضاییه به شوراهای حل اختلاف رسید.

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام "محمد مهدی احمدی میانجی" صبح امروز ششم بهمن ماه در همایش اعضای شوراهای حل اختلاف استان کرمان با اشاره به بحث های مطرح شده در این جلسه پیرامون حقوق ناچیز تعدادی از کارکنان شوراهای حل اختلاف گفت: شورای حل اختلاف یک معجون عجیبی و غریبی می باشد و در درد و دل های همکاران شورای حل اختلاف درست می باشد.

احمدی میانجی با اشاره به قصد اولیه تشکیل شوراهای حل اختلاف افزود: قصد ما از تشکیل شورای حل اختلاف، ریش سفیدی برای حل مشکلات و صلح و سازش بین افراد بود، اما پس از آن تعدادی از جوانان به عنوان افتخاری وارد شورای حل اختلاف شدند.

رییس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور به تعداد کارکنان شوراهای حل اختلاف کشور اشاره و بیان کرد: در سال 1388 تعداد کارکنان شوراهای حل اختلاف کشور 102 هزار نفر بود که هم اکنون 40 هزار نفر نیروی حل اختلاف در کشور داریم که تعدادی از آنها بازنشسته شده اند و تعدادی از آنها در امور اداری مشغول به کار می باشند.

وی اظهار کرد: از ابتدای ورود بنده به شورای حل اختلاف براساس مذاکرات زیادی که با رییس قوه قضاییه داشته ام، توانستیم همکارانمان را بیمه و بیمه تکمیلی کنیم.

معاون قوه قضاییه از درآمدهای شوراهای حل اختلاف سخن به میان آورد و تصریح کرد: همه مبالغی که از طریق شوراهای حل اختلاف به خزانه کشور واریز می گردد، به شوراها بازگشت داده نمی شود و هر آنچه اعتبار به حساب شوراهای حل اختلاف واریز گردد، بین استان ها تقسیم می شود.

وی با بیان این مطلب که در این چند سالی که در شوراهای حل اختلاف کار می کنم به اندازه 30 سال خدمتم در دادگستری تحقیر شده ام، اعلام کرد: بیش از این نمی توانم در جهت رفع مشکلات کارکنان شورای حل اختلاف تلاش کنم و تاکنون همه تلاش خود را در این راستا انجام داده ام.

احمدی میانجی کلید حل مشکلات کارکنان شورای حل اختلاف را در دست نمایندگان مجلس دانست و ابراز کرد: تاکنون توانسته ایم 20 درصد سهم استخدام قوه قضاییه را به شوراهای حل اختلاف نسبت دهیم.

وی تاکید کرد: با وجود آنکه 38 هزار نفر در شوراهای حل اختلاف کشور فعالیت می کنند اما بودجه اختصاصی کفاف پرداخت های مناسب را نمی دهد و این امر نیز به علت کم پرداختی های ما می باشد.

رییس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور عنوان کرد: دولت قطره چکانی بودجه را واریز می کند تا در پایان سال با کمبود بودجه مواجه نگردد و امیدواریم تا پایان سال جاری، دریافتی اعضای شورای حل اختلاف بیشتر شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

محکومیت‌ وزیر سابق کشاورزی در دولت رئیسی به سه سال حبس

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

کشف دو هزار قوطی شیرخشک احتکاری از انبار یک داروخانه در بم

رئیس سازمان سنجش کشور : دانش‌آموزان یک بار برای ترمیم نمره فرصت دارند/ زمان تمدید نمره

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)