کد خبر: ۲۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
همزمان با ایام الله دهه فجر؛
در اولین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین ارشد شهرستان بوستان بهشت و فرهنگسرای پژند به بهربرداری رسید .


روابط عمومی شهرداری زرند نوشت:
در اولین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین ارشد شهرستان بوستان بهشت و فرهنگسرای پژند به بهربرداری رسید .

شهردار زرند در این مراسم به اقدامات خوب شهرداری و فضای سبز اشاره کرد و گفت:همه همکاران در مجموعه مدیریت شهری تلاش می کنند تا بهترین خدمات و امکانات را به شهروندان ارائه نمایند و در این راه به استانداردها و توسعه های پایدار شهری توجه ویژه ای دارند .

احمد محمدی از توسعه فضای سبز و توجه به مناطق و محلات محروم از فضای سبز اشاره کرد و گفت:در سالی که با نام اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نامگذاری شده است تمام سعی و تلاش نیروهای شهرداری بر این موضوع می باشد که مطالبات بحق شهروندان و سلامت و توسعه های عمرانی شهر را در راس برنامه های خود قرار دهند .

محمدی گفت:در اجرا و ساخت تمامی پروژه های عمرانی سعی شده است از تحمیل هزینه های گزاف و سرسآم آور به شهرداری جلوگیری نمائیم که در این راستا نیز با اتکا به دانش و توان خود نیروهای شهرداری کلیه فعالیتهایمان را به سرانجام رسانده ایم .

وی با اعلام اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت 2300متر مربع و اعتباری بالغ بر 200میلیون تومان به بهربرداری رسیده است گفت:ساخت سکوهای اضطرای ،نصب وسائل تندرستی،نصب وسائل بازی پلی اتیلن ،فضای سبز ،نصب وسائل ورزشی و..از جمله امکاناتی است که در این پارک طراحی و نصب شده است .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زرند نیز در این مراسم از فعالیتهای انجام گرفته در سازمان پارکها و فضای سبز گفت و اظهار داشت :تمام سعی و تلاش ما در راستای فعالیتهای موثر برای شهروندان می باشد .

مهندس عبدالله زاده در ادامه افزود: این سازمان سعی دارد در راستای کاهش هزینه های سازمان و افزایش تلاش و بهروری از نیروهای سازمان نیازهای اولیه شهروندان را برطرف نماید .

وی به پروژه بعدی این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت : به زودی عملیات احداث پارک مسافر در شهرک امام علی اکبر آباد اجرائی خواهد شد و امیدواریم با ساخت این مجموعه بتوانیم آبروی شهر و شهرداری شویم .

در ادامه این مراسم شهردار زرند و هیئت همراه فرهنگسرای پژند نیز افتتاح و به بهربرداری رسید .

مهندس محمدی شهردار زرند در این مراسم گفت: یکی از اقداماتی که شهرداری ها در طی چند سال اخیر به آن ورود نموده است بحث فرهنگی و مسائل اجتماعی می باشد که انجام برنامه های مختلف خود گواه بر این امر می باشد .

منتخب شورای شهر زرندهر چند شهرداری ها یک نهاد خدماتی می باشند ولی با توجه به برنامه های مختلف این سازمان مردمی را به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه با اجرای این طرح پیشرفتهای خوبی در سطح شهر به داشته ایم گفت: با انجام این پروژه ها شهر زرند در راه پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است .

شهردار زرندتصریح کرد: شهرداری یکی از عوامل تاثیر گذار در رشد و شکوفایی فرهنگی و اجتماعی هر شهر محسوب می شود و ما سعی داریم با بهرگیری از همه امکانات و ظرفیتهای موجود در این بخش به زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش توجه نمائیم .

منتخب شورای شهر زرند گفت:ایجاد اینگونه امکان و تجهیز آن ها را در دستور کار شهرداری قرار داده ایم ولی باید در اجرای برنامه ها و مدیریت آنها شهروندان نیز همراه و همیار این مجموعه باشند .

منصوری نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ایجاد فضاهای فرهنگی  و انجام برنامه هائی از قبل جشنواره ها ،کلاسهای آموزشی و ...در راس ه برنامه های مهم معاونت فرهنگی و هنری شهرداری زرندمی باشد .

مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی و هنری برای شهرداری ها یک وظیفه می باشد و ما نیز سعی داریم با اجرای برنامه های مختلف وظیفه خود را در قبال شهروندان به انجام برسانیم .

وی ضمن تقدیر از فرزند مرحوم پژند شاعر گرانقدر زرندی گفت: در اجرا و راه اندازی این مرکز از سوی وی هزینه ای بالغ بر یکصد میلیون تومان تامین شده است که امیدواریم بتوانیم با انجام برنامه های مختلف گوشه ای از خدمات وی را جبران نمائیم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)