کد خبر: ۲۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
آیت‌الله جعفری، امام جمعه کرمان و علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان امروز سه‌شنبه، 12 بهمن طی پیامی 12 بهمن سالروز تاریخی ورود حضرت امام(ره) به میهمن اسلامی را گرامی داشتند.
به گزارش گروه دریافت ایسنا منطقه کویر، آیت‌الله جعفری، امام جمعه کرمان و علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان امروز سه‌شنبه، 12 بهمن طی پیامی 12 بهمن سالروز تاریخی ورود حضرت امام(ره) به میهمن اسلامی را گرامی داشتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

طلیعه روشن و امیدبخش بهمن‌ماه با ورود غرورآمیز و مفتخرانه امام خمینی(ره) به کشور و پایه‌گذاری انقلابی اسلامی و نوین در جامعه بین‌المللی موجب شد تا ریشه‌های این نهال ابتدا در دل و اندیشه همه ایرانیان و ایران‌دوستان ریشه دوانده و سپس شاخسار آن میوه‌های آزادی، استقلال و عزت را به جای‌ جای دنیا صادر کند.

پیام روشن انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا کوخ‌نشینان این سرزمین، آوار استبداد و استعمار را بر سر کاخ‌نشینان فرود آورده و با امید به آینده‌ای روشن، مسیر توسعه را گام به گام بپیمایند.

ورود ابر مردی که نگاه و کلام نافذش رعشه بر تن استکبار انداخته بود، موجب شد تا مردم این کشور در پرتو آزادگی به عزت و در پرتو توانمندی خود به استقلال برسند و در این بین دولت‌ها با نگاه به افقی که از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم شده روز به روز می‌کوشند تا خدمات هر چه بهتری به مردم ارائه شود.

مردمی که تا دیروزها زنجیر وابستگی، استبداد واستعمار را به پای خود دیده و درد آن را تحمل کرده بودند، امروز آزادانه و سرافراز به گونه‌ای در برابر ابرقدرت‌های پوشالی ایستاده‌اند که هیچ قوایی جرأت نگاه چپ به آنها را ندارد و این ایستادگی به الگویی برای سایر ملت‌های آزادیخواه و آزاداندیش تبدیل شده تا بند اسارت و استعمار از پای گشوده و در افق توسعه و آزادی به پرواز درآیند.

ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی بی‌شک یکی از بهترین فرصت‌ها برای بیان خدمات ارائه شده به مردم است تا با تبیین رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، موجب امید بیشتر در بین مردم بصیر و مؤمن ایران اسلامی را فراهم آورد.

در این مجال ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به ویژه سالروز ورود افتخارآمیز امام راحل به کشور، بار دیگر با مردم فهیم و ولایت‌مدار کرمان عهد می‌بندیم که از هر فرصت ممکن برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کرده و در این مسیر به افق فرصت آفرینی و توجه به ظرفیت‌های پنهان نیز نگاهی نو و جدید بیاندازیم تا شاید گوشه‌ای هر چند کوچک از خوبی‌ها و مهربانی‌های مردم این دیار جبران شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

قریب به 20 هزار پرونده در کرمان با صلاح و سازش مختومه شد / نجات ۱۶۵ نفر از قصاص

اهدای اعضای بدن بانوی جیرفتی به سه بیمار نیازمند عضو

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار امروز 22 اردیبهشت 1403

هشدار یک متخصص داخلی از وضعیت نگران کننده چاقی در کشور

معاون دادگستری کرمان: وسایل نقلیه توقیفی برابر قانون تعیین تکلیف شوند

انتقاد تند روزنامه فرهیختگان از فسادهای مالی افشاشده توسط اصولگرایان در هفته‌های اخیر/ دعوای‌شان سر این است که کی کمتر دزدیده!

پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان؛ روند افزایش دما تا اواسط هفته

خسارات اقتصادی و تهدید سلامتی ثمره بیماری‌های مشترک انسان و دام

بیست‌و‌نهمین جشنواره شعر رضوی در کرمان به ‌کار خود پایان داد

3 کشته در برخورد دو دستگاه خودرو در جاده جیرفت کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)