کد خبر: ۲۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خبر داد:
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: همرمان با سفر مقام عالی دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی رئییس جمهور ، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان کرمان 17 هزار میلیارد ریال پروژه در استان کرمان افتتاح خواهد شد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: همرمان با سفر مقام عالی دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی رئییس جمهور ، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان کرمان 17 هزار میلیارد ریال پروژه در استان کرمان افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، " مهدی حسینی نژاد" با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با سرمایه گذاری 4 هزار و 700 میلیارد ريال به تولید آهن اسفنجی با ظرفیت 16 میلیون تن در سال و همچنین فراهم کردن زمینه اشتغال برای 545 نفر از جمله این طرح های قابل افتتاح خواهد بود.

وی افزود: طرح شرکت فولاد سیرجان ایرانیان با تولید محصول گندله آهن با ظرفیت 2.5 میلیون تن و سرمایه گذاری 5 هزار و 200 میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اضافه کرد: طرح شرکت فولاد سیرجان ایرانیان زمینه اشتغال را برای بیش از 390 نفر فراهم کرده است.

وی یکی دیگر از طرح های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به کرمان را طرح ملی مس ایران (پالایشگاه خاتون آباد) اعلام و خاطرنشان کرد: این طرح با تولید مس کاتد برابر با 200 هزار تن با سرمایه گذاری 5 هزار و 470 میلیارد ریال زمینه اشتغال را برای 100 نفر فراهم خواهد کرد.

حسینی نژاد گفت: خط تولید 600 هزار تنی کنستانتره شرکت فکور صنعت با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 450 میلیارد ریال و اشتغال برای 190 نفر از دیگر طرح های قابل افتتاح می باشد.

وی یکی دیگر از طرح های افتتاحی در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان کرمان را  افتتاح طرح شرکت بابک مس ایرانیان با تولید لوله های مسی دانست و بیان کرد: شرکت بابک مس ایرانیان با تولید 12 هزار تن لوله مسی و با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 100 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 125 نفر افتتاح خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با تشریح اقدامات انجام شده صنعتی و معدنی در دولت تدبیر و امید، عنوان کرد: حل مشکلات واحد های تولیدی، صنعتی و معدنی، فراهم کردن زمینه اشتغال در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی و افزایش توان بخش خصوصی از جمله اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در این حوزه می باشد و در همین هفته جاری با سفر مقام عالی دولت تدبیر و امید، وزیر صعت، معدن و تجارت و هیئت همراه به استان کرمان در مجموع بیش از 17 هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)