گفتارنو/گروه فرهنگ: معاون سابق استانداری کرمان گفت: هر روز حتما سایت گفتارنو را میبینم و از محتوای آن استفاده میکنم.
جوادکمالی که در غرفه گفتارنو در نمایشگاه مطبوعات حضور یافته بود، با بیان این که یکی ازشگردهای مهم کارمطبوعاتی مخاطب شناسی است، افزود: اگرما نیازهای جامعه را حل بکنیم یا اینکه حرف دل مردم را بزنیم رسانه توفیق بیشتری پیدامیکند.
کمالی این را هم اضافه کرد: گاهی رسانهها نظرات خودشان رابه جامعه می خواهند برسانند، معلوم نیست چقدر جواب بگیرند. بخشی از ان را مردم می پذیرند وبخشی ازآن را ممکن است نپذیرند.
او با تاکید بر اینکه هیچ وقت کمی فکرنکنید، یادآور شد: من خودم روزنامه ها را دنبال وحمایت کردم اما ایا 200روزنامه داشته باشیم که ضعیف باشند یا20 روزنامه قوی داشته باشیم.
کمالی خاطر نشان کرد: افتاب یزد را نگاه کنید. خیلی هم اعتبارنداشت اما کم کم ملی شد. چرا؟ چون بیشتر در محتوا کارکردند.